-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта та дистиляти
Бензин А92 Дизильне пальне Особа для уточнення інформації у разі відсутності керівника :Луба Олександр Миколайович 096-106-26-68
Завершена
375 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Номер:
0c64221733494c13b0ddc039abbbdc91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-20-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2019 00:00
Період моніторингу:
20.06.2019 17:48 - 13.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2019 №32
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.06.2019 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2017-12-28-000591-b 28.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм абзаців 8, 9 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення норм пункту 2 частини 4 статті 36 Закону.
Крім того, встановлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: план закупівель на 2017 рік (із змінами) міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора №15» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ОККО Контракт» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 17 січня 2018 року №8, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу товарів з використання пластикових карток укладений з переможцем процедури закупівлі від 31 січня 2018 року №250КПК-0021 (далі - Договір), додаткові угоди від 13 грудня 2018 року та від 14 грудня 2018 року б/н до Договору, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 10 липня 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490) не наклав електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
Також установлено, що замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ОККО Контракт», яким зазначено менше 3-х укладених за 2017 рік договорів в довідці про виконання аналогічних договорів (вимоги встановлені п.3 Додатку 2 тендерної документації).
Крім того, встановлено, що між замовником та ПП «ОККО Контракт» 31 січня 2018 року укладено Договір, який оприлюднений в електронній системі закупівель 5 лютого 2018 року, чим порушено вимоги абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, а саме: замовник не оприлюднив договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 4.1 Договору його вартість становить 362620,0 грн, в тому числі: ціна бензину марки А-92 - 26,37 грн/л (з ПДВ) та дизельного пального – 24,87 грн/л (з ПДВ).
Окрім цього, установлено, що додатковою угодою від 13 грудня 2018 року б/н до Договору внесені зміни, в частині збільшення ціни за одиницю товару: бензину марки А-92 – 31,49 грн/л (з ПДВ) та дизельного палива – 30,49 грн/л (з ПДВ) та відповідно до пункту 2 додаткової угоди вказані зміни застосовуються до правових відносин, які виникли з 16 жовтня 2018 року на підставі додаткової угоди від 16 жовтня 2018 року №9.
При цьому, на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору, згідно додаткової угоди від 16 жовтня 2018 року №9 не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Водночас, згідно роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо зміни істотних умов договору про закупівлю від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06, внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
При цьому, у наданих замовником поясненнях, відсутні обґрунтування та документальне підтвердження підстав для внесення змін до істотних умов Договору.
Таким чином, укладання додаткових угод від 16 жовтня 2018 року №9 та від 13 грудня 2018 року б/н до Договору суперечать вимогам пункту 2 частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
12.07.2019 16:39 - 27.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2019 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт про виконання додаткової угоди від 14.12. 2018р. до договору № 250КПК-0021 від 31.01.2018 року електроною системою почав оприлюднюватися з травня 2019 року. Враховуючи це механізм оприлюднення вказаної додатковлї угоди за грудень 2018 року був відсутній.
Дата публікації звіту:
18.07.2019 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
992eef08f6c84363a03900d1d8003ebb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2019 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистиляти (ДК 021:2015 –09130000-9 «Нафта і дистиляти» (ДК 021:2015: 09132000-3 «Бензин», ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо»)), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-28-000591-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким чином учасник ПП «ОККО Контракт», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 17.01.2018) обрано переможцем виконав вимоги тендерної документації, зокрема зазначення в довідці про виконання аналогічних договорів щодо наявності укладених договорів за 2017 рік в кількості не менше 3-х (п.3 Додатку 2 тендерної документації) та підтвердження повноваження особи на підписання договору за результатами торгів – надання виписки з протоколу засновників (п.1.3 Додатку 2 тендерної документації)?
2. З яких підстав укладено додаткову угоду від 13.12.2018 б/н, до Договору №250КПК-0021 від 31.01.2018, якою збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Крім того, п.2 додаткової угоди від 13.12.2018 б/н зазначено про ціни на бензин та дизельне паливо, які виникли з 16.10.2018 на підставі додаткової угоди від 16.10.2018 №9. Прошу пояснити причини відсутності додаткової угоди від 16.10.2018 №9 в електронній системі закупівель та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
3. Пояснити причини оприлюднення договору від 31.01.2018№250КПК-0021 з недотриманням строків визначених Законом та не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю товару укладеного з ПП «ОККО Контракт» від 31.01.2018 №250КПК-0021 в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
229436ff7f624f99ba4d6c0afec1414a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.07.2019 19:36
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень.
1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора № 15» за № 8 від 17.01.2018 р. переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю бензину марки А-92 (ДК 021:2015: 09132000-3) у обсязі 7100 л та дизельне паливо (ДК 021:2015:09134200-9) у обсязі 7050 л. обрано ПП «ОККО КОНТРАКТ» та прийнято рішення про намір укласти договір з даним контрагентом.
Однією з вимог Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» на закупівлю товару для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом та печаткою уповноваженої особи про наявність укладених договорів за 2017 рік в кількості не менше ніж три та позитивні листи-відгуки про виконання цих договорів.
Вказана інформаційна довідка була опублікована учасником торгів, однак тендерний комітет з технічних причин не звернув увагу на наявність в ній лише двох договорів, оскільки оприлюднені були всі три договори, а саме : договір про надання послуг за № КГНГ/5584-17 від 15.02.2017 р. укладений між ПАТ «Концерн Галнафтогаз» та ПП «ОККО-КОНТРАКТ», договір поставки нафтопродуктів за № 26/12 від 20.02.2017 р. укладений між Головним УПРАВЛІННЯМ УРЯДОВОГО ФЕЛЬД»ЄГЕРСЬКОГО ЗВ»ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ та ПП «ОККО-КОНТРАКТ», договір поставки нафтопродуктів від 23.02.2017 р. укладений між Українським державним підприємством по обслуговуванню іноземних і вітчизняних автотранспортних засобів «Укрінтеравтосервіс» та ПП «ОККО-КОНТРАКТ».
Відповідно до пункту 1.3.Додатку № 2 тендерної документації «Інші документи, які повинен надати Учасник» серед документів, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до статуту, була вимога надати належним чином завірену копію документа, який підтверджує повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: на вибір Учасника- виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання документів, копія сторінок паспорту, які містять значущу інформацію та ідентифікаційного коду.
На виконання вказаної вимоги учасником було надано та опубліковано довіреність за № ОК-2017/07 від 15.02.2017 р. на ім’я Іванова В’ячеслава Федоровича, паспорт серії АВ № 235101, виданий Тульчинським РВ УМВС України у Вінницькій області 06.05.2001 р. ІК 3064319773 на представлення інтересів Підприємства перед всіма фізичними та юридичними особами та надано право укладати та підписувати від імені підприємства цивільно-правові(господарсько-правові) договори, предметом яких є продаж нафтопродуктів та скріпленого газу.
2. Підстави укладення додаткової угоди б/н від 13.12.2018 до Договору № 250 КПК-0021 від 31.01.2018 р.
Відповідно пункту 4.2. Договору купівлі –продажу товарів з використанням паливних карток за № 250 ОКПК-0021 від 31.01.2018 р. - У випадку зміни курсу іноземної валюти, Продавець має право в односторонньому порядку змінити ціну за одиницю Товару, відповідно до наступної формули:
ЗЦТ=ЦТ*К
Де:
ЗЦТ –змінена ціна Товару, грн., з ПДВ за 1 літр;
ЦТ- ціна Товару, передбачена в п. 4.1. Договору, грн., з ПДВ за 1 літр;
К=К1/К2,
де:
К 1- міжбанківський курс купівлі – продажу долара США, виходячи з ASK котирувань USD/UAH, що публікуються на сайті Укрділинг http://www.undinform.com/ ( або на іншому сайті, визначеному Продавцем), станом на момент закриття торгів банківського дня, що передує дню здійснення поставки товару;
К2- курс долара США до гривні, станом на дату тендерної пропозиції Продавця, яка передувала цьому Договору, що становить 28,54 гривень за один долар США.
Пунктом 4.3. Договору передбачено - Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони погодили, що в разі коливання ціни Товару на ринку Продавець має право в односторонньому порядку збільшити ціну за одиницю товару, зазначені в п. 4.1. Договору, але не більше ніж на 10 відсотків та за умови, що така зміна не призведе до збільшення Ціни Договору, передбаченої в п. 4.1. Договору.
Пунктом 11.1 Розділом 11 Договору «Заключні положення» сторони погодили, що всі додатки, додаткові договори (угоди), акти і інші доповнення до цього Договору вважаються дійсними лише в тому випадку, якщо вони вчинені у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками обох Сторін. Одностороння зміна умов цього Договору не допускається, якщо інше не передбачено умовами цього Договору. Всі зміни та доповнення до Договору вносяться відповідно до законодавства України з врахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку внесення Сторонами змін в додатки до цього Договору шляхом підписання Сторонами відповідних додатків в новій редакції, такі додатки діють в нові редакції із зазначеної в них дати із одночасним припиненням дії додатків у попередній редакції, якщо інше не погоджено Сторонами.
3.На виконання пункту 3 запита замовнику повідомляємо, що причиною недотримання строків не оприлюднення договору купівлі-продажу товарів з використанням паливних карток за № 25ОКПК-0021 від 31.01.2018р. стали технічні складності під час завантаження документу на електронний майданчик Є тендер у т.ч. документ повністю не завантажувався, виникали збої у системі – викидало зі сторінки, не підтягувався електронний цифровий підпис. Що стосується звіту про виконання договору в даному випадку повідомляємо те, що у процесі припинення діяльності тендерного комітету та початку діяльності уповноваженої особи по організації та проведенню закупівель останньому не було передано матеріали по яким потрібно було здійснити публікацію.