• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

дезінфікуючи засоби, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (код та назва номенклатурної позиції 24455000-8 Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 57969 Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 40579 Розчин для стерилізації медичних інструментів на основі глутаральдегіда)

Завершена

1 828 697.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 143.49 UAH
Номер: 73a968bc53cd457799db8a8957a432c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-01-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.03.2023 17:39 - 13.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 21.03.2023 № 66 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.03.2023 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-01-11-001872-a 11.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 01986397 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, зокрема повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, установлено порушення пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.02.2023 №110, зокрема, шляхом укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» із змінами (далі Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), дотримання Замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік UA-P-2023-01-11-000155-a, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-11-001872-a, Тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 11.01.2023 №69 (далі Тендерна документація, Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 20.02.2023 №110, рішення колегії АМКУ від 06.02.2023 №1271, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 24.01.2023 розглянув пропозицію учасника - фізичної особи-підприємця Верескун Ольги Іванівни, яка визначена найбільш економічно вигідною (протокольне рішення (протокол) від 24.10.2023 № 79) та відхилив пропозицію учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. 27.01.2023 Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Каневської Зінаїди Михайлівни (протокольне рішення (протокол) від 27.10.2023 № 87) та визначив переможцем. В свою чергу, фізичною особою-підприємцем Верескун Ольгою Іванівною подано до колегії АМКУ скаргу 27 січня 2023 № UA-2023-01-11-001872-a.c1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення колегії АМКУ №1271-р/пк-пз від 06.02.2023, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 24.01.2023 № 79; Замовник порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. З огляду на зазначене, рішенням №1271-р/пк-пз від 06.02.2023 колегія АМКУ зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Каневської Зінаїди Михайлівни переможцем процедури закупівлі - "дезінфікуючи засоби, ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 24450000-3 "Агрохімічна продукція" (код та назва номенклатурної позиції 24455000-8 Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 57969 Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 40579 Розчин для стерилізації медичних інструментів на основі глутаральдегіда)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-11- 001872-a. Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2023. Однак на порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону Замовник без наявності на те підстав (виявлення невідповідностей здійснено скаржником-учасником ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" відповідно до його скарги за номером UA-2023-01-11-001872-a.a2, прийнятої до розгляду колегією АМКУ 31 січня 2023) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією із переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна, зокрема надати у строк визначений Особливостями - Гарантійний лист щодо вимог передбачених Законом України «Про санкції» згідно Розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації до 11 лютого 2023. Крім цього, наданий Гарантійний лист щодо вимог передбачених Законом України «Про санкції» вих. № 74 від 10.02.2023р., складений після дати рішення колегії АМКУ від №1271-р/пк-пз від 06.02.2023. При цьому, колегія АМКУ своїм рішенням №1271-р/пк-пз від 06.02.2023 не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна, які фактично були виявлені скаржником ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" та їх виправлення, а зобов’язала скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Каневської Зінаїди Михайлівни переможцем процедури закупівлі. Надані в ході моніторингу пояснення Замовника не спростовують вказаного порушення, оскільки враховуючи вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна, у разі самостійного їх виявлення до 27.01.2023. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Період усунення порушень: 12.04.2023 18:24 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2023 18:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення, які виявлені моніторингом процедури закупівлі UA-2023-01-11-001872-а, усунуто, шляхом припинення зобов'язань за договором про закупівлю від 20.02.2023 № 110 на підставі підписання додаткової угоди №1 на розірвання (припинення) дії Договору.
Дата публікації звіту: 17.04.2023 16:11

Запити/Пояснення