-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)
Торги відмінено
855 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 553.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 553.00 UAH
Номер:
8aa609baa84c46bd88fb75f48cd0bbe3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-16-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 10:51 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2023 №6-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.01.2023 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-01-09-002523-a 09.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), внесення змін до тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, вимогу про усунення порушення від 10 січня 2023, рішення Замовника від 11 січня 2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 січня 2023 року №17 щодо відміни процедури закупівлі та пояснення від 19 січня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Постанови №1178, а саме: у пункті 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, чим не дотримано вимог абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178.
Згідно з абзацом 4 пункту 51 Постанови №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Проте, моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовником разом із змінами до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 19 січня 2023 року (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 січня 2023 року №17) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень:
25.01.2023 17:33 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель усунені, закупівля відмінена
Дата публікації звіту:
31.01.2023 12:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі
Дата публікації:
31.01.2023 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
8c605d6fd3fe4365a4b8038ef53c8059
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.01.2023 08:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 (талони), дизельного палива (талони) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-09-002523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому при внесенні змін до тендерної документації 11 січня 2023 року не оприлюднено перелік змін в окремому документі?
3. З яких підстав застосовано кваліфікаційні вимоги згідно з пунктами 1, 2 частини 2 статті 16 Закону під час проведення відкритих торгів з особливостями для закупівлі бензину та дизельного палива?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
32a7659701d6461d90933671e84edcda
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
19.01.2023 12:55
Опис:
1.Обґрунтування технічних витрат на пальне було розроблене на підставі витрат у минулому році та витрат на вивезення сміття, з урахуванням збільшення кількості студентів у навчальних корпусах та гуртожитках (ВПО). Був здійснений розрахунок прогнозованих витрат пального на місяць і на рік для всіх видів авто техніки які використовуються для забезпечення функціонування підрозділів університету та бензопил і мотокос ( для утримання території в належному стані).
Технічні та якісні характеристики вимагались згідно ДСТУ 7687:2015 на бензин та ДСТУ 7688:2015. Також у складі тендерної пропозиції Учасник повинен був надати копії Сертифікату відповідності або паспорт технічного контролю (якості) палива.
Для визначення розміру витрат користувались методиками визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін. Інформація з джерел відкритого доступу зокрема https://auto.ria.com/uk/toplivo/, https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/, та цінами на Prozorro market https://smarttender.biz/ru/prozorro-market/nafta-i-dystylyaty// , було виведено середню ціну на 02.01.2023 року.
Сторінка веб сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://vntu.edu.ua/uk/page/protsedury-zakupivel-na-2023-1759.html
2. При внесенні змін до тендерної документації 11 січня 2023 року оприлюднено перелік змін в протоколі внесення змін, окремим документом, у вигляді додатку до протоколу, проте у вигляді одного файлу.
3. Всупереч розділу «Порядок проведення відкритих торгів» п.29 Особливостей:
«У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються»,
у тендерній документації було застосовано положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути, чи виправити.
Відповідно до пп.2 п.47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене закупівля підлягає відміні.