-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металеві пандуси для маломобільних груп населення з монтажем на місці їх безпосередньої експлуатації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Завершена
343 432.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 717.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 717.16 UAH
Номер:
61bfacff963a4cb98b858e7ca1a61c50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-12-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 17:37 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.02.2023 № 22
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.02.2023 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-01-11-008399-a
11.01.2023 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ код ЄДРПОУ 08571446 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостям встановлено недотримання приписів пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова №710), розгляд тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену уповноваженою особою - протокол від 13.01.2023 № 4 (далі - тендерна документація), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.01.2023 № 4, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНУМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2023 № 12, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 27.01.2023 № 13/23, пояснення замовника, отримане 08.02.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Особливостей, а саме: у пункті 4.1 Розділу V тендерної документації вказано, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, що суперечить вимогам пункту 41 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.02.2023 16:21 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2023 16:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто.
Протоколом збрів відділення моніторінгу, планування та закупівель від 20.02.2023 №5 було вирішено: Притягнути до відповідальності уповноважену особу УСЕНКО Олену Олександрівну, якою було допущено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме – суворо попередити та зажадати виключення порушень законодавства в сфері державних закупівель у майбутньому .
Також зобов’язати уповноважену особу УСЕНКО Олену Олександрівну, провести перевірку тендерної документації оголошених Відкритих торгів з особливостями. У разі виявлення аналогічних порушень - внести відповідні зміни до тендерної документації, з метою усунення порушень, виявлених при перевірці закупівлі «Металеві пандуси для маломобільних груп населення з монтажем на місці їх безпосередньої експлуатації» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-008399-a) Східним офісом Держаудитслужби.
Дата публікації звіту:
21.02.2023 12:09
Запити/Пояснення
Номер:
bd73d49ffb5a486887a0238d52a668a4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2023 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Металеві пандуси для маломобільних груп населення з монтажем на місці їх безпосередньої експлуатації» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-008399-a), проведеної Дніпропетровським державним університетом внутрішніх справ (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
f04a57d2ad2d4adfbfd8e75a9d898ea8
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2023 14:55
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (наказ від 18.02.2020 №275(зі змінами)), якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Для закупівлі товару «Металеві пандуси для маломобільних груп населення з монтажем на місці їх безпосередньої експлуатації» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-008399-a) застосовано метод отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників.
Розмір бюджетного призначення відповідно до розрахунку до кошторису Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ на 2023 рік.
Технічні характеристики було визначено керуючись нормами та правилами улаштування засобів безперешкодного доступу до головного корпусу і території університету для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення для приведення шляхів руху до норм ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзівність будівель і споруд», а саме дублювання сходів пандусами для безперешкодного доступу на територію закладу.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідь: сторінка власного веб-сайту з закупівлею: https://dduvs.in.ua/2023/01/16/pandusy/