-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба морожена хек (15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)
Завершена
147 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
Номер:
3a43b7edb6944da8bbf4ae65e90ffcf2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 16:40 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2023 № 28
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.04.2023 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-05-006124-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Галагуза Анатолія Володимировича встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником відповідно до додаткової угоди № 1 від 25.04.2023 припинено дію Договору від 09.02.2023 № 2.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціальної школи в смт Мізоч Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-05-002260-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірності відхилення ФОП Болотнюка Андрія Анатолійовича та пропозицію переможця торгів ФОП Галагуза Анатолія Володимировича на предмет відповідності вимогам тендерної документації, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення учасника від 25.01.2023 №08/19 та рішення визначення переможця відкритих торгів від 30.01.2023 №08/20, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023, Договір №2 від 09.02.2023, додаткову угоду від 25.04.2023 №1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.04.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Галагуза Анатолія Володимировича встановлено наступне.
У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником встановлена наступна вимога: учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника та/або сертифікат (паспорт) відповідності (якості) та експертний висновок на предмет закупівлі, що підтверджує інформацію відповідності ДСТУ.
У тендерній пропозиції учасника ФОП Галагуза Анатолія Володимировича відсутній експертний висновок на предмет закупівлі, що підтверджує інформацію відповідності ДСТУ.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Поряд з цим, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП Галагуза Анатолія Володимировича та укладено з ним Договір № 2 від 09.02.2023, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 26.04.2023 Замовником надано пояснення про прийняте рішення щодо розірвання договору про закупівлю від 09.02.2023 № 2.
Період усунення порушень:
28.04.2023 14:53 - 13.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2023 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
d7657cffe1894ba284333219dbae190f
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.04.2023 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба морожена хек (15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-05-006124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником зазначено: що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи, а саме: документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника та/або сертифікат (паспорт) відповідності (якості) та експертний висновок на предмет закупівлі, що підтверджує інформацію відповідності ДСТУ.
У тендерній пропозиції учасника ФОП Галагуз Анатолій Володимирович відсутній експертний висновок на предмет закупівлі, що підтверджує інформацію відповідності ДСТУ.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Галагуз Анатолій Володимирович відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.