-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельні генератори
Завершена
4 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
Номер:
ae0728020b5141b09910c63e6703c57e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2023 00:00
Період моніторингу:
30.03.2023 16:51 - 21.04.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2023 № 16-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.03.2023 №16-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-06-002832-a від 06.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Виконавчого комітету Нововолинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.01.2023 № 03 (далі – тендерна документація); тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Смарт грід»; повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2023; договір про закупівлю товару від 30.01.2023 № 02/23 на суму 2 933 600,00 грн; додаткова угода №1 від 14.02.2023 та додаткова угода №2 від 01.03.2023, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.04.2023 року.
Період усунення порушень:
20.04.2023 16:27 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2023 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
66486d8c121c4a8f98d931676db9d25f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2023 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Дизельні генератори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-06-002832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f36a850112f44d0fba852ebff5b89e5c
Назва:
Про надання відповіді на запит
Дата опублікування:
11.04.2023 14:53
Опис:
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Дизельні генератори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-06-002832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що зв`язку із введенням воєнного стану на території України, збройної агресії зі сторони російської федерації, для збереження можливості забезпечення жителів територіальної громади питною водою належної якості, водовідведенням та очисткою стічних вод, на підставі листа-прохання від начальника КП «Нововолинськводоканал» №72/02-27 від 04.01.2023 року, витягу із рішення ВК НМР №17/9 від 21.11.2022р., заявки на закупівлю (ініціатор – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення) від 05.01.2023р. виникла необхідність у здійсненні закупівлі дизельних генераторів.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні характеристики відповідають запиту КП «Нововолинськводоканал» №72/02-27 від 04.01.2023 року. Замовник здійснює закупівлю зазначеного товару, оскільки саме дані моделі генераторів із зазначеними характеристиками розглядалась інженерами та начальником КП «Нововолинськводоканал» як оптимальні для забезпечення міста. Обсяг визначено відповідно до листа-прохання від начальника КП «Нововолинськводоканал» №72/02-27 від 04.01.2023 року.
Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2023 рік, витягу із рішення ВК НМР №17/9 від 21.11.2022р та річного плану закупівель на 2023 рік. Розмір бюджетного призначення становить 4300000,00 з ПДВ. Джерело фінансування –Інші надходження (благодійні кошти).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.