-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
3 245 987.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 229.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 229.93 UAH
Номер:
48db2cc27bf74f10950e23daea26f365
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 11:12 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-01-06-004220-a 06.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.01.2023 № 21/2 (30), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.01.2023, протокол розкриття від 16.01.2023, тендерну пропозицію ФОП «Плекан Марія Володимирівна», повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023, договір від 23.01.2023 № 4220-а, додаткова угода від 24.01.2023 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.04.2023 року.
Період усунення порушень:
19.05.2023 12:42 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2023 12:42
Запити/Пояснення
Номер:
1b7cf7d22afe41dc9ff5fab051cca626
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b32c3917ed69494ea07fae5cb1d2c9aa
Назва:
Відповідь на запит від 26.04.2023р.
Дата опублікування:
28.04.2023 17:18
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 26.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2023-01-06-004220-a) повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема меню, здійснено на підставі наказу Управління освіти Львівської міської ради № 857р від 31.12.2021р. «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування закладах загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними наказом № 497р від 26.12.2022р.) та Наказу Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів УО ДГП ЛМР № 541 від 31.12.2021р. «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування закладах загальної середньої освіти Шевченківського та Залізничного районів» (копії наказів додаються). Пунктом 2.1 наказів №№ 857р та 497р зобов’язано використовувати під час оголошення закупівлі послуг з організації шкільного харчування меню, подане в додатках 1 та 2 до наказу № 857р.
2. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі здійснювалось на підставі наказу Управління освіти Департаменту розвитку Львівської міської ради № 495р від 26.12.2022р. «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2023 році» та наказу Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів Управління освіти Департаменту розвитку Львівської міської ради № 409 від 30.12.2022р. «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Шевченківського та Залізничного районів у 2023 році» (копії наказів додаються). Пунктом 1.2 цих наказів визначено вартість харчування для кожної категорії учнів.
Зокрема:
Гранична вартість харчування: учнів 1-4 класів; учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) учасників бойових дій (яким у встановленому порядку надано такий статус); учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні; дітей із багатодітних сімей; дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (COVID-19); дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів – складає 33,50 гривень на одну дитину на один день.
Гранична вартість харчування: дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах; дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (на підставі довідок з управління праці та соціального захисту населення); дітей із числа осіб, визначених статтями 10 та 10 1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – складає 38,00 гривень на одну дитину на один день.
Про кількість учнів кожної категорії , що навчається в СЗШ № 30 (531 і 20 відповідно), та кількість днів харчування (175) було повідомлено уповноваженій особі адміністрацією школи (зазначена інформація міститься в додатку 1 до тендерної документації).
Далі кількість учнів кожної категорії множилась на кількість днів харчування та на вартість харчування на одну дитину на один день. Зокрема, загальна вартість харчування для дітей, які харчуються за ціною 33,50 гривень, склала 3112987,50 гривень (531х175х33,50). Загальна вартість харчування для дітей, які харчуються за ціною 38,00 гривень, склала 133000,00 гривень (20х175х38,00). Загальна вартість договору склала 3245987,50 гривень (3112987,50 +133000,00).
3. Відповідальним працівником школи було здійснено публікацію на сайті школи обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення шляхом розміщення на вебсайті школи протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-01-06-004220-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація:
http://school30.lviv.sch.in.ua/batjkam/harchuvannya_uchniv/
та
http://school30.lviv.sch.in.ua/informacijna_vidkritistj/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/prozorobuhgaltersjka_zvitnistj/