-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій
Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій
Завершена
128 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 864 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 3 864 000.00 UAH
Номер:
0ca6db735d994858996dc4b9028fd734
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:51 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-10-006588-a 10.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону і Особливостям та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції
ПРАТ «ВФ Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної служби здоров'я України (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом зі змінами від 10.01.2023, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «ВФ Україна» (далі – ПРАТ «ВФ Україна»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.02.2023 № 20, пояснення та документи Замовника, надані 21.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.03.2023 19:52 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 19:52
Запити/Пояснення
Номер:
95e400dc458547f7989e8706263f7372
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2023 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-006588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
de3f97ad4c4b4eefbe87a1762553183d
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 20.02.2023
Дата опублікування:
21.02.2023 16:52
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 20.02.2023 надаємо наступні пояснення та документи.
1. Стосовно «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.».
Розрахована очікувана вартість закупівлі була сформована на основі пропозицій, які були надані операторами мобільного зв’язку до НСЗУ, у розрахунку на 280 000 000 одиниць по 0,46 грн. за одне текстове повідомлення, що становить 128 800 000 грн. (сто двадцять вісім мільйонів вісімсот тисяч гривень нуль копійок), з урахуванням ПДВ.
Кошти заплановані за КПКВК 2308060 на 2023 рік за статтею 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Більш детальний інформація додається до цього пояснення.
2. Стосовно «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.».
Сканована копія забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії додається до цього пояснення.