• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для осіб, дітей з інвалідністю при денному їх перебуванні)

Завершена

600 894.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 004.47 UAH
Номер: 903b37aea53b45cd8c91be43c39f7aa3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-03-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 03.04.2023 14:58 - 25.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.04.2023 № 18-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 03.04.2023 №18-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-06-002305-a, 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розрахунку очікуваної вартості встановлено порушення підпункту «д» пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України, зі змінами. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пунктів 19, 28, 41, 42 та 44 Особливостей, пункту 14 частини другої статті 22 Закону; підпункту «д» пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України, зі змінами. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпунктів 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: розрахунку очікуваної вартості; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Жага життя» (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи б/д, б/н; пояснення Замовника, отримане 07.04.2023 в електронній системі закупівель; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Баранововї Наталії Анатоліївни (далі – ФОП Баранова Н. А.); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.01.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Барановою Н. А. відповідно до пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 30.01.2023 № 4; звіт про результати проведення процедури. Аналізом питання розрахунку очікуваної вартості встановлено, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та згідно з поясненням Замовника, отриманим в електронній системі закупівель 07.04.2023, очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі кошторису Замовника на 2023 рік по КПКВК 0813105 «Надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю» за загальним фондом у розмірі 600 894,00 грн з податком на додану вартість. Відповідно до підпункту «д» пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України, зі змінами, звільняються від оподаткування податком на додану вартість (далі – ПДВ) операції з постачання послуг харчування, забезпечення майном, комунально-побутовими та іншими соціальними послугами за рахунок державних коштів, що надаються особам, які утримуються в реабілітаційних установах, територіальних центрах соціального обслуговування (надання соціальних послуг), установах, підприємствах, організаціях всеукраїнських громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх спілок, які займаються реабілітацією, оздоровленням та фізкультурно-спортивною діяльністю, центрах обліку та закладах соціального захисту для бездомних осіб, центрах соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, санаторіях для ветеранів та осіб з інвалідністю, будинках-інтернатах для громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, психоневрологічних та спеціалізованих будинках-інтернатах, пансіонатах для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатах. З огляду на викладене, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником без врахування норм підпункту «д» пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України, зі змінами, та тендерна документація складена без врахування цих норм. Як наслідок, договір про закупівлю від 30.01.2023 № 4, укладений між Замовником та ФОП Барановою Н. А. на суму 600 500,00 грн, в т.ч. ПДВ – 100 083,33 гривень. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація складена без врахування цих Особливостей. Зокрема, у тендерній документації відсутня обов’язкова інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушено абзац 2 пункту 28 Особливостей; пункт 4 «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації складений без урахування пункту 40 Особливостей; підпункт 5.4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункт 5.5 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього розділу тендерної документації складені без врахування абзацу третього пункту 44 Особливостей. Крім того, встановлено, що у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей; у пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації підстави, згідно з якими істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, не відповідають вимогам пункту 19 Особливостей; пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає пунктам 41 та 42 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що переможець відкритих торгів ФОП Баранова Н. А. у складі тендерної пропозиції не надала документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, у спосіб, зазначений у підпункті 5.5.4. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей. Отже, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей тендерна пропозиція ФОП Баранової Н. А. підлягала відхиленню, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 27.04.2023 11:40 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2023 11:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-06-002305-а повідомляємо, що Договір №4 від 30.01.2023 р. буде припинений, відшкодування ПДВ буде здійснено відповідно до виставлених Актів надання послуг з харчування. Акт №1 надання послуг з харчування від 03.02.2023 за січень в сумі – 37200,00 грн. в тому числі ПДВ 6200,00 грн.; Акт №2 надання послуг з харчування від 03.03.2023 за лютий в сумі – 33540,00 грн. в тому числі ПДВ 5590,00 грн.; Акт №3 надання послуг з харчування від 07.04.2023 за березень в сумі – 40560,00 грн. в тому числі ПДВ 6760,00 грн.; Акт №4 надання послуг з харчування від 04.05.2023 за квітень в сумі – 39180,00 грн. в тому числі ПДВ 6530,00 грн.;
Дата публікації звіту: 04.05.2023 16:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуті шляхом припинення Замовником зобов'язань за договором.
Дата публікації: 17.05.2023 14:10

Запити/Пояснення