-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (свинина, куряче філе)(код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15110000-2 М'ясо)
Завершена
148 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Номер:
9851cd67e9ab4882995757404936aed7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 16:42 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 22-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.03.2023 № 22-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-01-09-000930-a від 09.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю., встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.01.2023 за №23/23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти загального розвитку №3 «Світ гармонії» м.Кременець Тернопільської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023 за №1, тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Прусік Оксани Юріївни (далі – ФОП Прусік О.Ю.), вимога про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.01.2023 за №5, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2023, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 26.01.2023 за №23/23, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 17.03.2023 та 21.03.2023.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. встановлено наступне.
В пункті 1 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та копію документу (документів), що підтверджують його виконання.
В складі тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. на виконання вищевказаних вимог надано довідки від 10.01.2023 за №4 та від 18.01.2023 за №1 (уточнена відповідно до вимог про усунення невідповідностей) про виконання аналогічних договорів. В даних довідка зазначено інформацію про укладені договори з відділом освіти, молоді та спорту Нараївської сільської ради від 28.01.2022 за №10 та за №11 (далі-договір №10, договір №11) за результатами закупівель оприлюднених в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozzoro відповідно за номерами ID:UA-2022-01-20-008117-b та ID:UA-2022-01-20-008117-b. Відповідно до оприлюднених звітів про виконання вищевказаних договорів їх виконання склало відповідно в сумі 42267,05 грн та 10954,80 гривень.
Однак ФОП Прусік О.Ю. в складі пропозиції надано копії документів (видаткові накладні), які не підтверджують виконання вищевказаних договорів на суми вказані у звітах про їх виконання. Так, на підтвердження виконання договору №10 надано видаткові накладні на суму 11 849,30 грн та договору №11 видаткові накладні на суму 2 405,13 гривень.
В додатку 3 «Технічна специфікація» (далі-додаток3) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (копії) документу (документів), який (які) свідчить (свідчать) про якість товару: декларація виробника або сертифікат якості/ відповідності виробника або посвідчення/ паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) із зазначенням інформації про найменування товару та посиланням на державні стандарти (технічні умови)».
ФОП Прусік О.Ю. в складі пропозиції подано довідку від 10.01.2023 за №6 в якій зазначено інформацію що виробником м’яса свинини є ТОВ «Євро-Комерс» та виробником курятини є ПАТ «Миронівський хлібопродукт» співпраця з яким відбувається через контрагента західного регіону ТОВ «Євро-Комерс».
В складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. подано: - копію декларації виробника ТОВ «Євро-Комерс» від 23.11.2021 №б/н на товароотримувача ФОП Прусік О.Ю., в якій зазначено, що термін зберігання лопатки свинної б/к 5 діб; - копію декларації виробника (посвідчення про якість) ПАТ «Миронівська птахофабрика» від 27.12.2022 за № КА-207281 на товароотримувача ТзОВ «Солден Трейд», в якій зазначено інформацію, що філе куряче необхідно вжити до 31.12.2022; - декларацію виробника ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» від 27.12.2022 №ТМ0000012153 на товароотримувача ТзОВ «Солден Трейд» , в якій зазначено, що термін зберігання м'яса свинини не більше 5 діб.
Отже, на час подачі тендерної пропозиції (17.01.2023) ФОП Прусік О.Ю., подані, декларації виробників ТОВ «Євро-Комерс», ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» не підтверджують якість продукції.
Окрім цього, в додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Якщо учасник не є виробником товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції він додатково повинен надати копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробника товару».
Однак, у складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробників товару, які зазначені в довідці від 10.01.2023 за №6 та якими видано декларації виробників на продукцію, а саме ТОВ «Євро-Комерс», ПАТ «Миронівська птахофабрика», ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» не надано.
Замовником надано ФОП Прусік О.Ю. вимогу про усунення невідповідності , в якій зазначено про надання вищевказаного експлуатаційного дозволу на виробників товару. На виконання даної вимоги ФОП Прусік О.Ю. надав довідку від 18.01.2023 за №1 в якій зазначив що його діяльність не вимагає експлуатаційного дозволу, однак експлуатаційні дозволи виробників товару, інформацію про які зазначено у вищевказаних документах не надано.
Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 1, 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Прусік О.Ю., як такої, що не виправила виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.03.2023 16:13 - 06.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2023 16:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення
Враховуючи висновок про результати моніторингу процедури закупівлі “М'ясо (свинина, куряче філе)(код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 15110000-2 М'ясо”, 28.03.2023 була укладена додаткова угода № 1 до договору від 26.01.2023 №23/23 між замовником Заклад дошкільної освіти загального розвитку №3 Світ гармонії м. Кременець Тернопільської області та постачальником фізичною-особою підприємцем Прусік О.Ю. про розірвання договору від 26.01.2023 №23/23. Сторони за взаємної згоди домовилися припинити дію даного договору, з метою усунення порушення підпунктів 1 та 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Дата публікації звіту:
28.03.2023 14:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
28.03.2023 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
007f1c30e96b48d5b941b9ba672fa140
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.03.2023 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М'ясо (свинина, куряче філе)(код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15110000-2 М'ясо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-09-000930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
17aba3722bac4c648af0ff73298cd34a
Назва:
Відповідь на запит від управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо надання пояснень:
Дата опублікування:
17.03.2023 11:22
Опис:
Предмет закупівлі – м'ясо (свинина, куряче філе)(код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15110000-2 М'ясо (далі – предмет закупівлі) визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб закладу дошкільної освіти загального розвитку №3 «Світ гармонії» м. Кременець Тернопільської області (далі – заклад дошкільної освіти) та з урахуванням вимог Закону України «Публічні закупівлі» (зі змінами), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»(зі змінами), Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ”. А саме, згідно пункту 1 частини 1 розділу ІІІ: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі (на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції), в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель «PROZORRO» та на авторизованих електронних майданчиках. З вище вказаних джерел інформації визначено очікувану ціну за одиницю товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. З урахуванням потреби закладу дошкільної освіти на 2023 рік у предметі закупівлі та виходячи з планової кількості дітей, які будуть харчуватися в закладі дошкільної освіти та норм споживання згідно із затвердженим примірним меню, було визначено обсяг товару, що необхідно закупити. Розмір витрат на здійснення закупівлі визначений як добуток очікуваної ціни за одиницю товару та обсягу товару, що необхідно закупити.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноваженою особою закладу дошкільної освіти забезпечено підготовку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (скан-копія додається), але дана інформація не оприлюднена через відсутність власного веб-сайту.
Номер:
80856fb4ac5143788741df7bb2ed814b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.03.2023 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М'ясо (свинина, куряче філе)(код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15110000-2 М'ясо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-09-000930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Прусік Оксани Юріївни встановлено наступне.
1. В пункті 1 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та копію документу (документів), що підтверджують його виконання.
В складі тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. на виконання вищевказаних вимог надано довідки від 10.01.2023 за №4 та від 18.01.2023 за №1 (уточнена відповідно до вимог про усунення невідповідностей) про виконання аналогічних договорів. В даних довідка зазначено інформацію про укладені договори з відділом освіти, молоді та спорту Нараївської сільської ради від 28.01.2022 за №10 та за №11 (далі-договір №10, договір №11) за результатами закупівель оприлюднених в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozzoro відповідно за номерами ID:UA-2022-01-20-008117-b та ID:UA-2022-01-20-008117-b. Відповідно до оприлюднених звітів про виконання вищевказаних договорів їх виконання склало відповідно в сумі 42267,05 грн та 10954,80 гривень.
Однак ФОП Прусік О.Ю. в складі пропозиції надано копії документів (видаткові накладні), які не підтверджують виконання вищевказаних договорів на суми вказані у звітах про їх виконання. Так, на підтвердження виконання договору №10 надано видаткові накладні на суму 11 849,30 грн та договору №11 видаткові накладні на суму 2 405,13 гривень.
2. В додатку 3 «Технічна специфікація» (далі-додаток3) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (копії) документу (документів), який (які) свідчить (свідчать) про якість товару: декларація виробника або сертифікат якості/ відповідності виробника або посвідчення/ паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) із зазначенням інформації про найменування товару та посиланням на державні стандарти (технічні умови)».
ФОП Прусік О.Ю. в складі пропозиції подано довідку від 10.01.2023 за №6 в якій зазначено інформацію що виробником м’яса свинини є ТОВ «Євро-Комерс» та виробником курятини є ПАТ «Миронівський хлібопродукт» співпраця з яким відбувається через контрагента західного регіону ТОВ «Євро-Комерс».
В складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. подано :- копію декларації виробника ТОВ «Євро-Комерс» від 23.11.2021 №б/н на товароотримувача ФОП Прусік О.Ю., в якій зазначено, що термін зберігання лопатки свинної б/к 5 діб; - копію декларації виробника (посвідчення про якість) ПАТ «Миронівська птахофабрика» від 27.12.2022 за № КА-207281 на товароотримувача ТзОВ «Солден Трейд», в якій зазначено інформацію, що філе куряче необхідно вжити до 31.12.2022; - декларацію виробника ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» від 27.12.2022 №ТМ0000012153 на товароотримувача ТзОВ «Солден Трейд» , в якій зазначено, що термін зберігання м'яса свинини не більше 5 діб.
Отже, на час подачі тендерної пропозиції (17.01.2023) ФОП Прусік О.Ю., подані, декларації виробників ТОВ «Євро-Комерс», ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» не підтверджують якість продукції.
Окрім цього, в додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Якщо учасник не є виробником товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції він додатково повинен надати копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробника товару».
Однак, у складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробників товару, які зазначені в довідці від 10.01.2023 за №6 та якими видано декларації виробників на продукцію, а саме ТОВ «Євро-Комерс», ПАТ «Миронівська птахофабрика», ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» не надано.
Замовником надано ФОП Прусік О.Ю. вимогу про усунення невідповідності , в якій зазначено про надання вищевказаного експлуатаційного дозволу на виробників товару. Однак, ФОП Прусік О.Ю. дану вимогу не виконано.
Поряд з цим, в додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками :
- копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату
виробника товару на систему управління якістю;
- копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату виробника товару на систему управління безпечністю харчових продуктів;
- копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату виробника товару на систему екологічного управління.
У складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. надано : - сертифікат на систему управління якістю видану ТОВ «Євро-Комерс» який поширюється на виробництво та збут охолоджених і заморожених свинячих півтуш, м’ясних напівфабрикатів та субпродуктів зі свинини, яловичини та птиці, кишок оброблених; - сертифікат реєстрації системи менеджменту безпеки харчових продуктів виданого ТОВ «Євро-Комерс» який поширюється на виробництво та збут охолоджених і заморожених свинячих півтуш, м’яса та м’ясних напівфабрикатів з м’яса свинини, яловичини та птиці; субпродуктів свинини, яловичини, птиці;кишок ;- сертифікат на систему екологічного управління виданого ТОВ «Євро-Комерс» на виробництво та збут охолоджених і заморожених свинячих півтуш, м’яса та м’ясних напівфабрикатів з м’яса свинини, яловичини та птиці; субпродуктів свинини, яловичини, птиці; кишок; виробництво м’яса та м’ясних продуктів.
Однак ФОП Прусік О.Ю. у складі пропозиції не надано вищевказаних сертифікатів на виробників товару, якими видано декларації виробників на продукцію, а саме ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат».
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Прусік О.Ю., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
027d751a0203437c8696827c58e50b53
Назва:
Відповідь на запит від управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо надання пояснень:
Дата опублікування:
21.03.2023 10:39
Опис:
1. На вимоги, що встановлені у додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» (далі – додаток 1) ФОП Прусік О. Ю. у складі тендерної пропозиції надано довідку за формою 1 від 18.01.2023 №1 (уточнена відповідно до вимог про усунення невідповідностей) про виконання аналогічних договорів. На підтвердження інформації, наведеної у вище вказаній довідці, ФОП Прусік О. Ю. надано скан-копії договорів, що були укладені з відділом освіти, молоді та спорту Нараївської сільської ради від 28.01.2022 за №10 та за №11 (далі – аналогічні договори); та скан-копії накладних, що зазначені у довідці від 18.01.2023 №1.
Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником ФОП Прусік О. Ю. підтверджено свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», так як надано інформацію і документи, що вимагалися додатком 1. Інших питаннь під час розгляду тендерної пропозиції, зокрема щодо загальних сум, на які були виконані аналогічні договори, не виникало, оскільки, скан-копії аналогічних договорів, відповідно до додатку 1, учасник міг надавати без додатків, специфікацій, додаткових угод, які зазначені як невід’ємні частини договору.
2. В додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» (далі-додаток3) встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: «учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (копії) документу (документів), який (які) свідчить (свідчать) про якість товару: декларація виробника або сертифікат якості/ відповідності виробника або посвідчення/ паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) із зазначенням інформації про найменування товару та посиланням на державні стандарти (технічні умови)».
ФОП Прусік О. Ю. в складі пропозиції надано довідку від 10.01.2023 №6, в якій зазначено інформацію, щодо виробників, а саме: виробником м’яса свинини є ТОВ «Євро-Комерс» та виробником курятини є ПАТ «Миронівський хлібопродукт», співпраця з яким відбувається через контрагента західного регіону ТОВ «Євро-Комерс». В складі тендерної пропозиції ФОП Прусік О. Ю. надано такі документи:
- копію декларації виробника ТОВ «Євро-Комерс» від 23.11.2021 №б/н в якій зазначено, що термін зберігання лопатки свинної б/к 5 діб;
- копію декларації виробника (посвідчення про якість) ПАТ «Миронівська птахофабрика» від 27.12.2022 за № КА-207281 в якій зазначено інформацію, що філе куряче необхідно вжити до 31.12.2022;
- декларацію виробника ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» від 27.12.2022 №ТМ0000012153; (даний документ не розглядався, оскільки згідно довідки від 10.01.2023 №6, ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» не включено у перелік виробників, з якими співпрацює учасник).
Однак, додаток 3 не містять вимоги щодо кінцевого терміну дії документу (документів), який (які) свідчить (свідчать) про якість товару. Тому підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Прусік О. Ю. не було. Окрім цього, в додатку 3 встановлено вимогу: «товар при поставці повинен супроводжуватися документами, що підтверджують якість та безпеку (у передбачених законодавством випадках) (декларація виробника про якість /сертифікат відповідності/ висновки сантірно-гігієнічної експертизи тощо)».
ФОП Прусік О. Ю. в складі тендерної пропозиції надано довідку від 10.01.2023 №16, якою гарантує, що «при поставці товару буде надаватися сертифікат відповідності/ чи якісне посвідчення / чи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи/ чи декларація виробника/ протокол досліджень проб харчового продукту/ чи інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів (оригінал або копія; дійсний на момент подання, якщо для подання документа встановлюється строк дійсності).»
Пояснення щодо експлуатаційного дозволу:
Додаток 3 містить вимогу: «якщо учасник не є виробником товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції він додатково повинен надати копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробника товару». У складі тендерної пропозиції ФОП Прусік О. Ю. не надано експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробників товару, які зазначені в довідці від 10.01.2023 №6. В зв’язку з чим була опублікована вимога про усунення невідповідності. На виконання даної вимоги ФОП Прусік О. Ю. надано довідку від 18.01.2023 №1 про те, що ФОП Прусік О. Ю. проводить діяльність, що не вимагає отримання окремого дозволу або ліцензії чи експлуатаційного дозволу. Тому, враховуючи надання довідки від 18.01.2023 №1, вимога про усунення невідповідності вважалася такою, що виконана.
В додатку 3 встановлено вимогу щодо надання учасниками:
- копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату виробника товару на систему управління якістю;
- копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату виробника товару на систему управління безпечністю харчових продуктів;
- копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату виробника товару на систему екологічного управління.
ФОП Прусік О. Ю. в складі пропозиції надано довідку від 10.01.2023 №6, в якій зазначено інформацію, щодо виробників запропонованого товару. Згідно довідки 10.01.2023 №6 співпраця між ФОП Прусік О. Ю. і ПАТ «Миронівський хлібопродукт» відбувається через контрагента західного регіону ТОВ Євро-Комерс». Тому документи, які видані ТОВ«Євро-Комерс» (сертифікат на систему управління якістю, сертифікат реєстрації системи менеджменту безпеки харчових продуктів, сертифікат на систему екологічного управління) і які надано у складі тендерної пропозиції ФОП Прусік О. Ю. вважаються такими, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції ФОП Прусік О. Ю. даній вимозі.
Отже, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Прусік О.Ю. на закупівлю «М'ясо (свинина, куряче філе) (код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15110000-2 М'ясо)», № UA-2023-01-09-000930-a (визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною) на відповідність вимогам тендерної документації, та з метою забезпечення безперебійного постачання необхідного товару (м'ясо (свинина, куряче філе)) у заклад дошкільної освіти загального розвитку №3 «Світ гармонії» м. Кременець Тернопільської області, було прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Прусік О.Ю.