-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир твердий (жирністю не менше 50%), сир кисломолочний (жирністю не менше 5%)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Завершена
3 196 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 981.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 981.05 UAH
Номер:
da58c50be075477aad200025af063c09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 15:01 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №11-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.04.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.04.2023 №11-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-06-002766-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації та документів встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, наявності інформації та підстав для відхилення Учасників, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У зв’язку з виявленими порушеннями та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 №1266 (далі Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; наявності інформації та підстав для відхилення Учасників; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023 № 7; тендерні пропозиції ФОП Кривка Василь Михайлович , ФОП Куцин Василь Михайлович та ФОП Королькова Марьяна Володимирівна; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань організації та проведення публічних закупівель від 18.01.2023 № 19, від 23.01.2023 № 23 та 27.01.2023 № 30; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.01.2023; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 02.02.2023 № 38; відповідь Замовника на пояснення від 27.04.2023.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на запит органу державного фінансового контролю, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником 27.04.2023 надано пояснення, щодо розміщення вказаної інформації з посиланням на власний веб-сайт.
Проте моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», на власному веб-сайті не оприлюднено обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти.
Крім того, моніторингом встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону.
Так, Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання, технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі» встановлена вимога щодо характеристик предмету закупівлі, зокрема сиру твердого жирністю не менше 50% з відповідністю його вимогам ДСТУ 6003:2008 «Сири тверді. Загальні технічні умови», ГОСТ 11041-88 «Сыр Российский. Технические условия» та ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент). Технічні умови».
В той же час, моніторингом встановлено, що наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 № 183 «Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року», чинність «ГОСТ 11041-88 «Сыр Российский. Технические условия» скасовано з 01.01.2019.
Таким чином, посилаючись в тендерній документації на нечинний «ГОСТ», Замовником недотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
02.05.2023 10:48 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 10:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
08.05.2023 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
3c0827d90c4742bbab3cf0b04c9e6f19
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.04.2023 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-002766-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Прошу надати посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
247d14be9e364f65bb9725cafc226693
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.04.2023 14:59
Опис:
Відповідно до запиту Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про надання пояснень від 26.04.2023, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/ . Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.