• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Четвертина куряча охолоджена, м'ясо свинини охолоджене, печінка яловича охолоджена

Завершена

471 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 359.00 UAH
Номер: 6d3c5102bb954f31bc208a69187e6679
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-20-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.03.2023 15:29 - 11.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.03.2023 № 26-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.03.2023 № 26-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-01-10-007395-a від 10.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І., встановлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 27.01.2023 за №12 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Маник Нелі Іванівни (далі - ФОП Маник Н.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2023, договір про постачання товару від 27.01.2023 за №12, пояснення (із долученими документами) Замовника від 22.03.2023 та 27.03.2022 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І. встановлено наступне. Згідно підпункту 12 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати копії особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів водія транспорту і особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, ФОП Маник Н.І. зазначено, що Дячук М.М. та Ясіновський Ю.В. шофери-експедитори. У складі пропозиції подано скан-копію особистої медичної книжки серії 12ААВ №698520 виданої на ім’я Дячук М.М. (шофер – вантажник), що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150, так як не містить фотографії. Також у складі пропозиції подано скан-копію особистої медичної книжки серії ААВ №547679 виданої на ім’я Ясіновський Ю.В. (водій-експедитор), де суб’єктом господарювання є ТзОВ «Явір-плюс» теж без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150. Згідно пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження відповідності пункту 3 частини першої статті 17 Закону зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі має надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Однак переможцем закупівлі ФОП Маник Н.І. інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення не подано. Також, згідно пункту 3 додатку 1 до тендерної документації та відповідно пункту 44 Особливостей № 1178, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак переможцем закупівлі ФОП Маник Н.І. подано документи на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Узагальнюючи вищевикладене, на порушення вимог підпунктів 2,3 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Маник Н.І., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі установленим у тендерній документації та як переможця торгів який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Період усунення порушень: 03.04.2023 12:18 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2023 12:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2023-03-20-000061 процедури закупівлі Постачання четвертини курячої, м’яса свинини та печінки яловичої Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю № 12 від 27.01.2023 року. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін фізична особа-підприємець Маник Неля Іванівна та додаткової угоди № 2 від «10» квітня 2023 року до Договору про закупівлю № 12 від 27.01.2023 року, на підставі висновку UA-M-2023-03-20-000061 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати проведення моніторингу закупівлі Постачання четвертини курячої, м’яса свинини та печінки яловичої, Сторони домовилися розірвати Договір про закупівлю № 12 від 27.01.2023 року за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства розірвання Договору за згодою Сторін, між Мельнице-Подільським психоневрологічним будинком-інтернатом та фізична особа-підприємець Маник Неля Іванівна «10» квітня 2023 року було розірвано Договір про закупівлю № 12 від 27.01.2023року із дотриманням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 10.04.2023 16:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 11.04.2023 11:43

Запити/Пояснення