• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення дезінфекції Автобусів за ДК 021:2015: 90921000-9- Послуги з дезінфікування та витравлювання

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

3 164 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 822.40 UAH
Номер: a5d51515d06c45c3a5395461619701e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-03-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.05.2023 14:50 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.05.2023 Одеса № 119 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.05.2023 № 119 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 10 UA-2023-01-10-007478-a 10.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснення щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Транспорт» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, оприлюднену в електронній системі закупівель 10.01.2023, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 11.01.2023, роз’яснення на звернення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.01.2023, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Суліма Вікторія Вікторівна (далі – ФОП Суліма Вікторія Вікторівна), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.01.2023 № 19/01-3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.01.2023, договір від 25.01.2023 № 48/23/1178/Т, пояснення Замовника від 11.05.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 4 пункту 51 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 11.01.2023 о 14:00 год., але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться до ТД, чим не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 2 «Перелік документів, які вимагаються Замовником» до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку про виконання аналогічного договору; скановану копію аналогічного договору за 2022 рік та довідку-відгук від підприємства Замовника. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Суліма Вікторія Вікторівна надано довідку від 17.01.2023 № 22, в якій наведена інформація про наявність в учасника досвіду у виконанні аналогічного договору від 09.02.2022 № 106/22Т (далі – Договір), укладеного з Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Транспорт» та надано скановану копію Договору з Додатком № 1 «Протокол погодження договірної ціни» та лист-відгук від 18.01.2023 № 54. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2.3. Договору ціна цього договору відповідає вартості наданих послуг за цим договором відповідно до специфікації, викладеної у Додатку 2, що є невід’ємною частиною цього договору. Також відповідно до пункту12.4. Договору зміни та доповнення до даного договору вносяться в письмовій формі шляхом укладання додаткових угод, які є невід’ємною частиною цього договору. Відповідно до закупівлі, оголошення якої розміщено в електронній системі за номером ID: UA-2022-01-07-000164-c, Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Транспорт» оприлюднено додаткові угоди від 29.12.2022 № 1 та від 17.01.2023 № 2 до зазначеного аналогічного договору, які укладені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в закупівлі за номером UA-2023-01-10-007478-a – 19.01.2023. Проте учасником ФОП Суліма Вікторія Вікторівна у складі тендерної пропозиції не надано Додаток № 2 «Специфікація», який відповідно до пункту 2.3 Договору є його невід’ємною частиною та вищезазначені додаткові угоди до вказаного аналогічного договору, якими змінено його істотні умови, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 2 «Перелік документів, які вимагаються Замовником» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.05.2023 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Суліма Вікторія Вікторівна вимогам ТД, Замовником 11.05.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що Замовник не вимагав від учасників додаткових документів (додаткові угоди, специфікації, акти та ін.). Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції ФОП Суліма Вікторія Вікторівна надано копію аналогічного договору не в повному обсязі, а саме: не з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємною частиною. Отже, на порушення абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Суліма Вікторія Вікторівна, у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 16.05.2023 16:49 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2023 16:49

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано до суду адміністративний позов про визнання протиправними та скасування висновку
Дата публікації: 25.05.2023 15:37
Дата відкриття провадження: 28.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження: справа №160/11687/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-10-007478-a від 11.01.2023 повідомляю наступне. Згідно з вищезазначеним висновком Південного офісу Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно зі п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) , замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно зі ст. 651 Цивільного кодексу України зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не містять підстав для розірвання договору.
Дата публікації звіту: 25.05.2023 17:32

Запити/Пояснення