• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 «15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний, хліб житньо – пшеничний,номенклатурна позиція- 15811100-7 Хліб)

2230 Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Місцезнаходження замовника: 23100, м. Жмеринка, вул. Київська, 288. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100 %). Термін поставки до 31.12.2023 року, місце поставки- КНП " Жмеринська ЦРЛ", вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100. Найменування предмета закупівлі та кількість : ДК 021:2015 «15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний- 3406,95 кг, хліб житньо – пшеничний-3665,6 кг. Інформація про технічні,якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі вказана в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою

Завершена

229 929.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 149.65 UAH
Номер: 87775f1849504908b5a948528cabc233
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-31-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.01.2023 15:02 - 22.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.01.2023 №14-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 31.01.2023 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2023-01-09-003982-a 09.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Жмеринська центральна районна лікарня» Жмеринської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09 січня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Наш Хліб Вінниця» та ФОП «Жарук Олександр Васильович», вимога про усунення невідповідностей до 12:35 год. 04 лютого 2023 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 січня, 01 лютого та 08 лютого 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 лютого 2023 року №80, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14 лютого 2023 року та пояснення від 02 лютого 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що переможцем торгів ТОВ «Наш Хліб Вінниця» у термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частиною першої та частиною другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178. В ході моніторингу Замовником на підставі протокольного рішення уповноваженої особи від 01 лютого 2023 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Наш Хліб Вінниця» відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 у зв’язку ненаданням у термін, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 21.02.2023 16:29 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2023 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі, згідно коду ДК 021:2015 «15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний, хліб житньо – пшеничний,номенклатурна позиція- 15811100-7 Хліб), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-09-003982-a, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель , керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що Замовником було відхилено пропозицію ТОВ "Наш Хліб Вінниця" згідно протоколу уповноваженої особи від 01 лютого 2023 року, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. А саме: переможцем ТОВ «Наш Хліб Вінниця», не надано у термін, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (п. 5.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). В подальшому зобов’язуємось дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати виявлених порушень уважно і сумлінно виконувати свої обов’язки згідно посадової інструкції.
Дата публікації звіту: 23.02.2023 16:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Наш Хліб Вінниця»/
Дата публікації: 24.02.2023 08:32

Запити/Пояснення