-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія для потреб закладів відділу освіти Колківської селищної ради у 2023 році)
1. Електрична енергія без розподілу - 756400кВт./год 2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська
Завершена
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер:
5a2bc991625d4e2b8fec73178a351cd8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 11:51 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.11.2023 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-09-005434-a від 09.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік відділу освіти Колківської селищної ради Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.01.2023 № 1 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023; договір від 25.01.2023 № 23-23/402/8 на суму 3 884 870,40 грн, Додаткова угода від 16.03.2023 №1, від 03.07.2023 №2, від 23.08.2023 №3, віл 17.10.2023 №4, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.11.2023 та від 23.11.2023.
Період усунення порушень:
24.11.2023 10:49 - 30.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2023 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
4b60c7a7b88b4ab59e67c622278efbc7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2023 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія для потреб закладів відділу освіти Колківської селищної ради у 2023 році)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-09-005434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
562da425e2de4acaa60c6dcef9ae075f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.11.2023 14:22
Опис:
Пояснення на запит замовнику UA-M-2023-11-07-000046 від 06.11.2023, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-09-005434-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-09-005434-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 07.11.2023 наступного змісту:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа відділу освіти Колківської селищної ради надає наступні пояснення:
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього календарного року в закупівлі становить -756400кВт./год Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені щоб відповідали технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання товару. Якість постачання передбачена як безперервна. Учасник-постачальник повинен забезпечувати дотримання загальних та гарантованих стандартів якості постачання електричної енергії, в тому числі, що передбачені згідно з Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, Закону України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, інших нормативно-правових актів. Згідно ст. 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Учасник зобов'язується забезпечити комерційну якість постачання електричної енергії, що передбачає вчасне та повне інформування Замовника про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз'яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Замовником, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання.
Розрахунок очікуваної вартості для проведення закупівлі на 2023 рік проводився згідно з аналізом цін постачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, прогноз цін, до ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, яку закуповує постачальник електроенергії на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка з ПДВ та всі визначені законодавством податки та збори. Також врахували прогноз НКРЕКП в якому зазначено, що внаслідок коригування тарифів середнє зростання цін на електроенергію для кінцевих непобутових споживачів складатиме близько 15 коп. за кВт * год. При цьому середнє зростання цін на електроенергію для промислових енергоємних споживачів становитиме близько 4 коп. за кВт /год. Рішення передбачає три етапи підвищення тарифів для непобутових споживачів у прогноз з 1 січня – до 380,28 грн/МВт-год, з 1 квітня – до 430,25 грн/МВт-год, з 1 липня – до 485,1 грн/МВт-год.
Враховуючи вищевикладене на 2023 рік по КЕКВ 2273 передбачено з урахуванням усіх вищеперелічених чинників в розмірі -6464400,00 . В даний КЕКВ входить (електрична енергія (активна), розподіл електричної енергії, забезпечення перетікань реактивної електричної енергії до електроустановок
Враховуючи вищевикладене на 2023 рік по кодах програмних класифікацій видатків 1010 Надання дошкільної освіти та 1021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти по КЕКВ 2273 (Оплата електроенергії) передбачено з урахуванням усіх вищеперелічених чинників сума в розмірі -6464400,00. Для дошкільної освіти (1010)-1526400,00 та загальної середньої освіти (код 1021)-4938000,00 В даний КЕКВ входить оплата: електричної енергіі (активна), розподіл електричної енергії, забезпечення перетікань реактивної електричної енергії до електроустановок (Додаток Кошторис)
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія для потреб закладів відділу освіти Колківської селищної ради у 2023 році розміщене на власному вебсайті https://docs.google.com/document/d/1nZVhYnFs_vGC6EfxkKROf3xutorLGLov/edit
Додатки:
Додаток № Додаток Кошторис в 1 примірнику на 6 аркушах
Номер:
4629581f090b42e8b00a74fcd047dab5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2023 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія для потреб закладів відділу освіти Колківської селищної ради у 2023 році)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-09-005434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником у пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги щодо надання іншої інформації відповідно до законодавства, зокрема:
«Учасник, у якого не створено Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій…..»
та
«Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 календарних днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій…..».
Замовнику надати аргументоване пояснення: Як саме дані інформації вплинуть на кваліфікацію Учасника, тоді як, в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником затверджені вимоги відповідно до Постанови НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку» та Постанови НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» щодо можливості забезпечення учасником реалізації права Замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем (зокрема при наявності або відсутності Центру обслуговування споживачів (клієнтів))?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
29cd5bdd8fe244c1ab1cf903157aaf06
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.11.2023 08:32
Опис:
Пояснення на запит замовнику в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-09-005434-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-09-005434-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 20.11.2023 наступного змісту:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа відділу освіти Колківської селищної ради надає наступні пояснення:
Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017
№ 2019-VIII, Правилами роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312) (далі-ПРРЕЕ), Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1469), Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1470), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 та іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства у сфері електроенергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії.
Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання - це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії. Для забезпечення безперервного постачання електричної енергії Замовнику Учасник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії Замовником. Учасник зобов'язується забезпечити комерційну якість постачання електричної енергії, що передбачає вчасне та повне інформування Замовника про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз'яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Замовником, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ ЕК 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».
Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/пр
етензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог установлених Регулятором.
Відповідно до п.8.3.17 Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 №312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» вказано, що для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Згідно статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» роздрібний ринок електричної енергії (далі – роздрібний ринок) – система відносин, що виникають між споживачем електричної енергії та електропостачальником у процесі постачання електричної енергії, а також іншими учасниками ринку, які надають пов’язані з постачанням електричної енергії послуги.
Таким чином, відділ освіти Колківької селищної ради Волинської області є споживачем на роздрібному ринку, а тому у разі, якщо учасник обслуговує більше 50 000 споживачів/менше 50 000 споживачів, ми маємо право на обслуговування в центрі обслуговування споживачів/окремому структурному підрозділі (посадової особи) учасника роздрібного ринку та кол-центрі, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. А також маємо право на інформацію щодо майбутнього постачальника та порядку взаємодії з електропостачальником.
Замовник має право знати про кількість споживачів учасника та чи не повинен був учасник створити центр обслуговування споживачів та кол-центр, тобто чи це добросовісний учасник, який дотримується вимог законодавства України.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Таким чином, відділ освіти Колківької селищної ради Волинської області забезпечує себе можливістю якісно та оперативно контролювати хід постачання електричної енергії, яка закуповується за бюджетні кошти з урахуванням вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 312 від 14.03.2018 року. Крім того, до тендерної документації, на підставі ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», включено вимоги, які передбачені законодавством i які замовник вважав за необхідне включити, щоб за результатами закупівлі укласти договір із надійним постачальником, який дотримується у своїй діяльності вимог галузевих нормативних документів.
Номер:
001a21dfdf4a48c6a30512e397d7cc5e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2023 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія для потреб закладів відділу освіти Колківської селищної ради у 2023 році)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-09-005434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому не відхилена тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ»? Оскільки, в складі пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» відсутня довідка про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет, надання якої вимагалося Замовником у п.8 Додатку 2 до тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі на виконання». Аналізом оприлюдненої інформації встановлено, що у файлі «46. Довідка про веб сайт (3).pdf» тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» завантажено Додаткову угоду до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 16.12.2022 №23-23/16 .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
38216d9e3a0f4fa898dd57a1255b118f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.11.2023 16:56
Опис:
Пояснення на запит замовнику в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-09-005434-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-09-005434-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 20.11.2023 наступного змісту:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа відділу освіти Колківської селищної ради надає наступні пояснення:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Замовником була встановлена вимога щодо надання документів в довільній формі про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. Тендерна документація не містить спеціальних вимог Замовника щодо оформлення довідки та окремих вимог оформлення документів згідно з ДСТУ 4163:2020. Учасник самостійно вирішує, яким чином надавати інформацію (окремими довідками на кожну вимогу, дублювати інформацію, об’єднувати декілька вимог в одну).
В складі тендерної пропозиції надані довідки та гарантійні листи ТОВ «ВЕЗ» з посиланням на веб-сайт Учасника - https://elektro.volyn.ua/, https://tolk.ua/. За даним посиланням https://elektro.volyn.ua/ в мережі Інтернет наявний веб-сайт Учасника, який відповідає пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (ПРРЕЕ), затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312.
На даному сайті вказана наступна інформація:
- Інформація про засоби комунікації (розділ «Керівництво та Контакти» - https://elektro.volyn.ua/about/contacts.php)
- Нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність (розділ «Інформація» https://elektro.volyn.ua/info/information-that-must-be-published.php );
- Інформацію щодо порядку надання споживачами скарг, звернень, претензій, інформацію щодо загальних умов електропостачання для споживачів (розділ «Інформація» https://elektro.volyn.ua/info/complaints.php);
- Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду, новини, інформацію про способи подачі показників електричної енергії та іншу інформацію, яка необхідна для забезпечення якості послуг і комфорту споживачів ТОВ «ВЕЗ».
Відповідно, ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» виконало вимогу тендерної документації в повному обсязі. Окрім того зазначаємо, що процедура закупівлі, здійснена відповідно до вимог ст.5 Закону з дотриманням наступних принципів: максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Слід зазначити, що формат подання інформації ТОВ «ВЕЗ» щодо власного веб-сайту не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а тому у такий спосіб збережена найбільш економічно вигідна цінова пропозиції.
Щодо файлу «46. Довідка про веб сайт (3).pdf» то Замовник не вимагав зразок Додаткової угоди тому до розгляду та оцінки тендерної пропозиції вона не приймалась.
Враховуючи вище викладене, вимоги щодо відхилення ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» є необґрунтовані.