• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металеві пандуси для маломобільних груп населення з монтажем на місці їх безпосередньої експлуатації

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

343 432.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 717.16 UAH
Номер: 61bfacff963a4cb98b858e7ca1a61c50
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-12-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.02.2023 17:37 - 24.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.02.2023 № 22 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 22 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2023-01-11-008399-a 11.01.2023 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ код ЄДРПОУ 08571446 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостям встановлено недотримання приписів пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова №710), розгляд тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену уповноваженою особою - протокол від 13.01.2023 № 4 (далі - тендерна документація), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.01.2023 № 4, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНУМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2023 № 12, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 27.01.2023 № 13/23, пояснення замовника, отримане 08.02.2023 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Особливостей, а саме: у пункті 4.1 Розділу V тендерної документації вказано, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, що суперечить вимогам пункту 41 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.02.2023 16:21 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2023 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто. Протоколом збрів відділення моніторінгу, планування та закупівель від 20.02.2023 №5 було вирішено: Притягнути до відповідальності уповноважену особу УСЕНКО Олену Олександрівну, якою було допущено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме – суворо попередити та зажадати виключення порушень законодавства в сфері державних закупівель у майбутньому . Також зобов’язати уповноважену особу УСЕНКО Олену Олександрівну, провести перевірку тендерної документації оголошених Відкритих торгів з особливостями. У разі виявлення аналогічних порушень - внести відповідні зміни до тендерної документації, з метою усунення порушень, виявлених при перевірці закупівлі «Металеві пандуси для маломобільних груп населення з монтажем на місці їх безпосередньої експлуатації» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-008399-a) Східним офісом Держаудитслужби.
Дата публікації звіту: 21.02.2023 12:09

Запити/Пояснення