Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Жмеринська центральна районна лікарня» Жмеринської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09 січня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Наш Хліб Вінниця» та ФОП «Жарук Олександр Васильович», вимога про усунення невідповідностей до 12:35 год. 04 лютого 2023 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 січня, 01 лютого та 08 лютого 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 лютого 2023 року №80, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14 лютого 2023 року та пояснення від 02 лютого 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що переможцем торгів ТОВ «Наш Хліб Вінниця» у термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частиною першої та частиною другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178.
В ході моніторингу Замовником на підставі протокольного рішення уповноваженої особи від 01 лютого 2023 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Наш Хліб Вінниця» відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 у зв’язку ненаданням у термін, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
21.02.2023 16:29 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 16:29
Опис звіту:
Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі, згідно коду ДК 021:2015 «15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний, хліб житньо – пшеничний,номенклатурна позиція- 15811100-7 Хліб), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-09-003982-a, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель , керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що Замовником було відхилено пропозицію ТОВ "Наш Хліб Вінниця" згідно протоколу уповноваженої особи від 01 лютого 2023 року, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. А саме: переможцем ТОВ «Наш Хліб Вінниця», не надано у термін, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (п. 5.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). В подальшому зобов’язуємось дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати виявлених порушень уважно і сумлінно виконувати свої обов’язки згідно посадової інструкції.
Дата публікації звіту:
23.02.2023 16:09