-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Завершена
5 659 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 297.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 297.50 UAH
Номер:
36b113a34f4d4b698e38facc299bd039
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-15-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2023 00:00
Період моніторингу:
15.05.2023 14:20 - 06.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2023 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2023 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-01-05-005120-a 05.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 35, абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 та абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ремонтно – будівне шляхове підприємство» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05 січня 2023 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Карт Маркет» та ПМВКП «Лан», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю від 20 січня 2023 року №109, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції переможця 25 січня 2023 року №112, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю від 27 січня 2023 року №113, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02 лютого 2023 року, договір про закупівлю товару за кошти місцевого бюджету від 02 лютого 2023 року №3 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 19 квітня 2023 року №1 до Договору та пояснення від 23 травня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Так, в підпунктах 1 та 3 пункту 3 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що:
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, чим не дотримано вимоги абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
Окрім того, відповідно до пункту 35 Постанови №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Проте, в підпунктах 4.2.1, 4.2.3. та 4.2.4. пункту 2 розділу IV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» та в підпунктах 5.1.1. та 5.1.2. пункту 1 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично; учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції; оцінка тендерних пропозицій проводиться шляхом застосування електронного аукціону, чим не дотримано вимоги пункту 35 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
02.06.2023 14:45 - 17.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2023 14:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок моніторингу, який проводився Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 09130000-9 – «Нафта і дистиляти», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-05-005120-a був розглянутий уповноваженою особою, були проаналізовані і вивчені порушення, які були допущені в процедурі закупівлі про що були винесені відповідні рішення та не допускати їх в подальшому, а саме була звернена увага щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 , а саме вимог пункту 35, абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 та абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
Дата публікації звіту:
08.06.2023 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
468941aa0aa14401920270c0fc499c02
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.05.2023 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-05-005120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (далі – Постанова №1178), а саме з недотриманням: пункту 35 та абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 та абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178?
Номер:
4548ae745304414bbf23fadfe0ca2e7c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.05.2023 14:42
Опис:
Комунальним підприємством «Ремонтно-будівним шляховим підприємством» Старокостянтинівської міської ради запит про надання пояснень розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Плановий розмір витрат для придбання пального на 2023 рік для проведення робіт з утримання санітарної очистки, поточного та капітального ремонту доріг, тротуарів, під’їзних доріг, автомобільних стоянок та стоянок таксі було здійснено відповідно паспортів бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік затвердженого розпорядженням Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області №23/2023-р від 26.01.2023 року та планів використання бюджетних коштів на 2023 рік (сканкопії додаються). Відповідно яких планові асигнування складають 93084 тис. грн. а це порівняно з 2022 роком на 40% більше з фактичним фінансуванням та виконанням робіт, яке становило в 2022 році 66007 тис. грн. А також взявши до уваги дані первинного обліку про фактичне використання пального в 2022 році, а це 27000 літрів бензину та 43000 літрів дизельного палива та врахувавши потреби техніки, обладнання та їх кількість, яка збільшилась в порівняні з минулим роком на 4 одиниці. Тому було прийнято рішення закупити в 2023 році порівняно з 2022 роком на 30% більше бензину, тобто 35000 літрів та на 40 % більше дизельного пального – 70000 літрів. При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі враховувалась середня ціна вартості пального по Україні станом на момент оголошення закупівлі, а саме бензин станом на 05.01.2023 року становив бензин А-95 – 52,00 грн. за літр, дизельне паливо – 54,85 грн. за 1 літр.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти визначено на підставі і відповідно до державних стандартів, що затверджені наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості.
Що стосується другого питання, оголошуючи закупівлю ДК021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти, підприємство дотримувалося вимог закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Але, що стосується недотримання пункту 35 та абзаців 2,5 та 6 підпункту 1 та абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, то нами були враховані та взяті до уваги виявлені порушення, які не будуть допускатися в подальшому.
Номер:
6238477575fb4b42bcb089269239eb57
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.05.2023 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2fcea21965f34bf580976d076ecf2df4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.05.2023 14:50
Опис:
Комунальним підприємством «Ремонтно-будівним шляховим підприємством» Старокостянтинівської міської ради запит про надання пояснень розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Плановий розмір витрат для придбання пального на 2023 рік для проведення робіт з утримання санітарної очистки, поточного та капітального ремонту доріг, тротуарів, під’їзних доріг, автомобільних стоянок та стоянок таксі було здійснено відповідно паспортів бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік затвердженого розпорядженням Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області №23/2023-р від 26.01.2023 року та планів використання бюджетних коштів на 2023 рік (сканкопії додаються). Відповідно яких планові асигнування складають 93084 тис. грн. а це порівняно з 2022 роком на 40% більше з фактичним фінансуванням та виконанням робіт, яке становило в 2022 році 66007 тис. грн. А також взявши до уваги дані первинного обліку про фактичне використання пального в 2022 році, а це 27000 літрів бензину та 43000 літрів дизельного палива та врахувавши потреби техніки, обладнання та їх кількість, яка збільшилась в порівняні з минулим роком на 4 одиниці. Тому було прийнято рішення закупити в 2023 році порівняно з 2022 роком на 30% більше бензину, тобто 35000 літрів та на 40 % більше дизельного пального – 70000 літрів. При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі враховувалась середня ціна вартості пального по Україні станом на момент оголошення закупівлі, а саме бензин станом на 05.01.2023 року становив бензин А-95 – 52,00 грн. за літр, дизельне паливо – 54,85 грн. за 1 літр.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти визначено на підставі і відповідно до державних стандартів, що затверджені наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості.
Що стосується другого питання, оголошуючи закупівлю ДК021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти, підприємство дотримувалося вимог закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Але, що стосується недотримання пункту 35 та абзаців 2,5 та 6 підпункту 1 та абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, то нами були враховані та взяті до уваги виявлені порушення, які не будуть допускатися в подальшому.