-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Завершена
7 893 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 468.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 468.00 UAH
Номер:
4bc1a88fa4d54ad4b607dcb58647e5a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 17:49 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
34 UA-2023-01-10-006032-a 10.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пунктів 25, 35, 37, 41, 44 , абзацу 3 пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівл і– порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного закладу професійної (професійнотехнічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.01.2023 року № 10/01; реєстр отриманих тендерних пропозицій; повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 24.01.2023 № 24/01/1, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2023 року, договір від 31.01.2023 року № 3/01/2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.04.2023 року, 03.05.2023 року та від 04.05.2023 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови 1178 встановлено порушення вимог пунктів 25, 35, 37 ,41, 44, абзацу 3 пункту 51 Постанови №1178 .
Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 5.1.10 частини 1 розділу V тендерної документації визначено, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
А також, умовами пункту 4.2.2 частини 2 Розділу IV тендерної визначено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Проте, вимогами пункту 25 Особливостей визначено, що положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з цими особливостями, не застосовується.
Також, пункт 4.2.1 частини 2 розділу IV тендерної документації містить наступну інформацію: «Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого пунктом 10 частини першої статті 21 Закону, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель», пункт 3 розділу IV тендерної документації містить порядок проведення електронного аукціону, пункт 5.1.1 частини 1 розділу V тендерної документації: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону», пункт 5.1.7 частини 1 розділу V тендерної документації: «Ранжування всіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників від найбільш економічно вигідної до найменш вигідної. Дана інформація автоматично оприлюднюються системою одразу після завершення електронного аукціону», пункт 6.4.3 частини 4 розділу VI тендерної документації: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури за виключенням випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі», Додаток 6 до тендерної документації: «Дійсним гарантуємо, що тендерна пропозиція Учасника з урахуванням змін за результатами аукціону є дійсною протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.».
Оскільки, відповідно до вимог пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону то зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо електронного аукціону є порушенням вимог пункту 35 особливостей.
Також установлено, що тендерна документація містить вимоги, що суперечать вимогам Постанови №1178, а саме: пунктом 5.1.1. частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону.
Однак, у пункті 37 Постанови №1178 зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Окрім того, пунктом 5.3.1. частини 3 Розділу V тендерної документації визначено умови щодо відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам пункту 41 Постанови № 1178.
Також установлено, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону.
Проте, відповідно до вимог пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Також, Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частинами першою і частиною другою ст. 17 Закону.
Проте, відповідно до пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Крім того, пунктом 2.1 частини 2 Розділу ІІ тендерної документації передбачено, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Однак, абзацом 3 пункту 51 Особливостей передбачено, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Моніторингом установлено, що відповідно до умов підпункту 1 пункту 3.6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, всі договори, що надані в скаді тендерної пропозиції мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року.
Так, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано договір № 16/06 від 16.12.2022 року про надання послуг дезинфекції та санітарної обробки автотранспорту, строк дії якого протягом 12 місяців з дати підписання (тобто до 16.12.2023 року).
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 01.05.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання пояснень про невиконання учасником - переможцем умов підпункту 1 пункту 3.6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації.
У своїй відповіді від 03.05.2023 року Замовник зазначив наступне: «Пропозиція учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" на 1 273 740,00 грн. є економічно вигіднішою, ніж пропозиція Національної академії внутрішніх справ. Тим не менш важливо, що орієнтовний термін надання послуг виконавцем вказано з 19.01.2023 по 12.07.2023 (включно), Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» (далі – Академія патрульної поліції) прийнято рішення, враховуючи різницю чинності Договору про надання послуг дезінфекції та санітарної обробки автотранспорту № 16/06 від 16.12.2022 із заявленою у кваліфікаційних критеріях в кількості 15 (п’ятнадцять) календарних днів, не брати до уваги вищезазначену різницю, що не є суттєвою умовою у відмові учаснику закупівлі ».
Надані Замовником пояснення не спростовують факт зазначених порушень, оскільки тендерна документація містить чіткі вимоги, що всі договори тендерної пропозиції мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року.
Окрім, того слід зауважити, що строк дії за Договором закупівлі від 31.01.2023 року № 3/01/2023 до 31.12.2023 року.
Таким чином, відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір від 31.01.2023 року № 3/01/2023.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Моніторингом встановлено, що за результатами процедури закупівлі Замовник 31.01.2023 уклав з ТОВ ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 31.01.2023 не в повному обсязі, а саме відсутня сторінка 5, що є порушенням пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
15.05.2023 22:55 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2023 22:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення встановленого Північно-східним офісом Держаудитслужби порушення законодавства Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю послуг з організації харчування від 31.01.2023 № 3/01/2023, про що 18.05.2023 повідомлено ТОВ «Київпромсервіс 1» (сканкопія листа додається).
Дата публікації звіту:
18.05.2023 17:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
З метою усунення встановленого Північно-східним офісом Держаудитслужби порушення законодавства, Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю від 31.01.2023 № 3/01/2023, відповідно до Додаткової угоди від 25.05.2023 року № 1
Дата публікації:
30.05.2023 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
d9721efa656645c994c2655d22f2868b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з організації харчування здобувачів освіти, код за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-006032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5f7cb00a078b41509b6c270315b4e82d
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2023 14:56
Опис:
На ваш запит пояснень від 26.04.2023 у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з організації харчування здобувачів освіти, код за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-006032-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з метою визначення очікуваної вартості закупівлі послуг з організації харчування Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» (далі – Академія патрульної поліції) здійснено аналіз ринку в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
На підставі листа Державної служби статистики від 07.12.2022 № 09.5-03/359-22 (у доданому файлі) проведено розрахунок вартості продуктів харчування (у доданому файлі) відповідно до Норми № 1 (загальновійськова), затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (зі змінами).
Під час проведення ринкових консультацій з учасникам ринку від Національної академії внутрішніх справ, яка була виконавцем послуг з організації харчування (згідно Договору № 29/07/2021 від 30.07.2021) отримано Розрахунок вартості послуг харчування на суму 220,00 грн. на одну особу за добу (у доданому файлі).
Ураховуючи вищевикладене, Академією патрульної поліції визначено очікувану вартість предмету закупівлі Послуг з організації харчування в розмірі 220,00 грн. на одну особу за добу, відповідно очікувана вартість закупівлі в цілому становить 7 893 600,00 грн.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог листа Голови Національної поліції «Про обмеження поширення інформації щодо стану матеріально-технічного забезпечення» від 01.07.2022 № 4554/01/31-2022 (у доданому файлі) обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з організації харчування на офіційних сайтах не оприлюднювалось, оскільки таке обгрунтування містить відомості про номенклатуру (асортимент) товарів, робіт та послуг, які постачаються/плануються до постачання органам та установам Національної поліції, обсяги, технічні характеристики (специфікації) таких товарів, робіт чи послуг, місця їх поставки (виконання), відомості щодо постачальників (виробників) товарів, виконавців робіт чи послуг, а також адреси їх виробничих (ремонтних) потужностей. Наявність такої інформації у вільному доступі, у тому числі в Інтернеті, створює загрози для нормального функціонування складу сил національної безпеки, дає можливість ворогу безперешкодно отримувати відомості щодо стану ресурсного забезпечення поліції, використовувати таку інформацію для ведення агресивної війни проти України, а саме до диверсійної діяльності, ракетно-бомбових ударів щодо об’єктів інфраструктури та матеріально-технічного забезпечення Національної поліції, а також місць дислокації особового складу.
Номер:
1778ba951ab74ce3ad06df024756e851
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2023 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з організації харчування здобувачів освіти, код за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-006032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі чого Вами встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" умовам тендерної документації та яким чином учасником виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- підпункту 1 пункту 3.6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, щодо строку дії наданих у тендерній пропозиції догорів не менше, ніж до 31.12.2023 року, якщо тендерна пропозиція учасника містить договір № 16/06 від 16.12.2022 року про надання послуг дезинфекції та санітарної обробки автотранспорту, строк дії якого протягом 12 місяців з дати підписання (тобто до 16.12.2023 року);
- пункту 3.7.7 частини 7 розділу ІІІ, щодо транспортування харчових продуктів, яке повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності харчових продуктів», проте у складі тендерної пропозиції міститься лист учасника від 18.01.2023 р. № 23 з зазначенням температурного режиму перевезення вище 12 ◦С. При цьому продукти за предметом закупівлі є швидкопсувними та потребують спеціального температурного режиму відповідно до ДСТУ, ГОСТ.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a935220b599e40c1b1f8ade81eeab76e
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
03.05.2023 16:02
Опис:
На ваш запит пояснень від 01.05.2023 у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з організації харчування здобувачів освіти, код за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-006032-a повідомляємо наступне.
Ураховуючи досвід проведення попередніх процедур закупівлі послуг з організації харчування, інші учасники, які б відповідали всім вимогам тендерної документації не виявили бажання брати участі у процедурі закупівлі, окрім Національної академії внутрішніх справ.
Пропозиція учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" на 1 273 740,00 грн. є економічно вигіднішою, ніж пропозиція Національної академії внутрішніх справ.
Тим не менш важливо, що орієнтовний термін надання послуг виконавцем вказано з 19.01.2023 по 12.07.2023 (включно), Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» (далі – Академія патрульної поліції) прийнято рішення, враховуючи різницю чинності Договору про надання послуг дезінфекції та санітарної обробки автотранспорту № 16/06 від 16.12.2022 із заявленою у кваліфікаційних критеріях в кількості 15 (п’ятнадцять) календарних днів, не брати до уваги вищезазначену різницю, що не є суттєвою умовою у відмові учаснику закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що Академія патрульної поліції здійснює закупівлю послуг з організації харчування (послуг їдальні), тобто вже готових страв, а не закупівлю продуктів харчування.
Відповідно до вимог Технічних умов (Додаток №3 до тендерної документації) замовником встановлено, що:
Температура готової їжі до початку приймання її здобувачами освіти повинна бути:
- для перших страв – не нижче +75 °C;
- для других страв – не нижче +65 °C;
- чаю – +80 °C;
- третіх страв (компоту, киселю, соків) – не вище +14 °C.
Виробничі потужності учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", в даному випадку «Кухня», знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 3, приміщення для приймання їжі здобувачами освіти замовника («Обідня зала») знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ернста, 4, відстань між цими об’єктами становить 12 км.
Отже, зазначеного в Описі характеристик автотранспорту (Тендерна пропозиція, файл «4, 6-11, 13, 20, 21, 23, 24, 27, 30-32. Довідки, гарантійні листи.pdf») задіяний автомобіль ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" відповідає характеристикам температурного режиму перевезення готових страв.
Номер:
6fe453cd0b374dd496866cf2480c4466
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2023 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з організації харчування здобувачів освіти, код за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-006032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі чого Вами встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" умовам тендерної документації та яким чином учасником виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 3.6.5 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, щодо надання завірених копій сторінок паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду уповноваженої особи, якщо тендерна пропозиція учасника містить зазначені документи в оригіналі та не завірені?
2. Яким чином визначено відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, якщо у складі тендерної пропозиції учасника не міститься документу, а саме сканована копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів, надання якого визначено підпунктом 1 пункту 3.6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
3a930aeed4a747bd9048ea93bfabd0cc
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
04.05.2023 09:24
Опис:
На ваш запит пояснень від 02.05.2023 у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з організації харчування здобувачів освіти, код за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-006032-a повідомляємо наступне.
В складі тендерної пропозиції учасником подано: "паспорт директора.pdf.p7s", "паспорт директора.pdf", "ідентифікаційний код.pdf.p7s", "ідентифікаційний код.pdf".
Згідно вимог пункту 3.1.8. розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник може не засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Таким чином, учасником закупівлі ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" подано запитувані документи у вигляді електронних копій паспорта та ідентифікаційного коду уповноваженої особи, із накладенням кваліфіковано електронного підпису (формат pdf.p7s)
Також в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" подано файл «13, 15 (підтвердження) наказ потужності.pdf», який містить скан-копію Наказу Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві від 16.08.2022 № 1403 "Про здійснення державної реєстрації потужності", в Додатку №1 (сторінка №3) якого зазначено, що транспортний засіб автомобіль Фольксваген Транспортер АА 9640 МЕ ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" зареєстровано як потужність із транспортування харчових продуктів.
Отже, відповідність учасника кваліфікаційному критерію підтверджено шляхом надання рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів.