• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (свинина, куряче філе)(код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15110000-2 М'ясо)

Завершена

148 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Номер: 9851cd67e9ab4882995757404936aed7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-14-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 14.03.2023 16:42 - 05.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.03.2023 № 22-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.03.2023 № 22-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-01-09-000930-a від 09.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю., встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.01.2023 за №23/23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти загального розвитку №3 «Світ гармонії» м.Кременець Тернопільської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023 за №1, тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Прусік Оксани Юріївни (далі – ФОП Прусік О.Ю.), вимога про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.01.2023 за №5, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2023, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 26.01.2023 за №23/23, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 17.03.2023 та 21.03.2023. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. встановлено наступне. В пункті 1 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та копію документу (документів), що підтверджують його виконання. В складі тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. на виконання вищевказаних вимог надано довідки від 10.01.2023 за №4 та від 18.01.2023 за №1 (уточнена відповідно до вимог про усунення невідповідностей) про виконання аналогічних договорів. В даних довідка зазначено інформацію про укладені договори з відділом освіти, молоді та спорту Нараївської сільської ради від 28.01.2022 за №10 та за №11 (далі-договір №10, договір №11) за результатами закупівель оприлюднених в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozzoro відповідно за номерами ID:UA-2022-01-20-008117-b та ID:UA-2022-01-20-008117-b. Відповідно до оприлюднених звітів про виконання вищевказаних договорів їх виконання склало відповідно в сумі 42267,05 грн та 10954,80 гривень. Однак ФОП Прусік О.Ю. в складі пропозиції надано копії документів (видаткові накладні), які не підтверджують виконання вищевказаних договорів на суми вказані у звітах про їх виконання. Так, на підтвердження виконання договору №10 надано видаткові накладні на суму 11 849,30 грн та договору №11 видаткові накладні на суму 2 405,13 гривень. В додатку 3 «Технічна специфікація» (далі-додаток3) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (копії) документу (документів), який (які) свідчить (свідчать) про якість товару: декларація виробника або сертифікат якості/ відповідності виробника або посвідчення/ паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) із зазначенням інформації про найменування товару та посиланням на державні стандарти (технічні умови)». ФОП Прусік О.Ю. в складі пропозиції подано довідку від 10.01.2023 за №6 в якій зазначено інформацію що виробником м’яса свинини є ТОВ «Євро-Комерс» та виробником курятини є ПАТ «Миронівський хлібопродукт» співпраця з яким відбувається через контрагента західного регіону ТОВ «Євро-Комерс». В складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. подано: - копію декларації виробника ТОВ «Євро-Комерс» від 23.11.2021 №б/н на товароотримувача ФОП Прусік О.Ю., в якій зазначено, що термін зберігання лопатки свинної б/к 5 діб; - копію декларації виробника (посвідчення про якість) ПАТ «Миронівська птахофабрика» від 27.12.2022 за № КА-207281 на товароотримувача ТзОВ «Солден Трейд», в якій зазначено інформацію, що філе куряче необхідно вжити до 31.12.2022; - декларацію виробника ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» від 27.12.2022 №ТМ0000012153 на товароотримувача ТзОВ «Солден Трейд» , в якій зазначено, що термін зберігання м'яса свинини не більше 5 діб. Отже, на час подачі тендерної пропозиції (17.01.2023) ФОП Прусік О.Ю., подані, декларації виробників ТОВ «Євро-Комерс», ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» не підтверджують якість продукції. Окрім цього, в додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Якщо учасник не є виробником товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції він додатково повинен надати копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробника товару». Однак, у складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, який виданий на виробників товару, які зазначені в довідці від 10.01.2023 за №6 та якими видано декларації виробників на продукцію, а саме ТОВ «Євро-Комерс», ПАТ «Миронівська птахофабрика», ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» не надано. Замовником надано ФОП Прусік О.Ю. вимогу про усунення невідповідності , в якій зазначено про надання вищевказаного експлуатаційного дозволу на виробників товару. На виконання даної вимоги ФОП Прусік О.Ю. надав довідку від 18.01.2023 за №1 в якій зазначив що його діяльність не вимагає експлуатаційного дозволу, однак експлуатаційні дозволи виробників товару, інформацію про які зазначено у вищевказаних документах не надано. Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 1, 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Прусік О.Ю., як такої, що не виправила виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 22.03.2023 16:13 - 06.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 22.03.2023 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення Враховуючи висновок про результати моніторингу процедури закупівлі “М'ясо (свинина, куряче філе)(код відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 15110000-2 М'ясо”, 28.03.2023 була укладена додаткова угода № 1 до договору від 26.01.2023 №23/23 між замовником Заклад дошкільної освіти загального розвитку №3 Світ гармонії м. Кременець Тернопільської області та постачальником фізичною-особою підприємцем Прусік О.Ю. про розірвання договору від 26.01.2023 №23/23. Сторони за взаємної згоди домовилися припинити дію даного договору, з метою усунення порушення підпунктів 1 та 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Дата публікації звіту: 28.03.2023 14:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 28.03.2023 15:18

Запити/Пояснення