• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясопродукти (Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г)

Завершена

197 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 987.50 UAH
Номер: b02d0c05888c48a8b2155edcc1d47d68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.02.2023 17:02 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.02.2023 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2023-01-06-003696-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог передбачених пунктом 17 частини 2 та абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацом 1 пункту 28 Особливостей, абзацами 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41, вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляд тендерних пропозицій учасників ФОП Колесник М.Ю., ФОП Трохимчук Р.А та ФОП Якімець Г.М., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено. Питання дотримання Замовником вимог постанови № 710 дослідити не є можливим у зв’язку з не наданням Замовником через електронну систему закупівель відповідних пояснень та копій документів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог частини 5 статті 8, пункту 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 23, абзацу 1 пункту 28, абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41, абзацу 5 пункту 44 Особливостей та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Ходорківський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2023 № 6, тендерні пропозиції учасників ФОП Колесник М.Ю., ФОП Трохимчук Р.А та ФОП Якімець Г.М. (переможець торгів), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 18.01.2023 № 12, від 20.01.2023 № 16 та від 25.01.2023 № 23, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2023, договір від 01.02.2023 № 5, пояснення отримане через електронну систему закупівель 08.03.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: - на порушення вимог пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить відомостей щодо посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками; - на порушення вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у підпункті 3.5.4 пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині 2 статті 17 Закону; - на порушення вимог абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, у підпункті 5.3.1 пункту 3 розділу V тендерної документації, Замовником встановлені підстави відхилення тендерних пропозицій на умовах не передбачених вищевказаним законодавством, зокрема, встановлені підстави відхилення тендерних пропозицій, які на момент проведення процедури закупівлі не застосовувались. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовником, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 05.03.2023, не надано копій документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, а також та не надано скрін-копії з веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги передбачені частиною 5 статті 8 Закону. Враховуючи вищевикладене, питання дотримання Замовником вимог постанови № 710, у зв’язку з не наданням Замовником через електронну систему закупівель відповідних пояснень та копій документів, дослідити не є можливим.
Період усунення порушень: 13.03.2023 16:30 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 13.03.2023 16:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Доброго дня. Беручи до уваги висновок моніторингу зобов’язуємося дотримуватися норм Закону та в подальшому не допускати порушень вимог частини 5 статті 8, пункту 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 23,абзацу 1 пункту 28, абзаців 2,5 та 6 підпункту 1 пункту 41,абзацу 5 пункту 44 Особливостей . Вивчивши це питання, з уповноваженою особою проведено роз’яснювальні роботи, проведено внутрішнє навчання та розгляд Законодавства в сфері публічних закупівель. Уповноважену особу - Середюк Наталію Валентинівну притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді винесення догани. Копія наказу додається.
Дата публікації звіту: 17.03.2023 14:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою вчинено порушення.
Дата публікації: 17.03.2023 15:43

Запити/Пояснення