-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна з електроприводами (2 Лоти: Лот 1. Арматура трубопровідна з електроприводами; Лот 2. Електроприводи))
Завершена
82 653 573.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 93 612.81 UAH
мін. крок: 0.1% або 93 612.81 UAH
Номер:
3b9ea5aa3da64ca9b68be79925dbd35e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 11:01 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-01-11-002846-a 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозиції VT VERES Műszaki Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (лот 1, 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план акціонерного товариства «УКРТРАНСНАФТА» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2023 № 277УОВ/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція VT VERES Műszaki Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (лот 1, 2), протокол щодо прийняття рішення від 22.11.2022 № 195УОВ/4 (лот 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 № 295УОВ/4 (продовження строку розгляду тендерної пропозиції) (лот 1, 2) та протокол уповноваженої особи від 06.02.2023 № 295УОВ/5 (лот 1, 2), повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2023 (лот 1, 2), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.03.2023.
Період усунення порушень:
25.03.2023 05:22 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 05:22
Запити/Пояснення
Номер:
42ff0aaa6cb3418eb54b33e4d09812d8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2023 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна з електроприводами (2 Лоти: Лот 1. Арматура трубопровідна з електроприводами; Лот 2. Електроприводи)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2023-01-11-002846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 Розділу 6 тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,1 % від суми договору.
3. З огляду на наявність в електронній системі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2023 № 295УОВ/5 за лотом 1 та 2, просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів VT VERES Műszaki Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság у строки, визначені пунктом 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Номер:
6a62f4d8824845a5a94a1114d60caad8
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
09.03.2023 09:03
Опис:
На Ваш електронний запит від 06.03.2023 у межах проведення моніторингу надаємо наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунок його очікуваної вартості здійснено на підставі внутрішніх організаційно-розпорядчих документів АТ «Укртранснафта», зокрема: наказів АТ «Укртранснафта» від 06.04.2020 № 134 «Про затвердження Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз як обов'язкового для АТ «Укртранснафта», від 17.04.2020 № 158 «Про затвердження Інструкції для учасників з проведення процедур закупівель у АТ «Укртранснафта», від 22.07.2022 № 322 «Про затвердження Переліку обов’язкових для застосування в АТ «Укртранснафта» зовнішніх нормативних документів», від 29.08.2022 № 422 «Про затвердження нової редакції Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг».
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 3.2. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.). Регламент взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз, затвердженого наказом Товариства від 06.04.2020 № 134, Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК «Нафтогаз України», дочірніх підприємств (компаній) та господарських товариств, акціонером (засновником, учасником) яких вона є, під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням правління Компанії від 27.02.2020, протокол № 81 зі змінами, інших чинних нормативно-правових актів України.
Розрахунок очікуваної вартості (РОВ) додається.
2. Відповідно до ч.1 ст 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Відповідно до п. 6.6.2. Розділу 6 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути надана замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Договір наразі не укладено, очікується рішення загальних зборів акціонерів Товариства щодо вчинення правочину – укладення договору з переможцем торгів за Лотами 1, 2 VT VERES Műszaki Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság. Забезпечення виконання договору очікується від VT VERES Műszaki Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság до дати укладення договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.
3. Оскільки на даний час проект договору знаходиться на стадії узгодження та очікується рішення загальних зборів акціонерів Товариства щодо укладання даного правочину відповідно до вимог статуту Товариства, згідно зі службовою запискою начальника групи матеріально-технічних ресурсів Відділу закупівель від 20.02.2023 вих №23-02/21-23 (додається) строк укладання договору на закупівлю арматури трубопровідної: кранів, вентилів, клапанів та подібних пристроїв (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна з електроприводами (2 Лоти: Лот 1. Арматура трубопровідна з електроприводами; Лот 2. Електроприводи)) продовжено до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: договір має бути укладений до 07.04.2023р. включно (рішення Уповноваженої особи від 20.02.2023 № 295УО/6 додає