• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розрядки гама-терапевтичного апарату АГАТ-Р1 Код ДК 021:2015 – 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Закупівля проводиться на підставі норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

3 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 750.00 UAH
Номер: 251c9b8b76d8427698e98f5cad60b028
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-03-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 03.05.2023 14:41 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.05.2023 № 24-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 03.05.2023 № 24-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-10-004137-a, 10.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог підпункту 1 та 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.01.2023 №1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію державного підприємства «УДВП ІЗОТОП» (далі – ДП «УДВП ІЗОТОП»); протокольне рішення уповноваженої особи від 19.01.2023 №4; вимогу про усунення невідповідностей; документи, надані ДП «УДВП ІЗОТОП» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 12.05.2023 в електронній системі закупівель; договір від 25.01.2023 № 1-21/2023; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ДП «УДВП ІЗОТОП» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, так як уповноваженою особою ДП «УДВП ІЗОТОП» накладено на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис, а не кваліфікований електронний підпис. Зокрема, відповідно до пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII), тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. Згідно з пунктом 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником самостійно у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису учасника на тендерну пропозицію. Відповідно до Закону № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ДП «УДВП ІЗОТОП» подав тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. Під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ДП «УДВП ІЗОТОП» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим. Листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 визначено, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Таким чином, тендерна пропозиція ДП «УДВП ІЗОТОП» підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, відповідно до пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних усіх посадових осіб, що підписують (завіряють) документи пропозиції. Проте, в складі тендерної пропозиції ДП «УДВП ІЗОТОП» відсутній лист-згода на обробку персональних даних начальника відділу закупівель та управління договорами Данчук Н.О., яка відповідно до довіреності від 07.12.2022 № 17 уповноважена представляти ДП «УДВП ІЗОТОП» як учасника закупівель та накладати електронний підпис на документи, що подаються. Крім того, встановлено, що Замовник процедури закупівлі на порушення підпункту 1 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ДП «УДВП ІЗОТОП», тоді як ДП «УДВП ІЗОТОП» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зокрема, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому просить надати копію документа, що посвідчує особу-підписанта УЕП – начальника відділу закупівель та управління договорами, так як відповідно до вимог п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації учасник має підтвердити повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів Пропозиції. У разі, якщо документи Пропозиції підписуються керівником Учасника (юридичної особи), то повноваження щодо підпису документів Пропозиції підтверджується копією протоколу зборів Учасників/Засновників та/або копією наказу (розпорядження) про його призначення. Якщо документи Пропозиції підписуються (завіряються) іншою особою, ніж керівник Учасника, подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо) – подається завірена Учасником копія відповідного документу у сканованому форматі. Однак, ДП «УДВП ІЗОТОП» не надано на виконання вимоги про усунення невідповідностей копію відповідного документа (копія паспорту, посвідчення тощо) у сканованому форматі. Таким чином, тендерна пропозиція ДП «УДВП ІЗОТОП» підлягала відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Період усунення порушень: 22.05.2023 13:52 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2023 13:52

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 23-74/2023
Дата відкриття провадження: 03.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/405/998/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Північного офісу Держаудитслужби України замовник повідомляє наступне: Виконати ваші умови, а саме розірвати договір про надання послуг ДП "УДВП "ІЗОТОП" (надавач послуг) не є можливим, оскільки у відповідності до умов договору послуги були надані до 28.02.2023 р. в повному обсязі, про що свідчить Звіт про виконаний договір. Посилання додається https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-10-004137-a/print/contract-ongoing/pdf/4ab9b3d1cec0498698918412d4a46e77
Дата публікації звіту: 26.05.2023 13:54

Запити/Пояснення