• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні матеріали (35549 - Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 35549 - Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування; 35091 - Халат операційний, одноразового застосування; 58301 - Пов'язка плівкова напівпроникна з синтетичного полімеру, адгезивна, стерильна; 35549 - Простирадло для операційного столу, одноразового використання)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

3 139 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 695.00 UAH
Номер: a66b45ef0de3494b849662e49574e413
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 18.05.2023 09:35 - 09.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 18 травня 2023 року № 39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18 травня № 39-3 Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4. UA-2023-01-11-007514-a, яку проведено Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 189-55-47, sorokin29081977@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладеного договору та його відповідність тендерній пропозиції переможця та тендерній документації Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 29 » травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «HOBOMEДIKA». Своєчасність укладання договору та його відповідність тендерній пропозиції ТОВ «HOBOMEДIKA» та тендерній документації КНП "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; звіт про результати проведення процедури; тендерна пропозиція ТОВ «HOBOMEДIKA»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг від 26.01.2023 № 18 (далі – Договір). За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника переможцем визначено ТОВ «HOBOMEДIKA». Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ТОВ «HOBOMEДIKA» укладено Договір на суму 3 109 252,42 гривень.
Період усунення порушень: 29.05.2023 15:03 - 02.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2023 15:03