• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (перевезення учнів на навчання і вчителів на роботу по м. Погребище й назад у дні, коли проводиться навчання)

Завершена

234 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 170.00 UAH
Номер: 047183e3b7714b5b99099717ad1b8ddf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 24.01.2023 16:43 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.01.2023 №10-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.01.2023 №10-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2023-01-05-005331-a 05.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимог пунктів 19, 28 Особливостей та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Погребищенський ліцей №1" Погребищенської міської ради Вінницького району Вінницької області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05 січня 2023 року №4), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 січня 2023 року №8, тендерну пропозицію ФОП "Слінченко Володимир Миколайович", рішення уповноваженої особи про обрання переможця від 13 січня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 23 січня 2023 року №1-П, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 27 січня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/24895711/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня бюджетних коштів. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 січня 2023 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів). Поряд з цим, моніторингом закупівлі установлено, що відповідно пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом. При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП "Слінченко Володимир Миколайович" не містить накладений кваліфікований електронний підпис. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ФОП "Слінченко Володимир Миколайович" електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "Слінченко Володимир Миколайович", як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 23 січня 2023 року №1-П на суму 234000,00 грн. Відповідно, до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно з абзацом 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Так, моніторингом встановлено, що Замовником в тендерній документації не зазначено підстав, встановлених статтею 17 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством та перелік документів, що вимагається від переможця закупівлі, відповідно до пунктів 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Поряд з цим, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 4.4. розділу ІV. «Сума договору» додатку №3 «Проєкт договору про закупівлю» до тендерної документації зазначено, що умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - узгодженої зміни ціни у бік зменшення (без змін кількості (обсягу) та якості товару, робіт і послуг); - зменшення обсягів закупівлі. Вищевказане не відповідає вимогам пункту 19 Особливостей. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником укладено додаткову угоду від 27 січня 2023 року №1 про розірвання договору про закупівлю від 23 січня 2023 року №1-П.
Період усунення порушень: 30.01.2023 16:51 - 14.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2023 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з отриманим висновком замовник для усунення невідповідностей уклав з постачальником додаткову угоду про розірвання договору. Також взято до уваги всі зауваження викладені у пунктах висновку у роботу. В подальшому забезпечимо дотримання всіх вимог. Додаткову угоду, що була опублікована, додаємо до наданої інформації.
Дата публікації звіту: 01.02.2023 12:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 27.01.2023 №1 про розірвання договору від 23.01.2023 №1-П.
Дата публікації: 01.02.2023 14:18

Запити/Пояснення