• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Вапно негашене першого та другого сорту

Завершена

5 992 230.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 057.30 UAH
Номер: 4a9ce52a4b2b4ca091a466ad341f50bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-26-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 26.04.2023 16:36 - 18.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.04.2023 № 30-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.04.2023 № 30-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-06-000895-a 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 8 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, по лоту № 1 «Вапно негашене другого сорту»: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Променергоресурси», товариства з обмеженою відповідальністю «Іентертранс менеджмент» (далі – ТОВ «Інтертранс менеджмент»), протоколи рішення уповноваженої особи від 20.01.2023 № 25/203, від 25.01.2023 № 29/2022, від 25.01.2023 № 30/2023, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2023, договір про закупівлю товарів від 03.02.2023 № 3847/ДЗЗ-23 на суму 4 925 340,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Інтертранс менеджмент»; по лоту № 2 «Вапно негашене першого сорту»: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СТОУНСЕНД», (далі – ТОВ «СТОУНСЕНД»), протокол рішення уповноваженої особи від 20.01.2023 № 26/203, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2023, договір про закупівлю товарів від 27.01.2023 № 3840/ДЗЗ-23 на суму 596 847,24 грн, укладений між Замовником та ТОВ «СТОУНСЕНД», пояснення надані 02.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 09.05.2023 11:23 - 13.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2023 11:23

Запити/Пояснення