• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин – А-95, дизельне паливо (по талонах), нафтовий газ скраплений – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 (Нафта і дистиляти)

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер: 6f6215ccb0264f71bf14da966e9eee9c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-06-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.02.2023 14:39 - 28.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.02.2022 № 8-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 19. UA-2023-01-09-000399-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19, пунктів 28 та 35 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19, пунктів 28 та 35 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.01.2023 № 0901-23/1, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.01.2023 № 1801-23, повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2023, договір про закупівлю від 30.01.2023 № 26ТЛБЗ-2252/23. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 35 Особливостей (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495) тендерна документація Замовника (пункт 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції») містить вимоги щодо застосування електронного аукціону. Крім цього, моніторингом встановлено, що в пункті 10.3. розділу 10 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) та в пункті 10.3. розділу 10 укладеного договору про закупівлю від 30.01.2023 № 26ТЛБЗ-2252/23 встановлено можливість внесення змін до істотних умов договору внаслідок збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, що не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та пункту 28 Особливостей Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить переліку та прикладів формальних (несуттєвих) помилок зазначених у «Переліку формальних помилок», який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.02.2023 13:02 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2023 13:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за предметом закупівлі "Бензин – А-95, дизельне паливо (по талонах), нафтовий газ скраплений – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 (Нафта і дистиляти) (UA-2023-01-09-000399-a)" було здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19, пунктів 28 та 35 Особливостей (Копія додається).
Дата публікації звіту: 16.02.2023 09:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення шляхом притягнення до відповідальності (оголошено догану)
Дата публікації: 16.02.2023 14:01