-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 15110000-2 - м'ясо
код ДК 021:2015: 15110000-2 - м'ясо (м’ясо яловичини охолоджене, гуляш курячий охолоджений, філе куряче охолоджене, бедро куряче охолоджене, м’ясо свинини охолоджене ,четвертина куряча)
Завершена
260 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 301.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 301.58 UAH
Номер:
90749e6583514f65a6168c6871d4a8b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-06-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2023 00:00
Період моніторингу:
06.02.2023 14:32 - 28.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-01-06-002144-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2, пункту 19 та пункту 28, абзаців 3, 5 пункту 44 Особливостей № 1178, та не враховує норми Переліку № 710 та пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.01.2023 № т2, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Новоборівської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протоколом фахівця з публічних закупівель від 06.01.2023 № 1, тендерна пропозиція переможця ФОП Садовніков Микола Сергійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 17.01.2023 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023, укладений договір про закупівлю від 26.01.2023 № т2.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено ряд порушень, а саме:
- в порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок віднесено помилки, а саме «орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції та зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника», які відсутні в Переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Переліку № 710), а також не віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, які визначені пунктами 1 - 3, 5 - 12 Переліку № 710;
- в порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником в пункті 5 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації установлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 статті 17 Закону, у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не чотири дні;
- в порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником в пункті 5 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації, зобов’язано учасників процедури закупівлі надати в складі пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пунктах 2, 4, 5, 6, 10 (крім п. 1 і п. 7) частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
При цьому, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Крім цього, моніторингом встановлено, що пунктом 3.3. розділу III проєкту договору (Додаток № 6 до тендерної документації) встановлено можливість внесення змін до істотних умов договору внаслідок збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, що не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та пункту 28 Особливостей
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено, що в порушення вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей № 1178 переможцем процедури закупівлі ФОП Садовніков Микола Сергійович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Підпунктом 3 пункту 41 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Садовніков Микола Сергійович через ненадання у спосіб, зазначений в пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
16.02.2023 14:57 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2023 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.01.2023 № т2.
Дата публікації звіту:
17.02.2023 10:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.01.2023 № т2.
Дата публікації:
20.02.2023 19:57