• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги

Завершена

16 425 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 125.00 UAH
Номер: 90d48b15b34049ab8b7782aab1d4bb21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.02.2023 17:24 - 24.02.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2023-01-06-003439-a 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРЕКСІМГРУП», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальний заклад «Острозький психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023 № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСІМГРУП» (далі – ТОВ «УКРЕКСІМГРУП»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.01.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 17.01.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023, договір про закупівлю товарів від 24.01.2023 № 24-01-23-1.
Період усунення порушень: 27.02.2023 18:01 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2023 18:01