• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта та дистиляти

Бензин А92 Дизильне пальне Особа для уточнення інформації у разі відсутності керівника :Луба Олександр Миколайович 096-106-26-68

Завершена

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Номер: 0c64221733494c13b0ddc039abbbdc91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-20-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.06.2019 17:48 - 13.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.06.2019 №32 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.06.2019 №32 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2017-12-28-000591-b 28.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм абзаців 8, 9 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення норм пункту 2 частини 4 статті 36 Закону. Крім того, встановлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: план закупівель на 2017 рік (із змінами) міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора №15» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ОККО Контракт» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 17 січня 2018 року №8, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу товарів з використання пластикових карток укладений з переможцем процедури закупівлі від 31 січня 2018 року №250КПК-0021 (далі - Договір), додаткові угоди від 13 грудня 2018 року та від 14 грудня 2018 року б/н до Договору, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 10 липня 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу установлено, що замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490) не наклав електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів. Також установлено, що замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ОККО Контракт», яким зазначено менше 3-х укладених за 2017 рік договорів в довідці про виконання аналогічних договорів (вимоги встановлені п.3 Додатку 2 тендерної документації). Крім того, встановлено, що між замовником та ПП «ОККО Контракт» 31 січня 2018 року укладено Договір, який оприлюднений в електронній системі закупівель 5 лютого 2018 року, чим порушено вимоги абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, а саме: замовник не оприлюднив договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 4.1 Договору його вартість становить 362620,0 грн, в тому числі: ціна бензину марки А-92 - 26,37 грн/л (з ПДВ) та дизельного пального – 24,87 грн/л (з ПДВ). Окрім цього, установлено, що додатковою угодою від 13 грудня 2018 року б/н до Договору внесені зміни, в частині збільшення ціни за одиницю товару: бензину марки А-92 – 31,49 грн/л (з ПДВ) та дизельного палива – 30,49 грн/л (з ПДВ) та відповідно до пункту 2 додаткової угоди вказані зміни застосовуються до правових відносин, які виникли з 16 жовтня 2018 року на підставі додаткової угоди від 16 жовтня 2018 року №9. При цьому, на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору, згідно додаткової угоди від 16 жовтня 2018 року №9 не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас, згідно роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо зміни істотних умов договору про закупівлю від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06, внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. При цьому, у наданих замовником поясненнях, відсутні обґрунтування та документальне підтвердження підстав для внесення змін до істотних умов Договору. Таким чином, укладання додаткових угод від 16 жовтня 2018 року №9 та від 13 грудня 2018 року б/н до Договору суперечать вимогам пункту 2 частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 12.07.2019 16:39 - 27.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.07.2019 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звіт про виконання додаткової угоди від 14.12. 2018р. до договору № 250КПК-0021 від 31.01.2018 року електроною системою почав оприлюднюватися з травня 2019 року. Враховуючи це механізм оприлюднення вказаної додатковлї угоди за грудень 2018 року був відсутній.
Дата публікації звіту: 18.07.2019 16:12

Запити/Пояснення