-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Перевезення учнів до Тернівського ліцею та у зворотньому напрямку
Завершена
367 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 837.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 837.50 UAH
Номер:
57b42a01fbfe43be83517659a1f2ee6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
13.02.2023 13:35 - 07.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2023 № 11-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
13.02.2023 № 11-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-06-002454-a, 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 3 та абзаців другого та четвертого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлені порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей та абзацу третього пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Договір розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Тернівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Плюти Ігоря Олександровича (далі – ФОП Плюта І.О.); повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримане 21.02.2023 в електронній системі закупівель; договір від 01.02.2023 № 10 з додатком; додаткову угоду до договору від 16.02.2023 № 1; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація замовника складена без врахування Особливостей. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, на порушення пункту 3 Особливостей тендерна документація складена Замовником без врахування Особливостей.
Крім того, у додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, зокрема, передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Однак, відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, пунктом 44 Особливостей передбачено, що учасник підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
На порушення абзацу другого та четвертого пункту 44 Особливостей тендерна документація містить вимогу щодо підтвердження учасником відсутності підстав, визначених у пункті 13 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що учасник процедури закупівлі ФОП Плюта І.О. не надав у складі тендерної пропозиції довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг з підвозу учнів та вчителів, складену за встановленою формою на вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Плюти І.О. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, встановлено, що переможець процедури закупівлі ФОП Плюта І.О. у строк, що не перевищує чотири дні з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, не надав документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей та не дотримався вимог Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Плюти І.О., коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
06.03.2023 14:16 - 21.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2023 14:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення прорушень, Замовником 09 лютого 2023 року розпочато процедуру розірвання договору з учасником визнаним Переможцем ФОП Плютою І.О., з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 16 лютого 2023 року Сторонами підписано Додаткову угоду № 1 про розірвання договору про надання послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів № 10 від 01 лютого 2023 року, за згодою сторін.
Дата публікації звіту:
13.03.2023 11:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
14.03.2023 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
3a4f7c761802421197e28ac568bbc6e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2023 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:60130000-8: послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (перевезення учнів до Тернівського ліцею та у зворотньому напрямку) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-002454-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-01-06-002454-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому тендерна документація замовника складена без врахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)?
- чому у Додатку 2 до тендерної документації замовник відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей не зазначив, що підтвердження відсутності підстав по пункту 13 частини першої статті 17 Закону не вимагається?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Плюти Ігоря Олександровича (далі – ФОП Плюта І.О.) у зв’язку з тим, що зазначений учасник не надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг з підвозу учнів та вчителів, складену за встановленою формою на вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція переможця ФОП Плюта І.О., якщо ним не надані документи відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
69dca84566684da8ab9ba887aea37989
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Перевезення учнів до Тернівського ліцею та у зворотньому напрямку» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-06-002454-a)
Дата опублікування:
21.02.2023 12:49
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Перевезення учнів до Тернівського ліцею та у зворотньому напрямку» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-06-002454-a), надаємо наступні пояснення.
09 лютого 2023 року, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника було додатково самостійно проаналізовано процедуру закупівель номер UA-2023-01-06-002454-a за предметом закупівлі «Перевезення учнів до Тернівського ліцею та у зворотньому напрямку» і виявлено ряд порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення та підготовки торгів (зокрема,не опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами); тендерна документація замовника складена без врахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; тендерна пропозиція ФОП Плюта І.О не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, оскільки він не надав повний перелік необхідних документів).
Повідомляємо, щоза результатами аналізу Замовником самостійно виявлено порушення та прийнято рішення про їх усунення (Рішенням уповноваженої особи - Копія протоколу уповноваженої особи з питань публічних закупівель від 09 лютого 2023 року щодо аналізу процедури UA-2023-01-06-002454-a додається). Так, з метою їх усунення, Замовником09 лютого 2023 року розпочато процедуру розірвання договору з учасником визнаним Переможцем ФОП Плютою І.О., з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 16 лютого 2023 року Сторонами підписано Додаткову угоду № 1 про розірвання договору про надання послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів № 10 від 01 лютого 2023 року, за згодою сторін.Зазначені Вами порушення усунуті шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання Договоруз Перевізником16 лютого 2023 року, та після отримання підписаної зі сторони Постачальника вказаної вище Додаткової угоди, яка надійшла поштовим зв’язком 20.02.2023 (оскільки без її підписання не можливо було усунути виявлені самостійно Замовником порушення). Звертаємо увагу, що Замовником прийнято рішення про усунення самостійно виявлених порушень процедури закупівель UA-2023-01-06-002454-a щедо початку проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області.