• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня, яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони)

Завершена

10 504 045.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 19 100.40 UAH
Номер: 98ba4fbfc9194357af6c01f54b5ae383
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.02.2023 12:03 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.02.2023 № 37 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2023-01-10-002792-a 10.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Ніка - 1» (лот 1) установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 та абзацу третього пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (зі змінами) протокол № 20 від 10.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот 1), протокол розкриття тендерних пропозицій (лот 1), тендерну пропозицію приватного підприємства «Ніка - 1» (лот 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2023 № 20 (лот 1), повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023 (лот 1), договір від 01.02.2023 № 27-Т (лот 1), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 22.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції довідку (-и) з банку (банків) про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором у разі визначення Учасника переможцем та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована довідка з оригіналу), станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас Замовник встановив кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 21.01.2023 р. 00.00 хв. Учасник ПП «Ніка - 1» (лот 1) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки від «09» листопада 2022 № 1279, № 284/22-БТ та № 285/22-БТ (Довідка Ощадбанк.pdf, Довідки РВС Банк.pdf) про відкриті поточні рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовані більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Крім цього, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає перелік документів для підтвердження відповідності учасника (у т.ч. учасника-переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 таблиці 3 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 таблиці 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Зокрема, згідно із пунктами 2, 3, 4, 5, таблиці 3 Додатку 1 переможець надає наступні документи: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на фізичну особу, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом першим частиною другою статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу другого частини другої статті 17 Закону. Однак, у складі тендерної пропозиції переможця торгів ПП «Ніка - 1» вищевказані документи відсутні. Також згідно із поясненнями Замовника, наданих 22.02.2023 на запит Держаудитслужби, підтверджено не надання шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, переможець процедури закупівлі ПП «Ніка - 1» (лот 1) у строк, що не перевищує чотири дні з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримався вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей. Згідно із абзацом третім підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Однак на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Ніка - 1» (лот 1), як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей та уклав з ним договір. Також моніторингом установлено, що за лотом 2 відповідно до підпункту 2 пункту 48 Особливостей торги відмінено за відсутності пропозицій.
Період усунення порушень: 09.03.2023 19:41 - 24.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.03.2023 19:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень, згідно висновку Держаудитслужби від 09.03.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-10-002792-a, Замовником будуть вжиті заходи щодо розірвання договору № 27-Т від 01.02.2023, в передбаченому його пунктом 11.6 порядку, а саме: направлення Замовником письмового попередження іншій стороні про розірвання вказаного договору за 20 (двадцять) календарних днів. Документальне підтвердження вказаному Замовником буде оприлюднено в електронній системі закупівель окремим поясненням пізніше.
Дата публікації звіту: 15.03.2023 16:56

Запити/Пояснення