-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Завершена
758 589.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 792.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 792.95 UAH
Номер:
4fef07d8ac2847939ca55cb408d51c15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-27-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2023 00:00
Період моніторингу:
27.06.2023 15:03 - 19.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2023 № 20-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.06.2023 № 20-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-01-06-001579-a 06.01.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Корольков М.В.» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 38 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 40, абзаців другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника з найменшою ціновою пропозицією.
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП «Корольков М.В.» від 22.03.2023 №88, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України; здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, абзацу другого пункту 38, абзацу першого пункту 40, абзаців другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 03.01.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.01.2023 №5; відповіді Замовника, щодо змісту тендерної документації надані, на звернення та вимоги учасників; тендерні пропозиції Фізичних осіб підприємців
КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ (далі – ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ»), КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ (далі –
ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ») та Корольков М.В. (далі – ФОП « Корольков М.В.»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» від 23.01.2023 № 22; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» від 03.02.2023 №40; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» від 08.02.2023 №43; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП « Корольков М.В.» від 09.02.2023 №45; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 23.02.2023 №2155-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» від 03.03.2023 №56; вимога про усунення невідповідностей до 05.03.2023 надана ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» від 09.03.2023 №57; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП « Корольков М.В.» від 14.03.2023 №59; вимога про усунення невідповідностей до 16.03.2023, надана ФОП «Корольков М.В.»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «Корольков М.В.» від 16.03.2023 №63; повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2023; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 22.03.2023 №88; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28, 30 червня та 10 липня 2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Проте, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме:
- в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність, а саме: Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V ¬– втрата чинності від 13.05.2022 року.
Під час аналізу інформації, наявної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Корольков М.В.» 15.03.2023 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тоді як строк розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника станом на 15.03.2023 становив 4 робочі дні з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Абзацом першим пункту 40 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, згідно абзацу другого пункту 38 Особливостей, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
При цьому, у відповідності до частини десятої статті 11 Закону № 922-VIII - рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Однак, під час аналізу наявної на веб-порталі інформації, встановлено, що рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції
ФОП «Корольков М.В.», яка є найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднене, відповідно, строк розгляду тендерної пропозиції не продовжено.
З огляду на вищеописане, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні пояснень з приводу, застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей, продовження/не продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП «Корольков М.В.».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Корольков М.В.», з урахуванням пояснень та долучених документів, наданих Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області встановлено, що в порушення вимог абзацу другого пункту 38 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника
ФОП «Корольков М.В.» протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (протокол від 14.03.2023 №59).
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» установлено що Замовником відповідно до протоколу уповноваженої особи від 03.02.2023 №40 було відхилено тендерну пропозицію вказаного учасника, як такого що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим умовам тендерної документації, умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (вимоги частини 7 розділу 1, частини 1 розділу 3, частини 4 розділу 5 тендерної документації та додатків 3, 4, 6 тендерної документації), зокрема: не зазначення учасником ідентифікатору закупівлі з включенням повної назви предмету закупівлі в документах, складених безпосередньо учасником; відсутній реєстр документів, акт обстеження територіальним управлінням Держпродспоживслужби виданий не учаснику; висновок дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ) виданий пізніше місячної давнини з моменту розкриття пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ», не надано проект договору у форматі Word.doc та порядок змін умов договору про закупівлю; договір суборенди приміщення термін дії закінчився та суперечність по адресі, також відсутнє погодження працівників з поширенням персональних даних.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас на порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі, як на виконання вимог тендерної документації, так і в частині виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, при тому, що інформація та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі - Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%), були подані учасником ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» у складі його тендерної пропозиції.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 10.07.2023 з метою отримання пояснень, стосовно не розміщення ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 40 Особливостей, через електронну систему закупівель до Замовника було направлено запит.
Пояснення, надані Уповноваженою особою Замовника, не обґрунтовують прийняте рішення про відхилення учасника ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ», тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, оскільки Замовника на законодавчому рівні зобов’язано розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель за виключенням випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Слід зауважити, що документи, які вимагалися на підтвердження умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації були подані у складі тендерної пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» та містили помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі - вершкового масла (жирністю не менше 72,5%), запропонованого учасником процедури закупівлі та підлягали виправленню відповідно до пункту 40 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі).
Проте, Замовником в порушення абзацу першого пункту 40 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» встановлено, що Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушено вимоги абзаців другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
При цьому, Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» з найнижчою ціновою пропозицією, яка становить 657 957,60 гривень, яка є менше на 90 722,40 гривень за цінову пропозицію переможця ФОП «Корольков М.В.» (748 680,00 гривень), з яким Замовником укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти від 22.03.2023 №88, чим зайво буде витрачено коштів міського бюджету на тотожну суму та призведе до негативних наслідків використання коштів міського бюджету.
Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів.
Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, абзацу другого пункту 38, абзацу першого пункту 40, абзаців другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Період усунення порушень:
17.07.2023 15:18 - 01.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2023 15:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
Лист-повідомлення № 01-28/845 від 01.08.2023 р.
Дата публікації:
01.08.2023 16:31
Дата відкриття провадження:
11.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
260/6863/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про оскаржнення висновоку до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації звіту:
24.07.2023 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
4329c282347f4c04ada997f7ec771895
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.06.2023 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-001579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cc65e13c477749d7b04123ef2fd5b67c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.06.2023 10:37
Опис:
Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання пояснень від 27.06.2023, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: щодо визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості: На виконання наказу МОН України від 30.07.2021 № 868 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказів Державної служби статистики України закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Зазначені вище нормативні акти є у вільному доступі. Разом з тим, надаємо цінову довідку № Ц-02 Закарпатської Торгово-промислової палати № 15.06-07/25 від 06.02.2023 року. Також управління надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/ . Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Номер:
128724b123c64ed4a070069e6d7a6928
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.06.2023 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-001579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Чи приймалося Уповноваженою особою рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Корольков М.В?
У разі прийняття такого рішення, поясніть, чому в електронній системі закупівель не оприлюдено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
42577597aade4a7582645dd6b9f5f36e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.07.2023 19:11
Опис:
Дане рішення помилково не оприлюднено, у зв'язку з відсутністю постійного режиму електропостачання, технічними причинами (збій у роботі системи ДЗО), постійними "повітряними тривогами" та іншими незручностями, спричиненими внаслідок військової агресії РФ.
Номер:
5aadc54e23394c55927e58c627a3106f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.07.2023 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-001579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Чому уповноваженою особою Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» у зв’язку з відсутністю та невідповідністю документів, поданих у складі його тендерної пропозиції, а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме: не зазначення ідентифікатору закупівлі з включенням повної назви предмету закупівлі в документах складених безпосередньо учасником; реєстр документів; акт обстеження територіальним управленням Держпродспоживслужби виданий не учаснику; висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий пізніше місячної давнини з моменту розкриття пропозиції ФОП «КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ», проект договору у форматі Word.doc та порядок змін умов договору про закупівлю; договір суборенди приміщення термін дії закінчився та суперечність по адресі.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже документи, що вимагалися тендерною документацією були наявні в складі тендерної пропозиції вказаного учасника, проте містили невідповідності, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6b1195abaeef4043ae1d09e70b429a2d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.07.2023 13:49
Опис:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП КУЦИНА ВАСИЛЯ МИХАЙЛОВИЧА було затверджено Протоколом №40 від 03.02.2023 року. Однією із підстав відхилення було:
«Також, у додатку 3 до ТД Замовника передбачено надання учасником копій сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності з моменту розкриття тендерної пропозиції) виробнику (-ом), офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру або учаснику. Проте, висновки дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів видані пізніше місячної давнини з моменту розкриття пропозиції ФОП КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ».
Варто зауважити, що вищенаведені документи вимагались на підтвердження умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи, що вимагаються на підтвердження умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не підпадають під п. 40 Постанови №1178 від 12.10.2023 року (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі).
Зазначене також підтверджується практикою Колегії (Комісії) АМКУ у рішеннях: від 08.05.2023 № 6077 за скаргою №UA-2023-04-10-002937-a.a1, від 18.05.2022 №4638 за скаргою №UA-2021-12-15-004136-a.a1.
Таким чином, тендерну пропозицію ФОП КУЦИНА ВАСИЛЯ МИХАЙЛОВИЧА було відхиллено одразу без надання можливості виправити невідповідності, адже вони не підпадали під п. 40 Постанови №1178 від 12.10.2023 року.