-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена: оселедець,хек та минтай)
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена: оселедець,хек та минтай)
Завершена
245 640.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 228.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 228.20 UAH
Номер:
0713b72ee63b49b59d199d3e5ba9f79e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-06-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2023 00:00
Період моніторингу:
06.02.2023 14:37 - 28.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-01-10-003886-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, пунктам 28, 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Клинчук Юрій Сергійович встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 01.02.2023 № 11, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 (далі - Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.01.2023 № 3, тендерна пропозиція переможця ФОП Клинчук Юрій Сергійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 23.01.2023 № 12, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023, договір про закупівлю від 01.02.2023 № 11.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме:
- в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178, пункт 7 розділу 3 тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або надання інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги;
- в порушення вимог пункту 35 Особливостей № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495), тендерна документація Замовника (пункт 1 розділу 5) містить вимоги щодо застосування електронного аукціону;
- в порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником в пункті 5 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації, зобов’язано учасників процедури закупівлі надати в складі пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені в частині першій статті 17 Закону.
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», встановлено імперативну умову щодо надання у складі пропозиції учасника довідки в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом з тим, відповідно пункту 9 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників, медичних книжок осіб учасника процедури закупівлі, які беруть участь в поставках товарів за предметом закупівлі.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Клинчук Юрій Сергійович надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації без дати та номеру (файл «Довідка про працівників), які мають необхідні знання та досвід, яка містить інформацію про наявність в учасника водія-експедитора в/тр засобів Гладуна В. О. та ап-к круп виробництва, комірника, вантажника Клинчука А. В.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Клинчук Юрій Сергійович відсутня медична книжка ап-к круп виробництва, комірника, вантажника Клинчука А. В., чим не дотримано вимоги пункту 9 Додатку № 1 до тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Клинчук Юрій Сергійович, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
16.02.2023 16:26 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2023 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Вашу вимогу здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 11від 01.02.2023р. Додаткова Угода № 1 від 22.02.2023р. про розірвання договору додається.
Дата публікації звіту:
22.02.2023 10:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 01.02.2023 № 11.
Дата публікації:
22.02.2023 13:26