• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо (Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо)

Завершена

407 467.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 037.34 UAH
Номер: fe9680ed84464e98a25d830d1eb76f57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-20-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.02.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.02.2023 16:16 - 15.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.02.2023 №19-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.02.2023 №19-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2023-01-06-004243-a 06.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Кисляцька спеціальна школа» Вінницької обласної Ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06 січня 2023 року №2), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Споживче товариство «Поділля», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 січня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31 січня 2023 року №12, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 24 лютого 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно підпункту 1.4 пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції. При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів Споживчого товариства «Поділля» не містить накладений кваліфікований електронний підпис. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника Споживчого товариства «Поділля» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Споживчого товариства «Поділля» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 31 січня 2023 року №12 на суму 381300,00 грн.
Період усунення порушень: 01.03.2023 14:30 - 16.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.03.2023 14:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі М’ясо (Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо) UA-2023-01-06-004243-a надаємо наступні пояснення та інформацію: 21.02.2023 року під час здійснення моніторингу ви надавали нам запит на надання пояснень. Ми опублікували відповідь 24.02.2023 року на кожен пункт цього запиту. Із висновку моніторингу вбачається, що з нашими поясненнями ви не згодні чи зовсім не взяли їх до уваги, бо ви визнаєте порушеннями ті обставини, які ми описали, пояснили та фактично спростували. Водночас повідомляємо, що ми виконали вашу вимогу і звернулися до Постачальника СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ" з приводу розірвання договору за закупівлею. Повідомляємо, що за результатами розгляду висновку моніторингу по закупівлі, нами було вжито такі заходи для усунення виявлених порушень: 06.03.2023 року направлено письмове звернення № 46 до СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ" щодо розірвання договору № 12 від 31.01.2023 р. Просимо врахувати, що ми виконали ваші вимоги та зобов’язуємось більше не допускати таких порушень. Додатки: 1. Копія листа-звернення до СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ"; 2. Копія проекту додаткової угоди на розірвання договору № 12 від 31.01.2023 р. 3. Копія листа-відповіді від СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ" від 07.03.2023 року.
Дата публікації звіту: 08.03.2023 15:05

Запити/Пояснення