-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Покупка дров колотих твердих порід
Завершена
640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Номер:
85b3b831c4d14ad89a101e71d71489c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 17:49 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2023 № 23-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.02.2023 № 23-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-01-10-005086-a, 10.01.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення: абзацу 2 пункту 40 Постанови № 1178; абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанова № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасність надання відповіді на роз’яснення до процедури на вимоги про усунення порушення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «БРЕДУН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ», яка не відповідала умовам тендерної документації замовника, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасність надання відповіді на роз’яснення до процедури на вимоги про усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію (в новій редакції), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023 року № 8; вимогу про усунення порушення № UA-2023-01-10-005086-a.a1 від 12.01.2023; відповідь на вимогу від 16.01.2023; вимогу про усунення порушення № UA-2023-01-10-005086-a.a2 від 13.01.2023; відповідь на вимогу від 16.01.2023; вимогу про усунення порушення № UA-2023-01-10-005086-a.c3 від 19.01.2023; відповідь на вимогу від 20.01.2023; вимогу про усунення порушення № UA-2023-01-10-005086-a.b4 від 20.01.2023; відповідь на вимогу від 20.01.2023; вимогу про усунення порушення № UA-2023-01-10-005086-a.c5 від 31.01.2023; відповідь на вимогу від 31.01.2023; вимогу про усунення порушення № UA-2023-01-10-005086-a.b6 від 01.02.2023; відповідь на вимогу від 01.02.2023; вимогу про усунення порушення № UA-2023-01-10-005086-a.c7 від 01.02.2023; відповідь на вимогу від 01.02.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП «БРЕДУН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 30.01.2023 б/н «Щодо розгляду тендерних пропозицій»; повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено, що замовником в тендерній документації (пункт 1 Розділу IV тендерної документації) визначено, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – строк, та час подання тендерних пропозицій визначається електронною системою», в той же час, в електронній системі закупівель в електронному полі оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-10-005086-a вказано, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25 січня 2023 до 09:06».
Учасником ФОП «БРЕДУН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» до вищевизначеного часу подання тендерних пропозицій в електронну систему закупівель не було завантажено документи учасника, після чого замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 26 січня 2023 14:26, а саме: «Учасник не завантажив документи своєї тендерної пропозиції».
Слід зазначити, що замовником в Додатку 4 до тендерної документації передбачено подання учасником в тендерній пропозиції технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які згідно з абзацом другим пункту 40 Постанови № 1178 не підлягають виправленню.
Так, абзацом другим пункту 40 Постанови № 1178: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Таким чином, замовником було порушено абзац другий пункту 40 Постанови № 1178.
Моніторингом вказаного питання також встановлено, що:
- замовник у тендерній документації (пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації) вимагає від учасників надання документів, «що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю». При цьому, на порушення вимог тендерної документації учасником не було надано вищевказаний документ;
- замовник у тендерній документації (Додаток 2 до тендерної документації) вимагає від учасників підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до Статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однією із вимог, що підтверджує виконання аналогічних договорів є: «2.2. Копія договору та копію ТТН/видаткової накладної щодо кожного договору зазначеного в довідці».
Так, учасником було надано копії аналогічних договорів, а саме Договір поставки від 10.01.2022 № 10/01-2022 та Договір про закупівлю від 07.12.2022 № 28/11-2022. При цьому Договір про закупівлю від 07.12.2022 № 28/11-2022 був поданий учасником не в повному обсязі.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП «БРЕДУН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягає відхиленню згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 Постанови № 1178.
Так, вказаною нормою передбачено, що «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції…».
Період усунення порушень:
03.03.2023 14:34 - 18.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2023 14:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено
Дата публікації звіту:
06.03.2023 08:13