-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби (Хліб пшеничний з борошна І гатунку різаний упакований, Хліб солодовий різаний упакований, Куліч пасхальний)
Торги відмінено
1 697 247.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 972.47 UAH
мін. крок: 1% або 16 972.47 UAH
Номер:
1c6c272ce2044980bdab8255537f76b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 13:37 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 13-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.02.2023 № 13-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-01-10-005260-a 10.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, установлено порушення вимог пунктів 28 та 35 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 46, підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (далі – Управління) зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів.
Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 28 та 35 Особливостей, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Веселокутського психоневрологічного інтернату на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Лідер - ІН» (далі – ПП «Лідер – ІН»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2023 № 20, повідомлення про намір укласти договір, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, установлено, що на порушення вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація сформована Замовником не відповідно до вимог статті 22 Закону.
Так, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, пунктами 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі в разі, якщо: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення...
Отже, тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того, установлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію 10.01.2023, однак, в пункті 1 «Перелік критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 35 Особливостей, згідно з яким з 03.01.2023 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Лідер – ІН» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, чим недотримано вимоги підпункту 1 пункту 48 Особливостей.
Так, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, зокрема, акт Держпродспоживслужби складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого учаснику не раніше 2021 року. Із обов’язковим зазначенням в акті складського приміщення, що належить учаснику на праві власності чи на праві користування, згідно договору (оренди, суборенди та ін.) та транспортних(ого) засобів(у), що використовуються учасником, а також з відміткою про впровадження системи НАССР.
Крім того, згідно з підпунктом 1.6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо учасник торгів не в змозі надати в складі своєї пропозиції будь-який документ (довідку), який вимагається замовником у цій тендерній документації, – він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому вказати законодавчі підстави ненадання таких документів.
Також, в пункті 9 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Лідер – ІН» надано Акти складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого ПП «Лідер – ІН» від 09.04.2021 № 3/20.2 (автотранспортний засіб) та від 20.07.2021 № 6/20.2 Добровеличківського відділу Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, які не містять відмітку про впровадження системи НАССР, що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Лідер – ІН» не надане письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому вказати законодавчі підстави ненадання вищевказаного документу, що не відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено, що Замовником, на порушення вимог пункту 46 Особливостей, не укладено договір за результатами проведення відкритих торгів з ПП «Лідер – ІН» при відсутності обгрунтованої необхідності продовження строку укладання договору, у строк не пізніше 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (20.01.2023).
З урахуванням вищезазначеного, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Лідер – ІН» та на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінено електронною системою закупівель.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 14.02.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 16.02.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
21.02.2023 14:33 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 14:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.03.2023 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
a6e8b96e744d4e149826327c88769e40
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2023 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби (Хліб пшеничний з борошна І ґатунку різаний упакований, Хліб солодовий різаний упакований, Куліч пасхальний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-10-005260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
57c65a9b97214cc7a3d950c7221b2161
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2023 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби (Хліб пшеничний з борошна І ґатунку різаний упакований, Хліб солодовий різаний упакований, Куліч пасхальний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-10-005260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
При проведенні вищезазначених відкритих торгів в електронній системі закупівель 20.01.2023 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з приватним підприємством «Лідер – ІН» (далі – ПП «Лідер – ІН»).
Поясніть, чи був укладений договір за результатами проведення відкритих торгів з ПП «Лідер – ІН» протягом 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це вимагається пунктом 46 Особливостей здійснення публічних закупівель?
У разі укладання вищезазначеного договору, з якої причини, станом на 14.02.2023, в електронній системі закупівель не оприлюднено договір, укладений за результатами проведення даних відкритих торгів з приватним підприємством «Лідер – ІН» при відсутності обгрунтованої необхідності продовження строку укладання договору, передбачених пунктом 46 Особливостей здійснення публічних закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d0d3cc040d94e1bb5127f5c5b8fada6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2023 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби (Хліб пшеничний з борошна І ґатунку різаний упакований, Хліб солодовий різаний упакований, Куліч пасхальний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-10-005260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З якої причини в пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, який не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710)?
2. З якої причини тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону?
Так, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, пунктами 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі в разі, якщо: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення...
3. При проведенні даної закупівлі Вами оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію 10.01.2023.
З якої причини в пункті 1 «Перелік критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону, чим недотримано вимоги пункту 35 Особливостей здійснення публічних закупівель, згідно з якими з 03.01.2023 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
338c2f5e9b9640fba3998f25ce88a400
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2023 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби (Хліб пшеничний з борошна І ґатунку різаний упакований, Хліб солодовий різаний упакований, Куліч пасхальний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-10-005260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ПП «Лідер – ІН» у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, чим недотримано вимоги пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель та частини 16 статті 29 Закону?
Так, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, зокрема, акт Держпродспоживслужби складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого учаснику не раніше 2021 року. Із обов’язковим зазначенням в акті складського приміщення, що належить учаснику на праві власності чи на праві користування, згідно договору (оренди, суборенди та ін.) та транспортних(ого) засобів(у), що використовуються учасником, а також з відміткою про впровадження системи НАССР.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Лідер – ІН» надано Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого ПП «Лідер – ІН» від 20.07.2021 № 6/20.2 Добровеличківського відділу Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, який не містить відмітку про впровадження системи НАССР, шо не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
adc084364bf74f5e913a1f83e75cde5c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.02.2023 15:35
Опис:
Відповідно до розпорядчого документу, про проведення заходу державного контролю (інспектування) від 13.07.2021р. №1439 та Посвідчення (направлення) від 14.07.2021р. №1255, Добровеличківським відділом Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, 20.07.2021р. проводився позаплановий захід державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку № r-UA-11-05-162, Приватне підприємство «Лідер-ІН», код згідно ЄДРПОУ - 33360617, вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
За результатами перевірки було складено АКТ від 20.07.2021 № 6/20.2, який не містив відмітку про впровадження системи НАССР. Оскільки на момент перевірки Приватне підприємство «Лідер-ІН» працювало над впровадженням даної системи.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України від 5 квітня 2007 року №877-V (із змінами) «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Плановим періодом вважається рік, який обчислюється з 1 січня по 31 грудня планового року.
Наступна планова перевірка мала відбутися згідно з «Щорічним планом державного контролю Держпродспоживслужби на 2022 рік», затвердженим наказом Держпродспоживслужби від 30.11.2021 № 767 "Про затвердження щорічного плану державного контролю Держпродспоживслужби у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини на 2022 рік".
Згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022р. №303 (із змінами) «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні».
Для підтвердження впровадження системи НАССР до тендерної пропозиції, на закупівлю товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби (Хліб пшеничний з борошна І ґатунку різаний упакований, Хліб солодовий різаний упакований, Куліч пасхальний» (номер закупівлі UA-2023-01-10-005260-a), було додано «Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів» зареєстрований в реєстрі системи сертифікації CERTEX від 01.12.2021р. №18, дійсний до 01.12.2024р. та «Сертифікат системи управління якістю» зареєстрований в реєстрі системи сертифікації CERTEX від 01.12.2021р. №17, дійсний до 01.12.2024р.
Згідно з нормативними документами, чинними в Україні Приватне підприємство «Лідер-ІН» відповідає вимогам ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (категорія харчового ланцюга - С, підкатегорія – СІІ, СІV) та ISO9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».