-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання бензину А-95 для службових автомобілів
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
8e32fa9ab42d4fb4b8c4bf2e416e62f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-20-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2023 00:00
Період моніторингу:
21.02.2023 16:14 - 15.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2023 №19-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.02.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-01-10-005916-a, 10.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10 січня 2023 року №1), тендерну пропозицію ТОВ «Авантаж Вінниця», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 січня 2023 року №2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25 січня 2023 року №154т/пз/2210/9 (далі – Договір) та пояснення від 02 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Авантаж Вінниця» відсутні документи, надання яких передбачено вимогами тендерної документації, зокрема:
- гарантійний лист про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання про що в складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 6 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації;
- лист-згода з переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства, чим порушено вимоги пункту 3.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- лист-згода щодо можливості звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 5.4 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації;
- скан-копія проєкту договору, заповненого зі сторони учасника, чим порушено вимоги підпункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «Авантаж Вінниця», а обрав його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
07.03.2023 16:51 - 22.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2023 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені шляхом укладання Додаткової угоди №1 від 14.03.2023 до Договору №154т/пз/2210/9 від 25.01.2023. В подальшому зобов'язуємось дотримуватись закодонодавства.
Дата публікації звіту:
15.03.2023 09:32
Запити/Пояснення
Номер:
c76bdb9185f24cb4b124a16358c70253
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 09:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 для службових автомобілів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-10-005916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником торгів ТОВ «Авантаж Вінниця», якого визначено переможцем, виконано вимоги:
- пункту 6 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації щодо надання гарантійного листа про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання;
- пункту 3.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання листа-погодження з формальними помилками;
- підпункту 3 пункту 5.4 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання листа-згоди про можливе звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником;
- пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо надання копії проєкту договору заповненого зі сторони учасника?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
baaa57fc213945f4a9db440731e95c32
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.03.2023 09:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 для службових автомобілів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-10-005916-a) поясненя з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
По першому питанню, зазначаємо що технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні. При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням кошторисних призначень.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
https://vinrvo.gov.ua/index.php/government-procurement#
2. Яким чином учасником торгів ТОВ «Авантаж Вінниця», якого визначено переможцем, виконано вимоги:
- пункту 6 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації щодо надання гарантійного листа про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання;
В документі Учасника «Технічна специфікація» в п.7 зазначено «Учасник-переможець відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів та надає їх до тендерної пропозиції»
- пункту 3.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання листа-погодження з формальними помилками;
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, відсутність листа-погодження з формальними помилками не впливає на закупівлю.
- підпункту 3 пункту 5.4 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання листа-згоди про можливе звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником;
Оскільки інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим, тому відсутність Лист-згода не є підставою для відхилення.
- пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо надання копії проєкту договору заповненого зі сторони учасника?
В тендерній пропозиції Учасника є документ « Довідка про надання згоди з запропонованим проектом договору» де зазначено що Учасник цією довідкою підтверджує згоду з проектом договору зазначеної у Додатку 4 до тендерної документації.