-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-95)
250 500,00 грн. – власні кошти, 3 257 177,00 грн. – кошти місцевого бюджету
Завершена
3 507 677.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 076.77 UAH
мін. крок: 1% або 35 076.77 UAH
Номер:
2b54f48a1bf9411faead4621283ee4b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 15:20 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 131
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 № 131.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-10-007124-a, 10.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 08 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Тальне-Сервіс» Тальнівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-10-004029-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Добробут», опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Добробут» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; протоколи уповноваженої особи Замовника від 23.01.2023 №16 та від 24.01.2023 №19; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Добробут» як переможцем процедури закупівлі документи та інформацію; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; договір №30 від 01.02.2023, додаткові угоди №1 від 24.04.2023 та №2 від 24.04.2023; опубліковану під час моніторингу Замовником інформацію на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
08.05.2023 15:52 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2023 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
e678d7202cc244cf9fb87ee128b74445
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.04.2023 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-10-007124-a, яка проведена Комунальним підприємством «Тальне-Сервіс» Тальнівської міської ради» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
bc9f31ee16cf48b0bd9927f14a2621df
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.04.2023 17:15
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення інформуємо. Стосовно питання першого. визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Якісні та технічні характеристики заявленої пального зазначені з урахуванням реальних потреб установи та оптимального співвідношення ціни та якості.
Стосовно питання другого. Надаємо посилання https://zakupki.prom.ua/gov/plans/UA-P-2023-01-10-004029-a та https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-01-10-004029-a