• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)

Завершена

7 030 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 150.00 UAH
Номер: 92dd51df7380486b867afc123b8e593f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-25-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.04.2023 15:22 - 17.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2023 № 131 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 № 131. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-10-007121-a, 10.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТзОВ «ХІЛІНГ ФУД» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуаної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуаної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Інститут отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-10-002429-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» (далі – ТОВ «ХІЛІНГ ФУД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.01.2023 № 08; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 25.01.2023 №1/2023; опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей №1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту. Водночас, моніторингом встановлено, шо у тендерній документації Замовника зазначено, що для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідки у довільній формі щодо відсутності підстав за пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 13 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, на порушення пункту 28 Особливостей №1178, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 44 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 1.1. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та Особливостей №1178, учасник відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації). Також, у пункті 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що перелік документів, що підтверджує інформацію учасника щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, наведено у Додатку 2. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації (підпункт 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази») на підтвердження наявності автотранспортних засобів для надання послуг учасник повинен надати у пропозиції: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або договір оренди/суборенди транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або договір лізингу транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо Учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або договір (договори) про надання послуг та свідоцтва про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг). Крім того, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності автотранспортних засобів для надання послуг учасник повинен надати експертний висновок, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних випробувань (змивів зі стіни, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту 2021 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігєнічні випробування - бактерії групи кишкової палички). При цьому, вказаний висновок повинен бути виданий на ім’я учасника (у разі використання власного автотранспорту), а у разі відсутності в учасника власного автотранспорту, учасник надає вказаний висновок на ім’я контрагента, з яким в учасника, наприклад, укладено договір надання транспортних послуг. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» надано довідку (№23.ТП від 17.01.2023), у якій вказано, зокрема, про наявність в учасника відповідно до договору про надання транспортних послуг від 01.11.2018 з ФОП Забожчук Т.І. машини OPEL VIVARO AA5524PE та машини RENAULT KANGOO AI0832MA, а також договір про надання транспортних послуг від 01.11.2018, укладений з ФОП Забожчуком Т.І. (Виконавець), згідно з пунктом 1.2 якого (з урахування внесених додатковою угодою від 27.12.2022 №8 змін) послуги з перевезення продуктів харчування здійснюються Виконавцем за допомогою наступних транспортних засобів, а саме: машина RENAULT KANGOO, білий (реєстраційний номер АІ0832МА); машина OPEL VIVARO, білий (реєстраційний номер АА5524РЕ). Крім цього, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» надано свідоцтва про реєстрацію вищезазначених транспортних засобів. Водночас, у складі тендерної пропозиції надано експертний висновок, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних випробувань від 20.12.2021 № 009193з/21 щодо проведеної дезинфеції на автомобіль Renault Clio (реєстраційний номер АА5529РТ). Експертний висновок, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних випробувань щодо автомобілів, які учасником будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі (RENAULT KANGOO, АІ0832МА та OPEL VIVARO, АА5524РЕ) у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» не надано. Таким чином, учасником ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» не виконано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 17.05.2023 16:46 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2023 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень. На виконання висновку моніторингу UA-M-2023-04-25-000089 ● 92dd51df7380486b867afc123b8e593f закупівлі UA-2023-01-10-007121-a за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування), проведеного Західним офісом Держаудитслужби, направлено ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» лист від 24 травня 2023 року та додаткову угоду на розірвання договору про закупівлю послуг №1/2023 від 25 січня 2023 року та проведено роз’яснювальні роботи та заплановано навчання уповноваженої особи з питань здійснення державних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.05.2023 18:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 27.07.2023 15:33

Запити/Пояснення