-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з доставки кисню медичного рідкого
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
42475c4ca98d4e798e7fbb89bcb91102
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-24-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 16:13 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 Одеса № 13
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.01.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 13
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2023-01-06-002034-a 06.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та відповідності його умов умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення пунктів 5, 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28, абзацу 3 пункту 44 Особливостей
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та своєчасності його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Арцизька центральна опорна лікарня» Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2023 № 10, ТД із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.01.2023 № 12, перелік змін, що вносяться до ТД, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» (далі – ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.01.2023 № 19, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.01.2023, укладений договір про закупівлю від 03.02.2023 № ДКР/122/07.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник вимагає надання учасниками у складі тендерної пропозиції документи обслуговуючого персоналу, зокрема, копію свідоцтва про підготовку водіїв з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (не менше одного) та копію чинної на момент подачі тендерної пропозиції медичної довідки про придатність до керування транспортним засобом (не менше однієї).
Проте, учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про підготовку водіїв з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (не менше одного) що не відповідає підпункту 4 пункту 1 розділу 3 ТД та пункту 5 Додатку № 4 до ТД.
Також, учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано копію чинної медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом серії ААЖ № 521063 стосовно водія Бойка Віктора Олександровича, яка не містить інформації щодо придатності водія транспортного засобу до керування транспортним засобом відповідної категорії, обов’язкова наявність якої визначено формою Додатку 1 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України22 лютого 2013 р. за № 308/22840, що не відповідає підпункту 4 пункту 1 розділу 3 ТД та пункту 5 Додатку № 4 до ТД.
Таким чином, Замовником на порушення абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та відповідності його умов умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 06.02.2023 оприлюднено договір про закупівлю від 03.02.2023 № ДКР/122/07, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю Фірма «КРІОГЕНСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 21543199) (далі – ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС»), предметом якого є транспортні послуги з доставки продукції за кодом ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів на загальну суму 300 000,00 грн з ПДВ.
Проте, учасником та переможцем цієї процедури закупівлі є ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 42804379) та, відповідно, ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 21543199) не приймало участь у цій процедурі закупівлі.
Відповідно до пункту 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
Таким чином, Замовником на порушення пункту 5 Особливостей придбано у ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» транспортні послуги з доставки продукції за кодом ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями, оскільки ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» не є учасником та переможцем цієї процедури закупівлі.
Крім того, умови укладеного договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» в частині невідповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам проєкту договору про закупівлю, який викладено Замовником у Додатку № 5 до ТД, та з умовами якого переможець процедури закупівлі ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» погодився відповідно до гарантійного листа від 13.01.2023 № 189, наданого у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено з ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» договір про закупівлю від 03.02.2023 № ДКР/122/07, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС».
Відповідно до підпунктів 1, 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі: коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей;
Таким чином, укладений Замовником з ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» договір про закупівлю від 03.02.2023 № ДКР/122/07 є нікчемним у розумінні Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Проте, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28, абзацу 3 пункту 44 Особливостей Замовником у ТД не зазначено для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону, а саме що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
При цьому, в наслідок незазначення Замовником у ТД для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону, переможцем процедури закупівлі ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
В ході здійснення моніторингу процедури закупівлі 27.01.2023 Замовнику через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
При цьому, відповідно до вимог Закону кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень через електронну систему на вказаний запит є 01.02.2023.
Проте, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
06.02.2023 16:56 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2023 16:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі моніторингу UA-M-2023-01-24-000089 нами проведена робота з усунення порушень, а саме, розірвано Договір № ДКР/122/07 від 03 лютого 2023 року на "Послуги з доставки кисню медичного" з Товариством з обмеженою відповідальність Фірма "КРІОГЕНСЕРВІС" на суму 300 000,00 грн. (Триста тисяч грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ.
Дата публікації звіту:
09.02.2023 16:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
- servicesWithoutProcurementProcedure: Так
Опис:
.
Дата публікації:
13.02.2023 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
5af946d8fa7348b78647a4226db3bfa5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.01.2023 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Відповідно до даних електронної системи закупівель та тендерної документації Замовником у межах цієї процедури закупівлі визначено предмет закупівлі ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з доставки кисню медичного рідкого) та, відповідно, обсяг закупівлі визначено 25 штук.
Разом з тим, у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації відсутня будь-яка інформація щодо маршруту доставки (з якої точки та до якої точки), кількості кілометрів, обсягу доставки товару та походження товару, який повинен доставлятись.
Враховуюче зазначене, необхідно надати інформацію та документи, які підтверджують закупівлю Замовником саме послуг, а не товару.
При цьому, відповідно до пункту 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» (далі – ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС») умовам пункту 5 Додатку № 4 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про підготовку водіїв з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (не менше одного) та копію чинної на момент подачі тендерної пропозиції медичної довідки про придатність до керування транспортним засобом (не менше однієї)?
При цьому надана учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом серії ААЖ № 521063 стосовно водія Бойка Віктора Олександровича не містить інформації щодо придатності водія транспортного засобу до керування транспортним засобом відповідної категорії.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору від 15.11.2021 № 20-10-2021, наданого у складі тендерної пропозиції учасника?
При цьому наданий учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції лист-відгук від 18.11.2021 № 2296 не містить інформації щодо дати договору, стосовно якого надано відгук, та інформації щодо суми та повноти виконання договору.
Водночас, відповідно до пункту 4.1. договору від 15.11.2021 № 20-10-2021 оформлення факту надання послуг та прийому їх результатів по кожній конкретній заявці Сторони проводять шляхом підписання Акту наданих послуг. Після підписання Сторонами Акту наданих послуг послуги по заявці по Договору вважаються прийнятими.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку від 13.01.2023 № 185 (файл «Тех. Вимоги.docx»), яка не містить підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці цієї довідки, а також яка надана не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, на цій довідці)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.