• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо (філе куряче охолоджене)

М’ясо (філе куряче охолоджене - 4600кг)

Завершена

676 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 762.00 UAH
Номер: 27c8bf840ed445e4a08e5dd0817ab8e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 06.02.2023 13:50 - 28.02.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.02.2023 №5-3 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 06.02.2023 №5-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-01-09-004906-a 09.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Сенчина Тетяна Мирославівна встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 і пункту 43 Постанови № 1178 , та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФГ «Мрійливість», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару від 30.01.2023 №21 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Бурштинського ліцею №2 Бурштинської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол №1 від 09.01.2023) (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Сенчина Тетяна Мирославівна та Фермерського господарства «Мрійливість» (далі – ФГ «Мрійливість»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2023 №7, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2023 №8, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023, договір про закупівлю товару від 30.01.2023 №21 (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників. Також, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2023 №7 найбільш економічно вигідна тендерна пропозиції учасника ФОП Сенчина Тетяна Мирославівна була відхилена через те, що учасник надав тендерну пропозицію не у повній відповідності до вимог Закону, Постанови № 1178 та документації закупівлі. У протоколі від 23.01.2023 № 7 зазначено «Учасник не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, який вимагався тендерною документацією». Слід відмітити, що відповідно до пункту 43 Постанови №1178, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2023 №7 відсутні посилання на умови тендерної документації яким не відповідає тендерна пропозиція учасника ФОП Сенчина Тетяна Мирославівна, а в частині другій статті 41 Закону, на яку посилається Замовник при відхиленні тендерної пропозиції учасника ФОП Сенчина Тетяна Мирославівна прописані вимоги про надання документів для переможця процедури закупівлі, а не для учасника. Крім того, згідно частини сьомої Таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до ТД, Замовник вимагав від учасника достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та зазначив, що замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. При цьому, слід відмітити, що такий вид діяльності як оптова торгівля м’ясом не підлягає ліцензуванню та не передбачає видачу спеціальних дозволів. Згідно пункту 4 частини третьої розділу V ТД відсутність документів, що не передбачені законодавством та тендерною документацією для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, на порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ФОП Сенчина Тетяна Мирославівна, як таку, що не відповідає вимогам Закону, Постанові № 1178 та документації Закупівлі.
Період усунення порушень: 20.02.2023 11:15 - 07.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2023 11:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вивчивши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20 лютого 2023р. на предмет закупівлі - «М'ясо (Філе куряче охолоджене)» (Закупівля:UA-2023-01-09-004906-a). та розглянувши виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовник прийняв рішення про розірвання договору №21 від 30.01.2023р. відповідно до пункту 12.2. (за згодою сторін). Враховуючи всі зауваження контролюючого органу будуть здійснені заходи на недопущення у подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 24.02.2023 16:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Замовником розірвано договір №21 від 30.01.2023р. (Додаткова угода № 1 від 24.02.2023 року).
Дата публікації: 23.10.2023 11:14