-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі)
Завершена
128 527 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 642 636.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 642 636.50 UAH
Номер:
3a737ad7727d4f1c8b345e1018598215
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:51 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-11-005568-a 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.01.2023 № 54, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради (далі – КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради), протокольне рішення уповноваженої особи від 23.01.2023 № 70, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023, договір від 30.01.2023 № 6030-1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.02.2023.
Період усунення порушень:
09.03.2023 19:24 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 19:24
Запити/Пояснення
Номер:
0786784021b64f39882de14548a76d5c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2023 14:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання вулично-дорожньої мережі (90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-11-005568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради копії чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом відповідно до пункту 3 розділ VI тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f58bbf00f7ae4128a0461dee4b952165
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.02.2023 12:11
Опис:
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення міської ради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023рік".
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 05 січня 2023 року № 2 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2023 рік, що фінансується за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади» та Додаток № 1 до нього.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року № 2807- IV (зі змінами), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Держкомітету України з питань житловокомунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (зі змінами), «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова в новій редакції», затверджених рішенням Чернігівської міської ради від 24 грудня 2019 року № 49/VII-2 (зі змінами).
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення:
128 527 300,00 *
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо
2) Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднена Замовником 12.01.2023 на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Структурні підрозділи Чернігівської міської ради» «Управління житлово-комунального господарства» «Інша інформація».
У зв’язку з хакерською атакою 25.01.2023 на автоматизовані системи Чернігівської міської ради та її виконавчого комітету було заблоковано доступ та пошкоджено дані на серверах електронного документообігу, електронної поштової кореспонденції, сайту міської ради, тощо та знищено віртуальні машини. Для вжиття заходів згідно з компетенцією виконавчим комітетом Чернігівської міської ради надіслано звернення до відділу протидії кіберзлочинності в Чернігівській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України та до Управління служби безпеки України в Чернігівській області.
При цьому також повідомляємо, що лише 08.02.2023 відновлена робота офіційної вебсторінки Чернігівської міської ради. В той же час, при роботі на офіційному вебсайті з інформацією, яку вдалося відновити, управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради виявлено, що у підрозділі «Інша інформація» наявна інформація, яка була оприлюднена за період до 10.02.2022. Інформація, яка оприлюднювалася після 10.02.2022, відсутня.
Враховуючи, що під час оприлюднення інформації управління зберігає таку інформацію у роздруковану вигляді, надаємо скан-копію роздрукованого примірника підтвердження оприлюднення 12.01.2023 інформації про закупівлю на офіційному вебсайті Чернігівської міської ради.
3) Інформація та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради копії чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом відповідно до пункту 3 розділ VI тендерної документації:
Супровідний лист від 26.01.2023 р. № 01-21/90 з додатками.