-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охорони
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
c4c7f618453b4f8d9a046ff5d44f83bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 15:04 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №11-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.04.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.04.2023 №11-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-06-003874-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації та документів встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення учасників, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У зв’язку з виявленими порушеннями та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 №1266 (далі Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на звернення учасників; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023 № 7; тендерна пропозиція ТОВ «ГЛОТ-СХІД»; протокольне рішення від 17.01.2023 № 11; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.01.2023; договір про надання послуг охорони від 25.01.2023 № 25-01/23-01; відповідь Замовника на пояснення від 27.04.2023.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником не оприлюднено на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
На запит органу державного фінансового контролю, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником 27.04.2023 надано пояснення, що дана інформація на сайті ДП «Арени Львів» не оприлюднена, оскільки закупівля «Послуги охорони» планувалась і здійснюється за рахунок власних коштів від господарської діяльності підприємства.
При цьому, пункт 4-1 Постанови № 710 не містить вимог щодо розподілу джерел фінасування за якими здійснюється закупівля.
В той же час, пунктом 4-1 Постанови № 710, головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ДП «Арена – Львів» засноване виключно на основі державної власності, засновником якого є Мінстерство молоді та спорту України.
Враховуючи зазначене, Замовник, як суб’єкт господарювання державного сектору економіки, зобов’язаний оприлюднювати на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки (Мінстерства молоді та спорту України) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі незалежно від джерел фінансування.
Період усунення порушень:
05.05.2023 11:43 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2023 11:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформуємо, що були проведені заходи, а саме здійснено роз’яснювальну роботу з Уповноваженою особою щодо недопущення у подальшому порушень пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 №1266 (далі Постанова № 710) при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі з врахуванням інформації наведеної за результатами моніторингу.
Дата публікації звіту:
09.05.2023 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
2c4a1e0677c94862a13c5437ed1e99d5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.04.2023 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-003874-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надати посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
7c6df7d12aec4fc297d94b0efca88e36
Назва:
Надання пояснень стосовно закупівлі UA-2023-01-06-003874-а
Дата опублікування:
27.04.2023 11:16
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на запит органу державного фінансового контролю повідомляємо, що згідно з Планом використання бюджетних коштів на 2023 рік, ДП «Арена Львів» не було передбачено фінансування для оплати послуг «Послуги охорони». Технічні і якісні характеристики закупівлі зазначені у службовій записці заступника директора з питань безпеки, оскільки фахівці цього напрямку відповідають за забезпечення заходів з безпеки на території ДП «Арена Львів» і мають необхідні знання та досвід для визначення параметрів даної послуги. Очікувана вартість закупівлі визначена на основі вивчення та аналізу видатків на аналогічні послуги у 2021 – 2022 роках та встановлений граничний розмір витрат за одну послугу, а також встановлено прогнозовану кількість заходів на 2023 рік. Разом з тим зазначено, що обсяги надання послуг та обсяги закупівлі можуть змінюватися (зменшуватися) в залежності від наповненості стадіону (обсяги продажу квитків), а також, що вартість послуг охорони кожного конкретного масового заходу буде залежати від наповненості стадіону та не повинна перевищувати вартість, яку Учасник запропонує у своїй тендерній пропозиції з розрахунку за один захід. Інформація на сайті ДП «Арени Львів» не оприлюднена, оскільки закупівля «Послуги охорони» планувалась і здійснюється за рахунок власних коштів від господарської діяльності підприємства.