• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%, Сметана 20%)

Завершена

224 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 123.00 UAH
Номер: 17cb34717bc24a90bdd363cc93046df9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-23-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.01.2023 15:58 - 14.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.01.2023 № 5 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.01.2023 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-01-09-001664-a 09.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Лічко Олександр Анатолійович» встановлено порушення п.п.2 та п.п.3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір за згодою сторін, згідно Додаткової угоди № 1 від 24.01.2023 до Договору № 110 від 23.01.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Централізована бухгалтерія» Млинівської селищної ради Рівненської області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-09-000739-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.01.2023 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «ЛІЧКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ», протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-01-09-001664-a, протокол рішення про визначення переможця відкритих торгів від 17.01.2023 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023, Договір № 110 від 23.01.2023, Додаткова угода № 1 від 24.01.2023 до Договору № 110 від 23.01.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 24.01.2023. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Згідно з пунктом 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (абзац другий пункту 28 Особливостей). Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-09-001664-a по предмету закупівлі «15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%, Сметана 20%)»; ДК021:2015-15510000-6-Молоко та вершки, очікуваною вартістю 224500,00 гривень, проте, тендерна документація з додатками до неї, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.01.2023 № 3 оприлюднена по процедурі закупівлі «Відкриті торги (з особливостями) «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (CPVза ЄЗС ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені). За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Лічко Олександр Анатолійович», встановлено наступне. Учасником-переможцем ФОП «Лічко Олександр Анатолійович» надано тендерну пропозицію по предмету «15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%, Сметана 20%)», що не відповідає вимогам, які зазначені в тендерній документації по предмету «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (CPVза ЄЗС ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені), а саме, в частині: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, цінової пропозиції та проекту договору. Тобто, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП «Лічко Олександр Анатолійович» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених тендерною документацією, чим недотримано вимоги п.п.2 пункту 41 Особливостей. Також, згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та в Додатку 1 до Тендерної документації. Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП «Лічко Олександр Анатолійович» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. Поряд з цим, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП «Лічко Олександр Анатолійович», та укладено з ним Договір № 110 від 23.01.2023, чим не дотримано вимоги пункту 41 Особливостей. Згідно пояснення від 24.01.2023 Замовником розірвано Договір за згодою сторін, згідно Додаткова угода № 1 від 24.01.2023 до Договору № 110 від 23.01.2023.
Період усунення порушень: 02.02.2023 15:29 - 17.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2023 15:29

Запити/Пояснення