-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
ДК 021:2015 – 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 - капуста свіжа білокачанна, 03221111-7 буряк столовий свіжий, 03221112-4 морква столова свіжа, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03222111-4 – Банани, 03222210-8 – Лимони 03222220-1 – Апельсини, 03222321-9 - Яблука)
Завершена
4 490 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 454.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 454.50 UAH
Номер:
24faeab7986e46ed960e2e6cb4630204
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-26-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2023 00:00
Період моніторингу:
26.04.2023 16:20 - 18.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.04.2023 № 25
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-01-11-008784-a 11.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимог абзаців другого та шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2023 № 17/2/2023, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.01.2023 та роз’яснення на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.01.2023, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Собенко Назар Богданович (далі – ФОП Собенко Назар Богданович), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.01.2023, договір поставки товару від 01.02.2023 № 58-У, укладений Замовником з ФОП Собенко Назар Богданович (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 01.02.2023, додаткову угоду від 06.04.2023 № 1 до Договору, експертний висновок Волинської торгово-промислової палати від 31.03.2023 № В-410, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.05.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович вимогам тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно з вимогами підпункту 3 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» (далі – підпункт 3 пункту 2 розділу 1 додатку 2) до тендерної документації Замовником передбачено надання копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступне: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису».
Проте, у тендерній пропозиції учасника ФОП Собенко Назар Богданович вищезазначені документи не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 3 пункту 2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації.
Також, Замовником у підпункті 6 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» (далі – підпункт 6 пункту 1 розділу 1 додатку 2) до тендерної документації передбачено надання договору, дійсного на період постачання товару, що є предметом закупівлі, на мийку транспортних засобів (автомобілі ізотермічні чи рефрижератори), яким буде проводиться поставка такого товару (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи) дійсних на весь період постачання товару (протягом 2023 року).
У тендерній пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович надано договір про надання послуг мийки транспортних засобів від 19.01.2023 № 12/001-2023, укладений з ФОП Сцібало Володимир Іванович, відповідно до якого предметом договору є надання послуг по миттю транспортних засобів замовника (пункт 2.1 розділу 2 «Предмет договору»).
Пунктом 3.2.2 розділу 3 «Обов’язки сторін» зазначеного договору, передбачено надання переліку назв та державних номерів автомобілів, які будуть обслуговуватись на мийці. Слід зазначити, що в пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович відсутній вищезазначений перелік до договору про надання послуг мийки транспортних засобів від 19.01.2023 № 12/001-2023.
Отже, учасником не підтверджено, наявність договору на мийку транспортного засобу, а саме автомобіля марки FIAT моделі DUCATO, тип ТЗ - вантажний – спеціалізований фургон рефрижератор, реєстраційний номер ВК1609НС, яким буде поводиться поставка такого товару, чим не дотримано вимоги підпункту 6 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати кольорову скан – копію договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором. Дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода/дистриб’юторський договір/договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2023 року.
У тендерній пропозиції учасника надано довідку від 20.01.2023 № 01 відповідно до якої повідомляє, що він є виробником товару, тому не надає вищезазначені документи.
Однак, згідно з поданого ФОП Собенко Назар Богданович витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого станом на 21.12.2022 серед видів економічної діяльності в Учасника відсутні такі види економічної діяльності: 01.22 вирощування тропічних і субтропічних фруктів; 01.23 вирощування цитрусових; 01.24 вирощування зерняткових і кісточкових фруктів.
Отже, ФОП Собенко Назар Богданович, не дотримано вимоги додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника не надано кольорову скан – копію договору, який підтверджує відносини з виробником бананів, апельсинів, лимонів та яблук.
Крім того, Замовником у додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації передбачено, що оцінка якості яблук повинна здійснюватися згідно з ДСТУ 8323:2015 (ДСТУ 8133:2015).
При цьому, в тендерній пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович надано посвідчення про якість від 20.01.2023 № 05 та експертний висновок від 11.01.2023 № 25/1 (виданий ЦНДЛ та лабораторією промислової токсикології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького), відповідно до яких яблука відповідають вимогам ДСТУ 7075:2009, чим не дотримано вимоги додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації учасник має надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 на систему екологічного управління, сертифікат ДСТУ ISO 22000: 2019 (ДСТУ ISO 22000: 2018) на систему управління якістю, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на систему управління якістю виданий на ім’я учасника.
У тендерній пропозиції учасника надано сертифікати, а саме:
- на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 20.12.2022 № UA.FS.201228.01/1-22;
- на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000: 2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, IDT) від 20.12.2022 № UA.FS.201228.01/2-22;
- на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» від 20.12.2022 № UA.MQ.201228.02/1-22, видані на ім’я Фізичної особи – підприємця Собенко Назар Борисович, тоді як участь у процедурі закупівлі приймає Фізична особа – підприємець Собенко Назар Богданович. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Собенко Назар Богданович не відповідала вимогам додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзаців другого та шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Собенко Назар Богданович, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість Замовником укладено Договір з ФОП Собенко Назар Богданович.
Період усунення порушень:
09.05.2023 17:00 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2023 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
Вих. №01-19/394 від 12 травня 2023 р.
Начальнику державної аудиторської служби України
Північного офісу Держаудитслужби
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо виконання вимог
за результатами проведення моніторингу,
що проводився
УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
згідно наказу № 25 від 26.04.2023 року
Відповідно до Наказу 25 від 26.04.2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області був проведений моніторинг щодо закупівлі товару за ДК 021: 2015 - ДК 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 - капуста свіжа білокачанна, 03221111-7 буряк столовий свіжий, 03221112-4 морква столова свіжа, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03222111-4 – Банани, 03222210-8 – Лимони 03222220-1 – Апельсини, 03222321-9 - Яблука) для харчування дітей у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, що підпорядковані Управлінню освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради.
За результатами висновку моніторингу від 09.05.2023 року закупівлі з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
На виконання вищевказаних вимог Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради повідомляє: Договір №58-У від 01.02.2023 року заключений з ФОП Собенко Назар Богданович (ЄДРПОУ 3073606757) за результатами відкритих торгів з Особливостями за код за ДК 021-2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, Ідентифікатор закувівлі UA-2023-01-11-008784-a припинений (розірваний) з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Звіт про виконання Договору про закупівлю сформований 12 травня 2023 року. Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-11-008784-a/print/contract-ongoing/pdf/d5f108d1eeb3467a818801c14a78ac58
ДОДАТКИ :
1. Повідомлення про розірвання Договору № №58-У від 01.02.2023 року адресоване ФОП Собенко Назар Богданович (ЄДРПОУ 3073606757) вих. № 01-19/387 від 11.05.2023 р (скан – копія на 1-му арк.).
2. Додаткова угода №1 від 12.05.2023 року до Договору № 58-У від 01.02.2023 року про розірвання Договору (скан – копія на 2-х арк.).
Начальник управління В.В.БИЧКОВСЬКИЙ
Уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради
В.В.Ягодіна конт. тел. 096 944 0515
Дата публікації звіту:
12.05.2023 10:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
17.05.2023 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
cae8520df7b64388803901a512bec427
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2023 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи», ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 4 490 900,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-008784-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ФОП Собенко Назар Богданович під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
43e821598c354032be9fa7822a2db415
Назва:
Інформаційний лист №359/01-19 від 04.05.2023 р.
Дата опублікування:
04.05.2023 13:18
Опис:
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
Вих. №359/01-19 від 04 травня 2023 р.
Начальнику державної аудиторської служби України
Північного офісу Держаудитслужби
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо надання відповіді (пояснення) на запит
Державної аудиторської служби України
Північного офісу Держаудитслужби
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну відповідь (пояснення) на Ваш запит:
11 січня 2023 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розпочато відкриті торги з Особливостями щодо закупівлі за ДК 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 - капуста свіжа білокачанна, 03221111-7 буряк столовий свіжий, 03221112-4 морква столова свіжа, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03222111-4 – Банани, 03222210-8 – Лимони 03222220-1 – Апельсини, 03222321-9 - Яблука) для харчування дітей у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, що підпорядковані Управлінню.
Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-008784-a, Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-01-11-003109-a.
Щодо обгрунтування розміру призначення.
Розмір бюджетного призначення встановлений згідно рішення Ковельської міської ради №29/23 від 21.12.2022 рік «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік» за посиланням: https://kowelrada.gov.ua/byudzhet/byudzhet-kovelskoyi-miskoyi-terytorialnoyi-gromady-zi-zminamy-na-2023r/ - Бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік - файл Microsoft Excel Додаток №3_БЮДЖЕТ.
Розмір бюджетних призначень за загальним фондом становить 225 429 533,00 грн.. Витяг з Розділу видатки бюджету Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік, код бюджету 3559000000 додається (ДОДАТОК 1).
З обсягом витрат на харчування можна ознайомитись в пояснюючій записці проекту рішення «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік» до бюджету ст.12. (ДОДАТОК 2, витяги з пояснювальної записки стор. 1, стор.2, стор. 11 та 12).
Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При закупівлі продуктів харчування, в тому числі овочів та фруктів Управління освіти користується та виконує Постанову КМ України № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами.
Наприклад: відповідно до Постанови КМ України № 305 від 24.03.2021р., згідно норм споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі пꞌятиденного перебування, в графі «Характеристика», щодо фруктів передбачені наступні вимоги: «різноманітні, без додавання цукрів і підсолоджувачів)»; овочі «різноманітні сезонні, крім картоплі: свіжі, заморожені або квашені». (рядок 1, 4, Додатку 1 до норм, Постанови КМ України № 305 від 24.03.2021р.).
Обгрунтування кількісних та якісних характеристик овочів та фруктів здійснюється відповідно до вимог, що висовуються до такого товару згідно вищевказаної Постанови.
Щодо визначення очікуваної вартості.
Для визначення очікуваної вартості овочів та фруктів (капусти свіжої білокачанної, буряка столового свіжого, моркви столової свіжої, цибулі ріпчастої, бананів, Лимонів, апельсин, яблук) за ДК 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи перед проведенням торгів були направлені листи, запит цінових пропозицій з проханням надати свою комерційну пропозицію до потенційних постачальників: ФОП «Подшивалкін Валентин Григорович», ТОВ «Марія», ФОП «Кравчук Галина Юріївна» та ФОП «Гезгінчі Ольга Петрівна».
У запитах цінових пропозицій Замовником зазначалась інформація щодо повної характеристики закупівлі овочів та фруктів, а саме кількість, умови поставки, ДСТУ, гатунок, якісні та кількісні характеристики, відповідність вимогам чинних нормативних документів та ін..
Комерційну пропозицію надали: ФОП «Подшивалкін Валентин Григорович» (ДОДАТОК 3), ТОВ «Марія» (ДОДАТОК 4) та ФОП «Кравчук Галина Юріївна» (ДОДАТОК 5).
На підставі отриманих комерційних пропозицій був проведений аналіз щодо формування очікуваної вартості товару.
№п/п Назва товару Дані потенційних учасників згідно наданих комерційних пропозицій Середнє арифметичне значення вартості одиниці товару згідно поданих комерційних пропозицій, в грн. Кількість товарів, в кг. (згідно потреб) Очікувана вартість, в грн.
ФОП «Подшивалкін Валентин Григорович» ТОВ «Марія» ФОП «Кравчук Галина Юріївна»
Вартість за 1 кг., в грн. Вартість за 1 кг., в грн. Вартість за 1 кг., в грн.
1 2 3 4 5 6 7 8
1 Капуста свіжа білокачанна 15,00 15,00
15,00 15,00 36120 541800.00
2 Буряк столовий свіжий 15,00 15,00 15,00 15,00 27650 414750.00
3 Морква столова 28,00 26,00 30,00 28,00 23035 644980.00
4 Цибуля ріпчаста 37,00 36,00 38,00 37,00 22080 816960.00
5 Банани 75,00 75,00 75,00 75,00 10300 772500.00
6 Лимони 75,00 70,30 80,00 75,10 2500 187750.00
7 Апельсини 75,00 75,00 75,00 75,00 9028 677100.00
8 Яблука 15,00 15,00 15,00 15,00 29000 435000.00
Разом х х х х х 4490840.00
Очікувану вартість предмета закупівлі приймаємо 4490900,00 грн. з ПДВ.
До ціни овочів та фруктів включені вартість товару, завантажувально – розвантажувальні роботи, інші витрати й всі визначені законодавством податки та збори..
Також, для розрахунку очікуваної вартості брались для порівняння ціни на аналогічний товар інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» (проводили моніторинг цін на «Prozorro» потенційних учасників які можуть здійснювати поставку товару по Волинській області) (ДОДАТОК 6 на 9-ти арк.).
Аналіз цін проказав наступне:
1. Буряк столовий свіжий
Цінові пропозиції 21,00 грн./кг та 11,00 грн./кг. – середньоарифметична ціна – 16,00 грн./кг.
2. Капуста свіжа білокачанна
По Волинській обл. лише одна пропозиція за ціною 21,00 грн./кг.
Середньоарифметична по Україні 22,60 грн./кг. (21,00 грн./кг.+23,00 грн./кг.+23,80 грн./кг.)
3. Морква столова
По Волинській обл. лише одна пропозиція за ціною 45,00 грн./кг.
Середньоарифметична по Україні 33,33 грн./кг. (45 грн./кг.+27 грн./кг.+28 грн./кг.).
4. Цибуля ріпчаста
По Волинській обл. немає пропозицій.
Середньоарифметична по Україні 46,50 грн./кг. (45,00 грн./кг.+48,00 грн./кг.).
5. Апельсини
По Волинській обл. немає пропозицій.
Середньоарифметична по Україні 72,00 грн./кг. (69,00 грн./кг.+75,00 грн./кг.).
6. Лимони
Середньоарифметична по Україні 69,50 грн./кг. (69,00 грн./кг.+70,00 грн./кг.).
7. Яблука
Середньоарифметична по Україні 69,50 грн./кг. (69,00 грн./кг.+70,00 грн./кг.).
По Волинській обл. лише одна пропозиція за ціною 20,00 грн./кг.
Середньоарифметична по Україні 17,70 грн./кг. (20,00 грн./кг.+15,00 грн./кг.+18,00 грн./кг.).
8. Банани
По Волинській обл. немає пропозицій.
Середньоарифметична по Україні 72,00 грн./кг. (70,00 грн./кг.+73,00 грн./кг.).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за ДК 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (капусти свіжої білокачанної, буряка столового свіжого, моркви столової свіжої, цибулі ріпчастої, бананів, лимонів, апельсин, яблук) за основу брався аналіз комерційних пропозицій наданий потенційними учасниками.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі овочів та фруктів за ДК 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи на офіційному веб-сайті управління.
Офіційний веб-сайту управління: https://osvita.kowelrada.gov.ua/
Для пошуку оголошення закупівлі овочів та фруктів за ДК 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи необхідно увійти на офіційний веб-сайт управління, перейти у розділ «Публічні закупівлі» та знайти публікацію за 11 січня 2023 року, чи за Посиланням: https://osvita.kowelrada.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivli-ovochiv-fruktiv-ta-gorihiv/
Щодо дотримання переможцем процедури закупівлі – ФОП Собенко Назар Богданович під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?.
Договір на постачання продукції підписувався з ФОП Собенко Назар Богданович 01 лютого 2023 року. На дотримання переможцем процедури закупівлі вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації були надані наступні документи:
1. Лист (вих. №02 від 01.02.2023 року) «Інформація про право підписання договору про закупівлю» з додатками : а) виписка є Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (скан-копія); б) паспорт громадянина України (Собенко Назар Богданович) (скан-копія); в) ідентифікаційний номер (скан-копія). (ДОДАТОК 7)
2. Довідка щодо ліцензування (вих. 01 від 01.02.2023 року). (ДОДАТОК 8)
ДОДАТКИ:
Додаток 1 Розподіл видатків Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік. – скан-копія витягу з посилання. -1 аркуш.
Додаток 2 Пояснювальна записка до проєкту рішення «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік». - 4-и арк.
Додаток 3 Комерційна пропозиція вих. №130/30-12 від 30.12.2022 від ФОП «Подшивалкін Валентин Григорович», скан-копія - 1 арк.
Додаток 4 Комерційна (цінова) пропозиція вих. №18 від 30.12.2022 від ТОВ «Марія», скан-копія - 1 арк.
Додаток 5 Комерційна пропозиція вих. №121 від 30.12.2022 від ФОП «Кравчук Галина Юріївна», скан-копія –1 арк.
Додаток 6 Аналіз ринку (моніторинг цін на «Prozorro Market», скан-копії – 9-ти арк.
Додаток 7 Лист (вих. №02 від 01.02.2023 року) «Інформація про право підписання договору про закупівлю» з додатками : а) виписка є Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (скан-копія); б) паспорт громадянина України (Собенко Назар Богданович) (скан-копія); в) ідентифікаційний номер (скан-копія) – 16 акр.
Додаток 8 Довідка щодо ліцензування (вих. 01 від 01.02.2023 року) – 1 арк.
Начальник управління В.В.БИЧКОВСЬКИЙ
Виконавець: уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.Ягодіна
конт. тел. 096 944 0515