-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
дезінфікуючи засоби, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (код та назва номенклатурної позиції 24455000-8 Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 57969 Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 40579 Розчин для стерилізації медичних інструментів на основі глутаральдегіда)
Завершена
1 828 697.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 143.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 143.49 UAH
Номер:
73a968bc53cd457799db8a8957a432c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
22.03.2023 17:39 - 13.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.03.2023 № 66
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.03.2023 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-01-11-001872-a 11.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 01986397 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, зокрема повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, установлено порушення пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.02.2023 №110, зокрема, шляхом укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» із змінами (далі Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), дотримання Замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік UA-P-2023-01-11-000155-a, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-11-001872-a, Тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 11.01.2023 №69 (далі Тендерна документація, Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 20.02.2023 №110, рішення колегії АМКУ від 06.02.2023 №1271, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 24.01.2023 розглянув пропозицію учасника - фізичної особи-підприємця Верескун Ольги Іванівни, яка визначена найбільш економічно вигідною (протокольне рішення (протокол) від 24.10.2023 № 79) та відхилив пропозицію учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
27.01.2023 Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Каневської Зінаїди Михайлівни (протокольне рішення (протокол) від 27.10.2023 № 87) та визначив переможцем.
В свою чергу, фізичною особою-підприємцем Верескун Ольгою Іванівною подано до колегії АМКУ скаргу 27 січня 2023 № UA-2023-01-11-001872-a.c1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення колегії АМКУ №1271-р/пк-пз від 06.02.2023, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 24.01.2023 № 79; Замовник порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, рішенням №1271-р/пк-пз від 06.02.2023 колегія АМКУ зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Каневської Зінаїди Михайлівни переможцем процедури закупівлі - "дезінфікуючи засоби, ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 24450000-3 "Агрохімічна продукція" (код та назва номенклатурної позиції 24455000-8 Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 57969 Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 40579 Розчин для стерилізації медичних інструментів на основі глутаральдегіда)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-11- 001872-a.
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2023.
Однак на порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону Замовник без наявності на те підстав (виявлення невідповідностей здійснено скаржником-учасником ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" відповідно до його скарги за номером UA-2023-01-11-001872-a.a2, прийнятої до розгляду колегією АМКУ 31 січня 2023) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією із переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна, зокрема надати у строк визначений Особливостями - Гарантійний лист щодо вимог передбачених Законом України «Про санкції» згідно Розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації до 11 лютого 2023.
Крім цього, наданий Гарантійний лист щодо вимог передбачених Законом України «Про санкції» вих. № 74 від 10.02.2023р., складений після дати рішення колегії АМКУ від №1271-р/пк-пз від 06.02.2023.
При цьому, колегія АМКУ своїм рішенням №1271-р/пк-пз від 06.02.2023 не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна, які фактично були виявлені скаржником ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" та їх виправлення, а зобов’язала скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Каневської Зінаїди Михайлівни переможцем процедури закупівлі.
Надані в ході моніторингу пояснення Замовника не спростовують вказаного порушення, оскільки враховуючи вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна, у разі самостійного їх виявлення до 27.01.2023. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Період усунення порушень:
12.04.2023 18:24 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2023 18:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення, які виявлені моніторингом процедури закупівлі UA-2023-01-11-001872-а, усунуто, шляхом припинення зобов'язань за договором про закупівлю від 20.02.2023 № 110 на підставі підписання додаткової угоди №1 на розірвання (припинення) дії Договору.
Дата публікації звіту:
17.04.2023 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
b7df3817eafe416daa15b56d7ea12590
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.03.2023 13:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-11-001872-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до абзацу 3 пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Наслідком моніторингу встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна у складі тендерної пропозиції до 27 січня 2023 09:35.
Поряд з цим, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11 лютого 2023 із переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна для усунення виявлених невідповідностей, зокрема надати у строк визначений Особливостями - Гарантійний лист щодо вимог передбачених Законом України «Про санкції» згідно Розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації. При цьому, колегія АМКУ своїм рішенням №1271-р/пк-пз від 06.02.2023 не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна, які фактично були виявлені Скаржником.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення щодо розміщення Замовником щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.
Номер:
0c6bca5c7432473faf140c2ee893bf57
Назва:
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-11-001872-a
Дата опублікування:
31.03.2023 10:25
Опис:
На Ваш запит щодо надання інформації повідомляю наступне:
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Фізичної особи підприємця Каневської Зінаїди Михайлівни (далі – ФОП Каневська З.М.), виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося п.п. 8 п.2 Розділом 5 Тендерної документації, а саме відсутність «Гарантійного листа, щодо надання в складі тендерної пропозиції Учасника документів, які є чинними та достовірними на момент розкриття тендерної пропозиції, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися».
Замовником 26.01.2023 року 09:35 надано вимогу ФОП Каневській З.М. про усунення невідповідностей. ФОП Каневська З.М. усунула заявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин.
Протоколом УО від 27.01.2023р. №87 ФОП Каневську З.М. визначено переможцем.
Фізичною особою підприємцем Верескун Ольгою Іванівною, (далі – ФОП Верескун О.І.), яка також приймала участь у процедурі закупівлі та була відхилена 24.01.2023р., на підставі абз.2 п.п2 п.41 Особливостей за невідповідність медико технічним вимогам щодо предмета закупівлі відповідно тендерної документації. 27.01.2023р подано скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в АМКУ.
Скаржник зазначив, що згідно п.7 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надати Гарантійний лист від Учасника наступного змісту:
«Даним листом підтверджуємо, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь – яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладанню та/або виконанню договору про закупівлю» (Гарантійний лист «Про санкцій»).
ФОП Каневською З.М., вищезазначений Гарантійний лист «Про санкції» в складі тендерній пропозиції, був наданий але не у повній відповідності, щодо вимог тендерної документації Замовника. (додаток 1 до Пояснення)
Замовником при наданні ФОП Каневській З.М. 26.01.2023 року, вимогу на виправлення невідповідностей Гарантійний лист «Про санкцій» не вимагався.
Пунктом 2.3 Рішення №1271-р/пк-пз від 06.02.2023 постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (копія додається), зазначено, що Замовником не виявивши невідповідність в наведених вище документах (тобто Гарантійний лист «Про санкції» щодо вимог передбачених Законом України «Про санкції», згідно Розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації) та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, саме додати Гарантійний лист «Про санкції», порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону. (додаток 2 до Пояснення стр.27 Рішення №1271)
АМКУ постановив зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФОП Каневської З.М. переможцем.
Скасувавши рішення про визначення ФОП Каневської З.М. переможцем, майданчик електронної системи державних закупівель України передбачає, повернення учасника на кваліфікацію, для подальшого розгляду Замовником.
Відповідно абзацу 3 пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На підставі вищезазначеного Замовником 11.02.2023 року 11:28 було розміщено щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі ФОП Каневської З. М., більше ніж один раз повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.