-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний, сир твердий
Завершена
214 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 072.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 072.75 UAH
Номер:
0b68287f746a4143bf48c1df05235a07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-07-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2024 00:00
Період моніторингу:
08.10.2024 09:43 - 29.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024 № 70-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 07.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7 UA-2023-01-05-005439-a 05.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 12 частини першої статті
10 Закону в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.01.2023 №74(зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.01.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2023 №80, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.01.2023, договір від 23.01.2023 № 3/1 (далі – Договір), додаткова угода від 18.08.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін від 21.08.2023 до Договору, пояснення та документи від 11.10.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 9 «Строк дії договору» договору від 23.01.2023 № 3/1 (далі – Договір) Договір набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками сторін і діє до 31грудня 2023, а в фінансових зобов’язаннях - до повного виконання обов’язків сторонами.
Водночас, згідно інформації, пояснень та документів, отриманих від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель від 11.10.2024, договірні зобов’язання за Договором щодо постачання товару виконані у повному обсязі.
Отже, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
24.10.2024 16:53 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2024 16:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! Повідомляємо, що нами було оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю та здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 12 частини першої статті
10 Закону в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
05.11.2024 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
33759ec770914c8ca327ef231315b7ab
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.10.2024 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-005439-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 9«Строк дії договору» договору від 23.01.2023 № 3/1 (далі – Договір) Договір набирає чинність з дати підписання і діє до 31.12.2023, а в фінансових зобов’язаннях – до повного виконання обов’язків сторонами.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором (оборотно-сальдові відомості, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), у тому числі, в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні доручення тощо).
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
97ce1d519d53418ea6caf90992f0b673
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.10.2024 16:15
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-005439-a надаємо наступну інформацію.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із місцевого бюджету у розмірі 214550,00 грн. з ПДВ, відповідно до затвердженого кошторису на 2023 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”), використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо, а також з врахуванням технічних та якісних характеристик, передбачених для закладів освіти постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року.
Також до уваги взято інформацію з сайтів, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі:
https://prom.ua/ua/p1267085658-sir-tverdij-ukrayinskij.html?utm_source=google_pmax&utm_medium=cpc&utm_content=pmax&utm_campaign=Pmax_cpa_1_50_produkty_pitaniya&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIr_KQvLKFiQMVuZeDBx1B9wGJEAQYAyABEgJH1fD_BwE
https://prom.ua/ua/p2303098371-sir-tverdij-ukrayinskij.html?utm_source=google_pmax&utm_medium=cpc&utm_content=pmax&utm_campaign=Pmax_cpa_1_50_produkty_pitaniya&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIr_KQvLKFiQMVuZeDBx1B9wGJEAQYFyABEgJwFvD_BwE
https://prom.ua/p2058399697-sir-kislomolochnij-traditsijnij.html?srsltid=AfmBOooqNG64Pf2hF55Vj1a1gZ_RHxlVOV6F894O1-y5GKNqu-DkggGQ
https://molochniy.prom.ua/ua/p2058397279-sir-kislomolochnij-zernistij.html
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Оскільки приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону. Додатково зазначаємо, що у зв’язку з складною ситуацією в країні та відсутністю відповідного фінансування на розробку технічної можливості публікації такої інформації на сайті , а також відсутності працівників відповідної кваліфікації у навчальному закладі його не було оприлюднено на веб-сайті закладу.
3. Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 9«Строк дії договору» договору від 23.01.2023 № 3/1 (далі – Договір) Договір набирає чинність з дати підписання і діє до 31.12.2023, а в фінансових зобов’язаннях – до повного виконання обов’язків сторонами.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором (оборотно-сальдові відомості, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), у тому числі, в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні доручення тощо).
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Надаємо усі необхідні документи та додатково зазначаємо, що договір виконано у повному обсязі. По Даному Договорі заборгованості немає, все сплачено та виконано до 31 грудня 2023 року повністю. Претензії з обох сторін відсутні. У Замовника не було можливості опублікувати звіти про виконання договорів, оскільки під час складного військового стану в країні та постійних обстрілів територій спостерігалось постійне відключення електроенергії.
Додатки:
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2) Видаткові накладні;
3) Платіжні доручення;
4) Акт звірки взаємних розрахунків станом за період 2023р. між ТОВ «Деражнянський молочний завод» і Спеціалізована загально-освітня школа І-ІІІ ст. № 12 м. Хмельницький