• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фрукти та овочі

Завершена

544 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 720.00 UAH
Номер: a8cf772ee7a74b369ff6a8941bad6663
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 28.03.2023 15:12 - 19.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2023 № 28-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.03.2023 № 28-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7.UA-2023-01-06-002331-a від 06.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пункту 3 частини другої статті 33 цього Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Батіг Н.П., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 24.01.2023 за №22/01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023, пропозицію фізичної особи-підприємця Батіг Надії Петрівни (далі – ФОП Батіг Н.П.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 16.01.2023 за №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023, договір закупівлі від 24.01.2023 за №22/01, додаткова угода до договору закупівлі від 24.01.2023 за №1, пояснення (із долученими документами) Замовника від 31.03.2023 та від 18.04.2023, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону виявлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пункту 3 частини другої статті 33 цього Закону, у них не міститься інформація про місце поставки товарів. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Батіг Н.П. встановлено наступне. Згідно пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу про надання учасниками в складі пропозиції довідки в довільній формі, в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за наведеною Замовником формою. Аналізом пропозиції ФОП Батіг Н.П. зазначеної довідки не виявлено. Окрім цього, на вимогу вищезгаданого пункту 3.8., ФОП Батіг Н.П. не подано наступні документи: - скан-копії протоколу випробовувань, який засвідчує якість та безпечність виду товару, що є предметом закупівлі, а саме – апельсину, а також не подано експертного (их) висновку(ів), який (які) засвідчують якість та безпечність кожного виду товару, що є предметом закупівлі; - документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в учасника зазначеного документу, не подано довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП) (на вказану вимогу ФОП Батіг Н.П. подано лише лист-гарантію від 13.01.2023 вих.№23 про те, що учасник гарантує на місці здійснення підприємницької діяльності впроваджувати системи НАССР відповідно до Закону України №771 «Про основні засади і вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». Слід зазначити, що на вимогу пункту 1.1 додатку №1 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасником довідки в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару та місцезнаходження складського приміщення, ФОП Батіг Н.П. подано довідку про матеріально-технічну базу від 13.01.2023 за №27, у якій не міститься інформація про складське приміщення та його місцезнаходження. Також, на вимогу пункту 2.1. додатку №1 до тендерної документації, про надання учасником довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), з інформацією про Замовника, з яким укладено договір, предметом закупівлі, сумою, тощо, ФОП Батіг Н.П. подано довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору за №22 (без дати), у якій міститься інформація про два аналогічні договори без зазначення сум договорів. У додатку №2 «Технічні, якісні та інші характеристики, кількісні вимоги код ДК 021:2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати наступні документи: копію документу (документів), що засвідчує якість та безпечність харчової продукції (посвідчення про якість, сертифікат якості, декларація виробника, тощо). Аналізом пропозиції ФОП Батіг Н.П. вищеперелічених копій документу (документів) не подано. Поряд з цим, ФОП Батіг Н.П., на вимогу пункту 3 «Інші вимоги та відповідні документи» додатку №1 до тендерної документації, у складі пропозиції не подано - відомості про учасника за встановленою Замовником формою. Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Батіг Н.П., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.04.2023 14:58 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2023 14:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень доводимо до Вашого відома, що Договір про закупівлю фруктів та овочів № 22/01 від 24.01.2023 року було розірвано 24.04.2023 року.
Дата публікації звіту: 25.04.2023 11:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 25.04.2023 13:01

Запити/Пояснення