-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки, рушники, 2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Завершена
36 542 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 182 712.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 182 712.50 UAH
Номер:
173656f383a947bd8ed72952d305dda3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:56 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
14 UA-2023-01-09-005883-a 09.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Маріупольської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 09.01.2023 № 9, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.01.2023 № 17, пояснення та документи Замовника, надані 23.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.03.2023 19:54 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 19:54
Запити/Пояснення
Номер:
ea36b37f4fb643639b7dee088e162f65
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2023 13:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки, рушники, 2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-09-005883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a41b61c4440148ee8b9290514550a90c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.02.2023 22:11
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ на Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 20.02.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки, рушники, 2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-09-005883-a) розпочатого відповідно до наказу від 14.02.2023 № 37 повідомляємо наступне.
По пункту 1. «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» Очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та складає 36 542 500,00 грн., обсяг закупівлі 11 750 комплектів, розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки, рушники, 2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб», ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, відповідає розрахунку видатків до кошторису Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на 2023 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника для забезпечення комплексу спеціальних заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб та з урахуванням вимог діючих на території України нормативних документів
По пункту 2. «Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?» Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування https://mariupolrada.gov.ua/page/obgruntuvannja-predmeta-zakupivli_
- безпосереднє посилання на обґрунтування рядок № 62 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eld3xC8fmQnXbuwk8xZ5kbJ9nBQz54bZPJn1b-x63nU/edit#gid=0