• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи

ДК 021:2015 – 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 - капуста свіжа білокачанна, 03221111-7 буряк столовий свіжий, 03221112-4 морква столова свіжа, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03222111-4 – Банани, 03222210-8 – Лимони 03222220-1 – Апельсини, 03222321-9 - Яблука)

Завершена

4 490 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 454.50 UAH
Номер: 24faeab7986e46ed960e2e6cb4630204
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-26-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 26.04.2023 16:20 - 18.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.04.2023 № 25 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-01-11-008784-a 11.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимог абзаців другого та шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2023 № 17/2/2023, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.01.2023 та роз’яснення на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.01.2023, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Собенко Назар Богданович (далі – ФОП Собенко Назар Богданович), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.01.2023, договір поставки товару від 01.02.2023 № 58-У, укладений Замовником з ФОП Собенко Назар Богданович (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 01.02.2023, додаткову угоду від 06.04.2023 № 1 до Договору, експертний висновок Волинської торгово-промислової палати від 31.03.2023 № В-410, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.05.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Згідно з вимогами підпункту 3 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» (далі – підпункт 3 пункту 2 розділу 1 додатку 2) до тендерної документації Замовником передбачено надання копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступне: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису». Проте, у тендерній пропозиції учасника ФОП Собенко Назар Богданович вищезазначені документи не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 3 пункту 2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації. Також, Замовником у підпункті 6 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» (далі – підпункт 6 пункту 1 розділу 1 додатку 2) до тендерної документації передбачено надання договору, дійсного на період постачання товару, що є предметом закупівлі, на мийку транспортних засобів (автомобілі ізотермічні чи рефрижератори), яким буде проводиться поставка такого товару (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи) дійсних на весь період постачання товару (протягом 2023 року). У тендерній пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович надано договір про надання послуг мийки транспортних засобів від 19.01.2023 № 12/001-2023, укладений з ФОП Сцібало Володимир Іванович, відповідно до якого предметом договору є надання послуг по миттю транспортних засобів замовника (пункт 2.1 розділу 2 «Предмет договору»). Пунктом 3.2.2 розділу 3 «Обов’язки сторін» зазначеного договору, передбачено надання переліку назв та державних номерів автомобілів, які будуть обслуговуватись на мийці. Слід зазначити, що в пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович відсутній вищезазначений перелік до договору про надання послуг мийки транспортних засобів від 19.01.2023 № 12/001-2023. Отже, учасником не підтверджено, наявність договору на мийку транспортного засобу, а саме автомобіля марки FIAT моделі DUCATO, тип ТЗ - вантажний – спеціалізований фургон рефрижератор, реєстраційний номер ВК1609НС, яким буде поводиться поставка такого товару, чим не дотримано вимоги підпункту 6 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати кольорову скан – копію договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором. Дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода/дистриб’юторський договір/договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2023 року. У тендерній пропозиції учасника надано довідку від 20.01.2023 № 01 відповідно до якої повідомляє, що він є виробником товару, тому не надає вищезазначені документи. Однак, згідно з поданого ФОП Собенко Назар Богданович витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого станом на 21.12.2022 серед видів економічної діяльності в Учасника відсутні такі види економічної діяльності: 01.22 вирощування тропічних і субтропічних фруктів; 01.23 вирощування цитрусових; 01.24 вирощування зерняткових і кісточкових фруктів. Отже, ФОП Собенко Назар Богданович, не дотримано вимоги додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника не надано кольорову скан – копію договору, який підтверджує відносини з виробником бананів, апельсинів, лимонів та яблук. Крім того, Замовником у додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації передбачено, що оцінка якості яблук повинна здійснюватися згідно з ДСТУ 8323:2015 (ДСТУ 8133:2015). При цьому, в тендерній пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович надано посвідчення про якість від 20.01.2023 № 05 та експертний висновок від 11.01.2023 № 25/1 (виданий ЦНДЛ та лабораторією промислової токсикології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького), відповідно до яких яблука відповідають вимогам ДСТУ 7075:2009, чим не дотримано вимоги додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації учасник має надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 на систему екологічного управління, сертифікат ДСТУ ISO 22000: 2019 (ДСТУ ISO 22000: 2018) на систему управління якістю, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на систему управління якістю виданий на ім’я учасника. У тендерній пропозиції учасника надано сертифікати, а саме: - на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 20.12.2022 № UA.FS.201228.01/1-22; - на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000: 2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, IDT) від 20.12.2022 № UA.FS.201228.01/2-22; - на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» від 20.12.2022 № UA.MQ.201228.02/1-22, видані на ім’я Фізичної особи – підприємця Собенко Назар Борисович, тоді як участь у процедурі закупівлі приймає Фізична особа – підприємець Собенко Назар Богданович. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Собенко Назар Богданович не відповідала вимогам додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзаців другого та шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Собенко Назар Богданович, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість Замовником укладено Договір з ФОП Собенко Назар Богданович.
Період усунення порушень: 09.05.2023 17:00 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2023 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679 E-mail: kovel_osvita@ukr.net Код ЄДРПОУ 02141680 _____________________________________________________________________ Вих. №01-19/394 від 12 травня 2023 р. Начальнику державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Щодо виконання вимог за результатами проведення моніторингу, що проводився УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно наказу № 25 від 26.04.2023 року Відповідно до Наказу 25 від 26.04.2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області був проведений моніторинг щодо закупівлі товару за ДК 021: 2015 - ДК 021: 2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 - капуста свіжа білокачанна, 03221111-7 буряк столовий свіжий, 03221112-4 морква столова свіжа, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03222111-4 – Банани, 03222210-8 – Лимони 03222220-1 – Апельсини, 03222321-9 - Яблука) для харчування дітей у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, що підпорядковані Управлінню освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради. За результатами висновку моніторингу від 09.05.2023 року закупівлі з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель На виконання вищевказаних вимог Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради повідомляє: Договір №58-У від 01.02.2023 року заключений з ФОП Собенко Назар Богданович (ЄДРПОУ 3073606757) за результатами відкритих торгів з Особливостями за код за ДК 021-2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, Ідентифікатор закувівлі UA-2023-01-11-008784-a припинений (розірваний) з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Звіт про виконання Договору про закупівлю сформований 12 травня 2023 року. Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-11-008784-a/print/contract-ongoing/pdf/d5f108d1eeb3467a818801c14a78ac58 ДОДАТКИ : 1. Повідомлення про розірвання Договору № №58-У від 01.02.2023 року адресоване ФОП Собенко Назар Богданович (ЄДРПОУ 3073606757) вих. № 01-19/387 від 11.05.2023 р (скан – копія на 1-му арк.). 2. Додаткова угода №1 від 12.05.2023 року до Договору № 58-У від 01.02.2023 року про розірвання Договору (скан – копія на 2-х арк.). Начальник управління В.В.БИЧКОВСЬКИЙ Уповноважена особа управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.Ягодіна конт. тел. 096 944 0515
Дата публікації звіту: 12.05.2023 10:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 17.05.2023 16:25

Запити/Пояснення