-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
48125 - Рулон марлевий нестерильний, 43222 – Захисна пов'язка для кінцівок, 43222 – Захисна пов'язка для кінцівок, 46922 - Гемостатичний засіб на основі хітозан, 58232 - Рулон ватний нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 56631 - Фіксатор внутрішньовенного катетера, 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний нестерильний, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 45158 - Набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 45158 - Набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 35375 – Кран, 58977 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань, 38569 - Набір для переливания крові, 56286 – Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Завершена
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер:
63ab2a4bc38b4e99872d9a2be640a614
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-26-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2023 00:00
Період моніторингу:
26.04.2023 16:38 - 18.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023 № 30-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.04.2023 № 30-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-01-06-001611-a 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької міської ради «Дунаєвецька багатопрофільна лікарня» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.01.2023 б/н, тендерна пропозиція учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.01.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.01.2023, договір про постачання товару від 26.01.2023 № 27 на суму 2 846 582,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – Договір), пояснення надані 08.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.05.2023 16:08 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
270911a427df4dab8447a6b887b6d808
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.05.2023 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «48125 - рулон марлевий нестерильний, 43222 – захисна пов'язка для кінцівок, 43222 – захисна пов'язка для кінцівок, 46922 - гемостатичний засіб на основі хітозан, 58232 - рулон ватний нестерильний, 48125 - рулон марлевий, нестерильний, 56631 - фіксатор внутрішньовенного катетера, 58986 - лейкопластир хірургічний універсальний нестерильний, 47017 - шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - шприц загального призначення, разового застосування, 45158 - набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 45158 - набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 34920 - катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - катетер для периферійного судинного вливання, 35375 – кран, 58977 - набір базовий для внутрішньовенних вливань, 38569 - набір для переливання крові, 56286 – рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47172 - непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу, нестерильні, код ДК 021:2015: 33140000-3 – медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-06-001611-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ab81d5738864eccac46eb63a02efe7a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.05.2023 13:36
Опис:
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-05-04 13:44:50 та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код закупівлі згідно «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 «Національного класифікатора України» – 33140000-3 «Медичні матеріали» (48125 - Рулон марлевий нестерильний, 43222 – Захисна пов'язка для кінцівок, 43222 – Захисна пов'язка для кінцівок, 46922 - Гемостатичний засіб на основі хітозан, 58232 - Рулон ватний нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 56631 - Фіксатор внутрішньовенного катетера, 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний нестерильний, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 45158 - Набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 45158 - Набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 35375 – Кран, 58977 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань, 38569 - Набір для переливания крові, 56286 – Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні) було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі потреб відділень лікарні та опрацьовані фармацевтом та медичним директором. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро).