-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шинка, філе куряче охолоджене
Завершена
1 008 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 041.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 041.10 UAH
Номер:
1ea0376007e042309509e01aba13d783
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.02.2023 15:07 - 23.02.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-11-008530-a, 11.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Привокзальна-М» та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 вжити заходи шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «Привокзальна-М» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 28 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, а також вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178 – при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-11-002858-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Привокзальна-М», опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПП «Привокзальна-М» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; пpoтокол уповноваженої особи від 23.01.2023; повідомлення про намір укласти договір, опубліковані ПП «Привокзальна-М» як переможцем документи; договір №11 від 30.01.2023, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу ІІІ «Оцінка тендерної пропозиції») зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, та наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178 в розділі ІІІ тендерної документації Замовника наведено формальні помилки, що відсутні в переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710, а саме:
- у випадку надання учасником копій кількох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за умови якщо тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання такого документу, можливе неподання учасником копій усіх цих договорів в повному обсязі, при умові подання копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі. Поданням копії аналогічного договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору, «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації, з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток).
- у випадку надання учасником копій кількох аналогічних за предметом закупівлі договорів можливе неподання учасником копій актів прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в) із необхідними видами робіт та кінцевих довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за умови якщо тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання такого документу, до усіх цих договорів, при умові подання зазначених документів до не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору
- можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі (іншій частині документу) наданому в тендерній пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 40 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, за нормою пункту 16 частини 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівлі Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПП «Привокзальна-М», у якому зазначено перелік виявлених невідповідностей та здійснено посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Однак, повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей не містить переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим порушено вимогу частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За нормою підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку 4 до тендерної документації.
Так, відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати, зокрема: довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерелом походження(країна) товару (обов‘язково зазначається виробник, країна походження, назва товару ); а також договір(и), укладений(і) з виробником (якщо учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2023 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог).
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ПП «Привокзальна-М» у складі тендерної пропозиції надано довідку (№024 від 16.01.2023, файл «024 Опис товару (м'ясо).pdf») з описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерело походження (країна) товару, у якій товаровиробником шинки вказано ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» та товаровиробником філе курячого – ТОВ «Луцька аграрна компанія».
Також, учасником ПП «Привокзальна-М» надано договори поставки, укладені з ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» від 08.10.2021 №ЄК-Р214 (файл. Привокзальна-Євро-Комерс.pdf) та з ТОВ «Луцька аграрна компанія» від 18.10.2021 №ВС-311 (файл. Привокзальна-ТзОВ ЛАК.pdf).
Однак, проведеним аналізом вищевказаних договорів встановлено відсутність у договорі з ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» від 08.10.2021 №ЄК-Р214 інформації щодо асортименту продукції (відповідно до Додатку 4 тендерної документації - шинка), що є предметом досліджуваної закупівлі.
Таким чином учасником ПП «Привокзальна-М» недотримано вимоги Додатку 4 тендерної документації Замовника щодо надання договорів, укладених з виробником (якщо учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсних на 2023 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог).
Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Привокзальна-М», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір №11 від 30.01.2023.
Період усунення порушень:
22.02.2023 15:56 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2023 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 22.02.2023р., керуючись пунктом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель, відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) повідомляє, що Замовником здійснено заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Замовником було направлено письмову пропозицію до Приватного підприємства «Привокзальна-М» (далі - Постачальник) щодо розірвання Договору №11 від 30 січня 2023 року (далі – Договір) за взаємною згодою Сторін, керуючись ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п.13.5 Договору. Таким чином між Замовником та Постачальником було підписано Додаткову угоду №1 від 24 лютого 2023 року до Договору № 11 від 30.01.2023р.
По Договору №11 від 30.01.2023р. виконано зобов’язань на загальну суму 227800,31 грн. (двісті двадцять сім тисяч вісімсот гривень 31 копійок).
Окрім того, начальником відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради Г.О.Красіцькою, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою М.Харків щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 28 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, а також вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178 - при складанні тендерної документації
Також, уповноважена особа Харків М.В. пройде 06-07.03.2023р. дводенне економічне навчання щодо закупівельного процесу для уповноважених осіб, організованого Львівською
торгово-промисловою палатою відповідно до Договору №14758/62 від 24.02.2023р.
Таким чином виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель усунуто, про що повідомляємо в електронній системі закупівель .
Дата публікації звіту:
28.02.2023 14:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
На виконання Висновку державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби, від 22.02.2023р., щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов'язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Дата публікації:
31.03.2023 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
2bdbcbd13ff44ceeacb2e9a9dd954a95
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.02.2023 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-11-008530-a, яка проведена Відділом організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cb9d3590351848df9451dd9a64be3de7
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення за процедурою відкритих торгів з Особливостями (ID закупівлі: UA-2023-01-11-008530-a)
Дата опублікування:
07.02.2023 16:03
Опис:
На виконання Вашого запиту від 2 лютого 2023 року про надання пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2023-01-11-008530-a), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу №275 від 18.02.2020р.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін. Способом отримання інформації про ціну товару (шинка, філе куряче охолоджене) є надсилання не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам (запит додається).
Замовником отримано цінові пропозиції (додаються) від наступних постачальників:
Постачальник Шинка, ціна грн. за кг Філе куряче охолоджене, ціна за кг
ФОП Демчук Євген Володимирович 165,16 152,40
ФОП Гавор Ганна Юріївна 168,56 139,60
ПП «Привокзальна –М» 166,50 146,00
Виходячи з отриманої інформації середня вартість становить:
• Шинки: (165,16+168,56+166,5)/3=166,74 грн. за один кілограм;
• Філе курячого охолодженого (152,40+139,60+146,00)/3=146,00 грн. за один кілограм
Очікуваний обсяг потреби м’яса розраховано на підставі службової записки про перелік продуктів харчування на 2023рік підготовленої головним спеціалістом відділу ОДЗО Радехівської міської ради Н.Москаль (додається). Службову записку підготовлено з врахуванням аналізу споживання продуктів харчування в минулому році та відповідно до норм споживання затверджених постановою КМУ №305 від 24.03.21р.
Розрахункова кількість потенційних учнів, які будуть харчуватися у їдальнях протягом січня-грудня 2023 року становить 1700 осіб, з них: діти-сироти – 31особа та діти дошкільного віку – 109 осіб.
Загальна потреба у продуктах визначена на підставі затверджених начальником відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради та погоджених т.в.о. начальника Радехівського відділу Червоноградського районного управління Головного управління держпродспоживслужби у Львівській області:
• Примірного чотиритижневого меню на зимовий період для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти Радехівської міської ради,
• Примірного чотиритижневого сезонного меню для організації обідів для дітей-сиріт у закладах загальної середньої освіти Радехівської міської ради,
• Примірного чотиритижневого сезонного меню для організації трьохразового харчування у дошкільних групах у закладах загальної середньої освіти Радехівської міської ради.
Меню затверджено по-сезонно.
Для розрахунку норм споживання м’яса на одну дитину враховано вимоги Постанови Кабінету Міністрів України №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.21р.
Розрахунок потреби у шинці (свинині)
Оскільки страви з шинка у меню для одноразового харчування не передбачені, то потребу у шинці потрібно розраховувати лише на осіб, які харчуються за меню для дітей-сиріт (обідів) та меню для дошкільних груп.
Відповідно до вищезгаданих норм для дітей-сиріт для трьох вікових груп від 6 до 11 років, від 11 до 14 років та від 14 до 18 років норми групи харчових продуктів за видом «Свинина» становить відповідно 70, 100 та 120 грамів на одну порцію. Для розрахунку визначено середню вагу порції, що становить: (70+100+120)/3=96,67грам готової страви.
Оскільки, згідно відповідного меню , свинина повинна бути в раціоні учнів 3 рази на тиждень, а навчальних тижнів в поточному році є 35, то для розрахунку річної потреби за основу взято 3*35= 105 порцій (свинини) в рік на одну особу.
Отже, 105 порцій*96,67грам*31особи = 314660,85грами=314,7кг. приготовленого продукту.
Для дітей дошкільного віку вікових груп від 1 до 4 та від 4 до 6(7) років норми групи харчових продуктів за видом «Свинина» становлять відповідно 45 та 60 грамів на одну порцію. Для розрахунку визначено середню вагу, що становить: (45+60)/2=52,5грам готової страви.
Оскільки, згідно відповідного меню, свинина повинна буту в раціоні дошкільнят 2 рази на тиждень, а навчальних тижнів в поточному році є 35, то для розрахунку річної потреби за основу взято: 2*35= 70 прийоми їжі (свинини) в рік. Отже, 70 прийомів їжі*52,5грам*109особи = 400575грами=400,5 кг. приготовленого продукту.
Загальна потреба в закупівлі свинини (шинки) становить 400,5кг+314,7кг=715,2кг. на рік.
Розрахунок потреби у птиці (курячому філе охолоджене)
Потребу у курятині потрібно розраховувати для всіх учнів, що харчуються у закладах освіти за меню для одноразового харчування (1700 осіб) окрім того, необхідно врахувати 109 дошкільнят, що харчуються за меню для трьохразового харчування.
Розрахунок за меню для одноразового харчування: 1 порція 2 рази на тиждень.
Відповідно до затверджених норм для трьох вікових груп від 6 до 11 років, від 11 до 14 років та від 14 до 18 років норми групи харчових продуктів за видом «Птиця» становить відповідно 70, 100 та 120 грамів на одну порцію. Для розрахунку визначено середню вагу, що становить: (70+100+120)/3=96,67грам готової страви.
2 порції*35тижнів=70 порцій на одну дитину
70 порцій*1700осіб *96,67г.= 11503730г=11503,7кг.
Розрахунок для дошкільнят: 6 порцій на тиждень на одну дитину,
Для дітей дошкільного віку вікових груп від 1 до 4 та від 4 до 6(7) років норми групи харчових продуктів за видом «Птиця» становлять відповідно 45 та 60 грамів на одну порцію. Для розрахунку визначено середню вагу, що становить: (45+60)/2=52,5грам готової страви.
6 порцій *35тижнів=210 порцій на рік на одну дитину.
210 порцій * 109 осіб *52,5г.=1201725г.=1201,7кг.
Отже, загальна потреба у філе курячому охолодженому становить: 11503,7кг+1201,7кг= 12705,4кг. на рік
Відповідно до вищевикладеного, розмір очікуваної річної вартості шинки становить: 715,2кг*166,74грн=119252,4грн. та розмір очікуваної річної вартості філе курячого охолодженого становить: 12705,4кг*146грн=1854988,4грн.
Проте враховуючи військовий стан та відповідно нестабільну економічну ситуацію в країні та відповідно у громаді, що впливає на надходження до бюджету, прийнято рішення про забезпечення продуктами харчування на півроку, тобто провести закупівлю м’яса для забезпечення харчування до кінця 2022/2023 навчального року, тобто закупити 300кг. шинки (свинини) та 6563кг. філе куряче охолоджене.
Отже, очікувано вартість закупівлі становить:
• шинки: 300кг.*166,74грн = 50022,00грн.,
• філе курячого охолодженого: 6563кг.*146,00грн= 958198,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі за ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо становить: 50022,00 грн. + 958198,00грн. = 1 008 220,00 грн.
Очікуваний розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на 2023 рік (додається) з врахуванням аналізу споживання продуктів харчування за попередній календарний рік.
Розмір очікуваних бюджетних призначень на дану закупівлю відповідає обсягам затверджених Рішенням сесії Радехівської міської ради від 21 грудня 2022 року № 53 «Про місцевий бюджет Радехівської міської територіальної громади на 2023 рік» бюджетних призначень та становить 1008220,00 грн., що відповідає бюджетним призначенням за КЕКВ 2230 Продукти харчування на 2023 рік.
Дане рішення опубліковано на сайті Радехівської міської ради за посиланням https://radekhiv-miskrada.gov.ua/2023-%d1%80%d1%96%d0%ba/ .
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з врахуванням Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України №2205 від 25.09.20р., Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2208 від 30.10.20р. та відповідно до норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.21р.
Також про обґрунтування технічних та якісних вимог враховано вимоги Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Вимогами вищезгаданих нормативно-правових актів встановлено ряд вимог щодо технічних та якісних характеристик, а саме, запах м’яса повинен бути властивий свіжому м’ясу без сторонніх запахів та присмаків; у м’ясі не повинно бути живих гельмінтів та інших личинок, небезпечних для здоров’я людини. Постачання повинно здійснюватись спеціалізованим транспортом постачальника (рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради Львівської області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://radehiv.osv.org.ua/news/1675426710/
3. При укладені договору для підтвердження права підпису переможцем тендеру надано Довідку №044 від 30.01.2023р. з інформацією про право одноособового підпису директора ПП «Привокзальна-М» Гавора М.М., Наказ №1 від 16.09.21р. про те, що Гавор М.М. приступив до обов’язків директора ПП «Привокзальна-М» 16 вересня 2021року, Рішення №1 одноособового власника Приватного підприємства «Привокзальна-М» від 14 вересня 2021 року зареєстрованого приватним нотаріусом Юрченко О.В. в реєстрі за №1358 (документи додаються).
На вимогу пункту 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогу частини 3 розділу V тендерної документації, щодо надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) переможцем процедури закупівлі надано Довідку №043 від 30.01.2023р. з інформацією про відсутність законодавчої вимоги щодо ліцензування виду господарської діяльності, яку здійснює ПП «Привокзальна-М» (довідка додається).