• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Чоботи утеплені, чоботи кирзові, чоботи гумові, черевики

Завершена

2 734 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 670.00 UAH
Номер: 8476071f3a3b4419a15837f0572ec01a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.03.2023 17:49 - 13.04.2023 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 21.03.2023 № 66 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.03.2023 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2023-01-11-005748-a 11.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 32835966 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради порушено вимоги пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів Замовником у випадках, передбачених Законом №922, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, правомірність відхилення тендерної пропозиції, розгляд тендерної пропозиції учасника-переможця торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 11.01.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі, вимогу про усунення порушення від 27 січня 2023 №UA-2023-01-11-005748-a.a1 та рішення закупівельника від 30 січня 2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, обґрунтування аномально низької ціни, рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» від 26.01.2023 №6, вимогу про усунення невідповідностей, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 31.01.2023 року № 10, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» та ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО», повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 09.02.2023 №79Т, додаткову угоду від 05.04.2023 №1, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення замовника, отримані 24.03.2023 та 11.04.2023 через електронну систему закупівель. Рішенням про відхилення пропозиції учасника від 26.01.2023 №6 уповноваженою особою Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей з підстави виявленої невідповідності в наданій банківській гарантії. Так, відповідно до інформації яка вказаній в банківський гарантії учасника - Відомості про Договір, відповідно до якого видається Гарантія Банком: № BG/U/03-2-00238 про надання гарантії від 17.01.2023 року, коли у Довідці (файл 13 Довідка покриття.zip) зазначено, що між АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» та ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» укладено Договір №BG/U/03-2-00238 про надання гарантії від 18.01.2023 року, згідно умов якого надано Банківську гарантію № BG/U/03-2-00238 від 18.01.2023 року. Також, у виписці по особовим рахункам не вказана дата договору, відповідно до якого надане грошове забезпечення наданої банківської гарантії. У оприлюдненій учасником банківській гарантії № BG/U/03-2-00238 (вих. № 0339/03-2 від 18.01.2023) п. 1 «Реквізити» зазначено відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком: № BG/U/03-2-00238 про надання гарантії від 17.01.2023. Також ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» оприлюднено довідку № 0339/03-2 від 18.01.2023 щодо покриття банківською гарантією, у якій міститься посилання на договір про надання банківської гарантії BG/U/03-2-00238 від 18.01.2023. Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради не надало учаснику ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» з більш вигідною ціновою пропозицією можливість виправити невідповідність, чим не дотримано вимогу пункту 40 Особливостей. Учасником ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», тендерна пропозиція якого відхилена рішенням від 26.01.2023 №6, надана тендерна пропозиція на суму 1 472 620,00 грн, яка на 1 076 854,00 гривень є найбільш вигідною від тендерної пропозиції визначеного переможця ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО». Під час моніторингу Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради оприлюднено Додаткову угоду від 05.04.2023 №1 про розірвання Договору від 09.02.2023 №79Т та звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 17.04.2023 17:00 - 21.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2023 17:00

Оскарження висновку в суді

Опис: 01.05.2023 року подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 03.05.2023 14:30

Запити/Пояснення