-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вантажний автомобіль - самоскид ДК 021:2015 – 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
Номер:
db1424a3a6314ebfa6254fa4ed7cd8b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-05-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 18:25 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-01-11-004515-a 11.01.2023 ЛМКП "Львівтеплоенерго", код ЄДРПОУ 05506460
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛМКП "Львівтеплоенерго" (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-01-11-001492-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.01.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 23.01.2023, Договір про закупівлю товару від 06.01.2023 № 02-23-71, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 23.05.2023, 25.05.2023 та 29.05.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі «Вантажний автомобіль - самоскид ДК 021:2015 – 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015: - 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби».
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступну номенклатурну позицію щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 34142300-7 «Вантажні автомобілі-самоскиди».
За результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
Період усунення порушень:
31.05.2023 17:05 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2023 17:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку із виявленими недоліками за результатами моніторингу зобов’язуюсь не допускати таких порушень у подальшому , пройти навчання та дотримуватись вимог розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей .
Дата публікації звіту:
01.06.2023 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
8e74539480704b86908660d245624032
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2023 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вантажний автомобіль - самоскид ДК 021:2015 – 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-004515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
пунктом 4.1. Договору про закупівлю товару від 06.02.2023 № 02-23-71 (далі – Договір № 02-23-71) термін поставки товару визначено до 31.03.2023 рорку, а пунктом 10.1 Договору № 02-23-71 - термін дії договору визначено до 31.03.2023 року.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору у терміни, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
07b059e1ca584c6692558f9121497915
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 09:01
Опис:
Пунктом 10.1. договору № 02-.23-71 від 06.02.2023 року сказано : "Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного його виконання.", оскільки станом на сьогоднішній день не проведено остаточний розрахунок за поставлений товар договір вважається не виконаним і тому немає підстав звітувати про його виконання.
Номер:
5aaca36b90ac4f0baa1813d3d39216fb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 15:07
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вантажний автомобіль - самоскид ДК 021:2015 – 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-004515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
у поясненні, наданому на запит Східного офісу від 22.05.2023 зазначено, що «Пунктом 10.1. договору № 02-23-71 від 06.02.2023 року сказано: "Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного його виконання", оскільки станом на сьогоднішній день не проведено остаточний розрахунок за поставлений товар договір вважається не виконаним і тому немає підстав звітувати про його виконання».
Виходячи з викладеного, просимо надати інформацію на підтвердження фактів, зазначених у Вашому поясненні, оприлюдненому в електронній системі закупівель 23.05.2023 та повідомити, чи укладались додаткові угоди до Договору про закупівлю товару від 06.02.2023 № 02-23-71 .
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7997540c70f64833bc95ce450460ae0c
Назва:
Щодо надання підтверджуючих документів
Дата опублікування:
25.05.2023 10:19
Опис:
На Ваш запит надаємо документи ( завантажені оновленням документів) , а також повідомляємо , що жодних додаткових угод до угоди №02-23-17 від 06.02.2023 року підприємством не укладалось.
Номер:
ef08f77457aa446eadbf744eb709c615
Назва:
Щодо надання підтверджуючих документів
Дата опублікування:
29.05.2023 13:07
Опис:
У зв'язку із тим , що ТОВ " Сучасні вантажівки " дислокується у м.Київ на підприємство було направлено лист щодо надання акту звірку за угодою 02-23-71 від 06.02.2023 року , оскільки в телефонному режимі чи електронною поштою цей документ постачальник відмовився надати.