• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)

Торги відмінено

855 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 553.00 UAH
Номер: 8aa609baa84c46bd88fb75f48cd0bbe3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-16-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 17.01.2023 10:51 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.01.2023 №6-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 16.01.2023 №6-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11. UA-2023-01-09-002523-a 09.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 676-80-96, ira.vozniuk1@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), внесення змін до тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, вимогу про усунення порушення від 10 січня 2023, рішення Замовника від 11 січня 2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 січня 2023 року №17 щодо відміни процедури закупівлі та пояснення від 19 січня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Постанови №1178, а саме: у пункті 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, чим не дотримано вимог абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178. Згідно з абзацом 4 пункту 51 Постанови №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Проте, моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовником разом із змінами до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 19 січня 2023 року (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 січня 2023 року №17) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень: 25.01.2023 17:33 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель усунені, закупівля відмінена
Дата публікації звіту: 31.01.2023 12:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі
Дата публікації: 31.01.2023 13:42

Запити/Пояснення