• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення дезінфекції Трамваїв за ДК 021:2015: 90921000-9- Послуги з дезінфікування та витравлювання

Завершена

3 502 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 510.35 UAH
Номер: d7e9f9f029554882a82d8a110c01d423
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-02-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 03.05.2023 09:48 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.05.2023 № 40-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.05.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.05.2023 № 40-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2023-01-11-007690-a 11.01.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 428-59-35, msagaz@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бойко Костянтин Олександрович встановлено порушення вимог абзацу 1 та 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз'яснень на звернення учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату оприлюднення оголошення (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Транспорт» (далі – Замовник) (UA-P-2023-01-11-002559-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника без дати та номеру оприлюднена 11.01.2023 (далі - Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Бойко Костянтин Олександрович (далі – ФОП Бойко Костянтин Олександрович); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 25.01.2023 № 49/23/1178/Т (далі – Договір); пояснення, інформація та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.05.2023 та 15.05.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бойко Костянтин Олександрович встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 2 «Перелік документів, які вимагаються Замовником» до Тендерної документації Замовником визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку про виконання аналогічного договору; скановану копію аналогічного договору за 2022 рік та довідку-відгук від колишнього замовника. У складі тендерної пропозиції ФОП Бойко Костянтин Олександрович надано довідку про виконання аналогічного договору від 17.01.2023р. № 14, в якій наведена інформація про наявність в учасника досвіду у виконанні аналогічного договору від 26.09.2022р. № 546/22С/УВВ, укладеного з Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Транспорт», скановану копію договору від 26.09.2022р. № 546/22С/УВВ з додатком № 1 «Протокол погодження договірної ціни» та лист-відгук від Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Транспорт» (файл «дезін трамв.pdf»). Слід зазначити, що відповідно до пункту 2.3 Договору ціна цього договору відповідає вартості наданих послуг за цим договором відповідно до специфікації, викладеної у Додатку 2 договору від 26.09.2022р. №546/22С/УВВ, що є невід’ємною частиною цього договору. Проте ФОП Бойко Костянтин Олександрович у складі тендерної пропозиції не надано Додаток №2 до договору (специфікація), який відповідно до пункту 2.3 Договору є його невід’ємною частиною. що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 2 «Перелік документів, які вимагаються Замовником» до Тендерної документації. Крім того, відповідно підпункту 1.2. Додатку № 2 «Перелік документів, які вимагаються Замовником» до Тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником встановлено: «Обов’язкова наявність в Учасника легкового автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 30.06.2023 р.». ФОП Бойко Костянтин Олександрович у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Договір з Кібальником Юрієм Антоновичем про надання послуг від 20.09.2022р. без номеру, умовами якого, використання легкового автомобіля не передбачено. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформація про наявність у ФОП Бойко Костянтин Олександрович легкового автомобіля відсутня. Крім того, ФОП Бойко Костянтин Олександрович свідоцтво про реєстрацію власного транспортного засобу не надане, що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 2 «Перелік документів, які вимагаються Замовником» до Тендерної документації. Отже, пропозиція ФОП Бойко Костянтин Олександрович не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Враховуючи вищенаведене, на порушення абзацу 1 та 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Костянтин Олександрович, як такого, що не відповідає вимогам, установленим у Тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 23.05.2023 16:02 - 07.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2023 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунуто порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 25.01.2023 № 49/23/1178/Т, шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 30.05.2023 12:53

Запити/Пояснення